abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 21:51:00 #26
230491 Zith
pls tip
pi_97810568
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:48 schreef Lord Katundro het volgende:

[..]

Pratende katten :D Ik ken ze :D
Idd :')

Hoi, 'mjauw..' hoi katje alles goed? :D 'mjauw mjauw mjauw' wil je wat drinken? 'mjaauw'

stomme katten :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97812215
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef Oom_Agent het volgende:
Je moet een oosterse korthaar nemen. Heb er zo een en dat is net een hondje. Luistert goed en (als je er tegen kan) hij praat de hele dag door.

[ afbeelding ]
Die foto doet me aan een tapir denken _O-
Wel schattig beestje.
pi_97814810
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb kennis genomen van jullie advies, zal alles nog eens goed overwegen, bedankt :)
1 kat kan overigens ook prima gaan. Zou er eerst 1 nemen, als het dan echt misgaat een tweede overwegen.
pi_97840665
Leuk idee! Ik heb ong. dezelfde situatie,ware het niet dat ik in een groot appartement woon met een tuin maar ook ik studeer en ben veel weg.
Mijn kat heb ik geadopteerd van mensen die hem wegens omstandigheden weg moesten doen maar wel het allerbeste wilden voor hun kat.
Van tevoren heb ik gevraagd of hij alleen kon zijn etc,dat is echt wel een aandachtspuntje.
Wat je ook moet bedenken is dat niet alles vlekkeloos verloopt.... bij mij gingen de eerste maanden helemaal niet goed,zacht uitgedrukt,het was een hel. Dit omdat het beestje in het begin niet kon aarden.
Later is dit helemaal goed gekomen en zijn we dikke vriendjes maar bedenk iig vooraf dat zoiets kan gebeuren (had ik nou nooit aan gedacht... ik die zo goed met katten ben )
Wat betreft die verzekering,superplan heb net voor mn eigen beestje er 1 afgesloten bij petplan zie het topic dierenverzekeringen.
Veel plezier met de voorbereidingen en dadelijk het plezier van een vriendje erbij hebben!

Ohja,je wilde de maandelijkse kosten nog weten: aan eten/kattenbakvulling etc ben ik maandelijks ong. 20 euro kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')