Niet in mijn eentje. Gewoon om 0.00uur beginnen in MEN, en dan met 2 matties hele tijd afwisselen!quote:
Serieus nog maar nul?quote:
Danku.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:58 schreef Dastan het volgende:
notes kunnen positief zijn
dus met nul
ben je in feite
niemand
Ja nul jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!![]()
ik heb er slechts tien
waarvan een handjevol met kanker te maken heeft
en de rest
met blote mensen
gok ik![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:59 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja nul ja
ik ben er trots opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ja nul ja
ik ben er trots opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wannabe KneveltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knevelt
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
[..]
Ja nul ja
ik ben er trots opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dubbelklikte op de eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je laatste gaat dus niet op![]()
My Lesbian neighbours asked me what I wanted for my birthday. They gave me a Rolex. I think they misunderstood when I said 'I wanna watch.'I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Of ze nog maagd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef LimboFan het volgende:
Vanavond kijkavond hier, wat zal ik de mensen allemaal vragen?![]()
Of het fokkerts zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef LimboFan het volgende:
Vanavond kijkavond hier, wat zal ik de mensen allemaal vragen?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef ThaTim het volgende:
My Lesbian neighbours asked me what I wanted for my birthday. They gave me a Rolex. I think they misunderstood when I said 'I wanna watch.'.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
wat is eenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef LimboFan het volgende:
Vanavond kijkavond hier, wat zal ik de mensen allemaal vragen?
kijkavond![]()
Studentenkamer enzulks.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: