Zit echt met een enorm probleem. Ben een jongen van 28 jaar, en inmiddels al 5 jaar samen met mijn vriendin van 24 jaar. We wonen inmiddels 2.5 jaar samen en onze relatie is eigenlijk perfect. We houden zielsveel van elkaar, zitten helemaal op een lijn, zijn maatjes en respecteren elkaar enorm. Ik ben persoonlijk enorm trots op haar, en ik weet helemaal zeker dat het bij haar ook zo is. We vullen elkaar aan, op alle gebieden, kunnen alles bespreken etc. Kortom, ik was ervan overtuigd dat dit degene ging worden waar ik oud mee ging worden. En zij ook bij mij, ook dat weet ik zeker.
Maar....Sinds vorige week blijkt dat ze sinds een aantal maanden met een idee rond loopt. Het idee dat ze vrouwen aantrekkelijk vindt. Aantrekkelijker dan mannen. Los van mij zegt ze, want ze houdt van mij als persoon en valt op mij als persoon. Maar zegt ze, mocht het tussen ons ooit overgaan, wat ze echt nooit zou willen, dan zou ze geen man meer krijgen vermoed ze..
Dit sloeg in als een bom bij mij. Boem, alle grond onder mijn voeten weg. Zoiets moet even zakken, en dat is nu, 2.5 weken later wel redelijk gebeurd. Maar nu.. Wat moet ik nu? Eerste wat ik direct zei, het maakt me niet uit, als we maar bij elkaar blijven. We ontdekken het samen.
Ze kende iemand die lesbisch was. Ik zei ga er gerust heen, samen op stap, en kijk maar wat er gebeurd. Het maakt me niet uit, wellicht wordt het je dan duidelijk wat je wilt. En misschien, als je het eens geprobeerd hebt, blijkt het allemaal niet zo dramatisch, en kunnen wij verder.
Ze is daarheen gegaan, werd hartstikke ziek daar en is snel naar huis gekomen. Opgelucht dat er niets was. Ze miste me en vroeg zich af waar ze mee bezig was.. Blij dat ze weer thuis was. Ik ook blij natuurlijk, enorm.
Maar toch is de kous daarmee niet af. Ze wil 100% voor mij gaan, dat weet ik zeker. Maar nu begin ik te twijfelen. Wat moet ik nu? We zijn nog zo jong allebei denk ik aan de ene kant. Kan dit nog jaren goed gaan? Want wellicht wil ze het in de toekomst nog wel eens proberen als alles gezakt is. Ik denk echt dat ze altijd voor mij wil blijven gaan, en wellicht komt er eens zon avontuurtje tussendoor. Dat is op zich niet eens zon probleem.. maar de onzekerheid.. wat moet ik daar mee..Ik denk echt niet dat ze verliefd op een vrouw zal gaan worden in plaats van op mij. Daar is bij haar geen plaats voor, onze relatie is in dat opzicht echt enorm sterk. Maar ik kan niet meer beredeneren wat ik moet doen. Moet ik deze relatie doorzetten? Of moet ik het nog wat laten bezinken? We zijn zielsverwanten, maar moet ik hiermee doorgaan? We zijn beiden helemaal gek op elkaar.. maar dit is iets wat zo ongrijpbaar is.. doe ik mezelf niet heel veel pijn in de toekomst om het nu goed te houden? Ik weet het echt niet..
Iemand goed advies?
[ Bericht 0% gewijzigd door roy_theunis op 06-06-2011 11:31:21 ]