Nou, ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Vertel het eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:58 schreef fokvragen het volgende:
Realiseer je wel dat originele boxspring matrassen heel anders zijn dan losse matrassen.
De matrassen van een boxspring zijn hoger en hebben een rand met een stevige stof, anders dan de kern. Mijn bovenste matras heeft dezelfde stof als het ondermatras of hoe dat ook maar heet. Ik kan je niet precies de details vertellen want slaap er alleen maar op, maar vraag het eens bij een beddenzaak. Vergelijk maar eens een normaal matras met een boxspring. Ik heb trouwens een Auping. Slaapt prima!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Vertel het eens.
Daar snap ik dan weer niets van, want als ik er op ga liggen kan ik meteen de kraker bellen om mijn rug weer recht te zetten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:28 schreef bart1977 het volgende:
Check ook eens Ikea, want Beste uit de test volgens Consumentenbond:
SULTAN HOLMSJÖ en SULTAN ATNA boxspringcombinatie
Ah, my bad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef DS4 het volgende:
Een zachte matras is dus funest voor mijn rug... Dat is nu net het bezwaar wat ik heb tegen ikea. Ze hebben zacht, zachter en zachtst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |