abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97777790
Beste mensen,

Wij zijn op zoek naar 2 pockeveer matrassen voor op een box spring. Voordat wij willen gaan "proefliggen" ben ik eerst zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen.

Ik hoor niet echt veel goede dingen over Beter Bed, Matrassen Concord e.d dus denk dat we het ergens anders moeten zoeken.

Zag nu een advertentie van Richters slaapconfort te Enschede met de volgende aanbieding

Matrassen van het merk Sweet Dreams type Cape Town 240 pocketveren 90x200 2 matrassen 595 euro

Of Sweet Dreams type Urban 300 pocketveren, afgedekt met latex 2 matrassen 895 euro

Heeft iemand ervaring met dit merk, lijkt mij wel redelijk bedrag.

Tips ervarngen altijd welkom budget ong 850 euro
pi_97778049
Hoe meer pocketveren (ene 240 per m2 en ander 300) hoe beter. Je zal minder snel door liggen etc. Een latex bovenlaag is ook wel goed. Je kan er ook voor kiezen om zonder latex laag (de goedkopere) te doen maar er een 2 persoonstopper overheen te leggen. Zo heb je geen last van een naad. Kom je qua prijs op hetzelfde.

Realiseer je wel dat originele boxspring matrassen heel anders zijn dan losse matrassen.
pi_98241950
Ik weet niet of het in de buurt is, maar in Den Bosch zit http://www.kingsandqueensbedcollection.nl/

Mijn matras komt daar vandaan, en hij ligt nog steeds super!

Misschien dat ze je kunnen informeren?

Succes
pi_98255239
Ik kan je Pullman Gold aanbevelen. Geen idee wat zo'n matras kost, maar het is wel een goed matras.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_98266600
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:58 schreef fokvragen het volgende:

Realiseer je wel dat originele boxspring matrassen heel anders zijn dan losse matrassen.
Nou, ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Vertel het eens.
pi_98280496
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Nou, ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Vertel het eens.
De matrassen van een boxspring zijn hoger en hebben een rand met een stevige stof, anders dan de kern. Mijn bovenste matras heeft dezelfde stof als het ondermatras of hoe dat ook maar heet. Ik kan je niet precies de details vertellen want slaap er alleen maar op, maar vraag het eens bij een beddenzaak. Vergelijk maar eens een normaal matras met een boxspring. Ik heb trouwens een Auping. Slaapt prima!
pi_98285015
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98285190
quote:
Daar snap ik dan weer niets van, want als ik er op ga liggen kan ik meteen de kraker bellen om mijn rug weer recht te zetten.

(bij wijze van spreken dan... ik vind het niet goed liggen)

Van de andere kant: de consumentenbond komt wel vaker met vreemde uitkomsten.

Maar als TS er op gaat liggen en het bevalt... wie weet...
pi_98285464
Wij zijn ook op zoek geweest een paar jaar geleden, en vonden onze ideale boxspring wél bij de Ikea. Ze hebben naast die ene van de consumentenbond hierboven nog wel meer smaken natuurlijk, ook zachtere. ;)

Het is zo persoonlijk, een Pullman matras deed ons bijvoorbeeld niks.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_98285970
Een zachte matras is dus funest voor mijn rug... Dat is nu net het bezwaar wat ik heb tegen ikea. Ze hebben zacht, zachter en zachtst.
pi_98290576
Je kunt ook eens kijken op http://boxspringfabriek.nl/matrassen. Ik heb daar mijn bed vandaag en de prijzen zijn ook zeer netjes. Deze zaak zit in Vroomshoop.
pi_98293412
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:59 schreef DS4 het volgende:
Een zachte matras is dus funest voor mijn rug... Dat is nu net het bezwaar wat ik heb tegen ikea. Ze hebben zacht, zachter en zachtst.
Ah, my bad. :@ Ik meen me van onze testliggingen te herinneren dat er ook best harde matrassen waren trouwens. Maar dat wordt vaak teniet gedaan door die topmatrassen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')