Nou, laten we het wel in perspectief houden, de 'macht' van een modquote:Op maandag 6 juni 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker heur, the power to control and destroy.
Volgende stap is de wereld veroverenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, laten we het wel in perspectief houden, de 'macht' van een mod
Waaromquote:Op maandag 6 juni 2011 02:52 schreef Stuart het volgende:
Ik snap er niets van, ik had toch al 2500 volgers op Twitter moeten hebben nu
benny fights for the users!quote:Op maandag 6 juni 2011 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, laten we het wel in perspectief houden, de 'macht' van een mod
Gewoon, omdat ik dat normaal vindquote:
Oooh, want ik ken een mannetje en die had een hond (Blondi) en die wilde dat ook namelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 02:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon doen. Niks, geen plan... gewoon doen!
En ik vraag waarom je dat normaal vind, wat breng jij dat zo speciaal is dat het normaal is dat 2500 mensen je boeiend vinden.quote:
Die faalt. Nu ál!quote:Op maandag 6 juni 2011 02:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, want ik ken een mannetje en die had een hond (Blondi) en die wilde dat ook namelijk
Ehm, 'cos I'm an actor and I'm coolquote:Op maandag 6 juni 2011 02:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ik vraag waarom je dat normaal vind, wat breng jij dat zo speciaal is dat het normaal is dat 2500 mensen je boeiend vinden.
Nou, hij is nu natuurlijk dood. Ik mag aannemen dat je weet naar wie ik refereerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |