Hallo allemaal.
Ik ben hier nieuw.
Maar ik zit eigenlijk even met een vraag die ik bij jullie kwijt wil.
Ik wil gewoon dat jullie je mening hierover geven.
Mijn vriendin en ik hebben ruzie gehad.
Het gaat mij er om dat ze mij overal de schuld van geeft.
En dit maakt mij zo boos, want voor mijn doen zat ik goed.
Maar toch maar eens kijken hoe andere hier tegen aan kijken

Het gaat om het volgende:
Ik en mijn vriendin hebben 100KM gereden voor een dorpsfeest waar ik gewoond heb.
Nu duurt het feest altijd van vrijdag t/m zondag.
Nu begon de vrijdag avond al niet lekker.
In het kort over de vrijdag avond: ik ben naar het feest geweest zij is gaan rond lopen.
Maar we zijn wel samen gaan slapen zonder er een woord over te hebben gehad.
Nu zijn we de ochtend daarop wakker geworden en zijn smorgens vroeg naar het feest toe gegaan.
En zijn smorgens al aan het bier gegaan (lang verhaal, maar hoort bij het feest

)
Rond de middag kon ik aan mijn vriendin merken dat ze drank op had en werd wat druk en vervelend.
(ze kent geen grenzen en zuipt net zolang door totdat ze zowat in een coma ligt)
Nu wou ik dat zij op bed ging om wat te slapen, want in de avond gaan wij altijd naar de tent toe om verder te genieten van het dorpsfeest.
Ik zei dus tegen haar dat ik moe was en wel even bed wou, ze is toen mee gegaan.
Na ongeveer 2 half uur slapen wou ik haar wakker maken, want ik wou wel naar het feest toe.
En het werd al laat.
Ik heb haar eerst voorzichtig wakker gepraat en ze gaf ook normaal antwoord.
Ik vroeg nog of ze nog wel mee wou en daarop zei ze JA ik wil wel mee.
Naar een uur zeuren over dat ze wakker moest worden begon ik geïrriteerd te raken want het werd al laat en ik wou het feest niet missen.
Toen heb ik haar bij haar arm beet gepakt en gezegd dat ze recht op moest gaan zitten en mee moest gaan.
(we sliepen bij familie en die wil geen vreemde alleen in hun huis en zij waren op verjaardag)
Maar toen begon ze kwaad te worden op mij en begon ze hard te schreeuwen dat ik niet zo moest zeiken.
Ik werd daar boos over en heb gezegd dat ze wakker moest worden.
Maar ze zei de hele tijd van ja ik kom er aan.
Maar ze bleef liggen vanwege het feit dat ze geïrriteerd raakte door mij en daarom maar bleef liggen.
Ik vond dat onzin en geen goede reden.
Ik werd zo boos dat ik haar bij haar been pakte en half van bed trok.
Toen werd ze echt wakker en was ze mega geïrriteerd.
Ze begon al haar spullen te pakken en liep weg en vond dat het allemaal mij schuld was en dat ik een zeikwijf ben en dat ik haar mishandelde
(wat voor mij doen niet zo was, ik had haar alleen maar beet gepakt)
Ik vroeg of ze nog wou praten of ze dat mee wou gaan naar het feest en er nog een gezellige avond van wou maken.
Maar nee dat wou ze niet en ze liep weg.
Ik werd hierdoor boos maar ik had ook zoiets van dan ga je maar weg.
Ik heb toen ook maar mijn spullen ook gepakt en ben maar naar huis toe gereden
Ik kwam haar nog wel tegen en heb een simpel en kort gesprek gehad.
Had nog wat spullen van haar en die heb uit de auto gegooid bij haar en heb haar daarna niet meer gesproken.
Nu zullen jullie misschien wel denken waarom wil je perse naar dat feest toe?
Ik kijk er altijd een heel jaar naar uit en om even lekker uit me dak te gaan met oude bekende en familie leden.
En ze had ook tegen iedereen gezegd dat ze die avond er ook zou zijn.
Nu heeft ze haar moeder gebeld en die heeft haar opgehaald.
Ze is dus een dik uur later thuis gekomen dan ik.
Ik heb nog even met mijn ouders gepraat en toen kreeg ik een bericht van haar.
het bericht was: Hey op de terug weg is er een auto voor onze neus over de kop gevlogen.
Het was wel even schrikken. Maar die man heeft het overleeft.
Wat moet ik hier nu mee ?? (Kon er trouwens ook geen enkel nieuws bericht over terug vinden)
Aangezien het de laatste tijd al niet lekker liep tussen ons, en zei niet meer wou praten zie ik het maar als het feit dat onze relatie over is.
Maar ik wil graag jullie mening weten.
Was ik gigantisch fout bezig?
Of had ik het anders aan moeten pakken?
Groetjes!