Nope gaat niet. Kocht laatst 2 liter of 3 liter fles Coca Cola in Duitsland maar werden hier niet geaccepteerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ga dus binnenkort met de auto een week naar Duitsland. Nu weten we dat de Cola, fanta e.c.t. daar stukke goedkoper is. Echter, de Duitsers hanteren ook 0,25 euro statiegeld op flessen.
Iemand enig idee of ik ze dan in NL weer kan inleveren? Lidl flessen zijn geen probleem als ik ze vanuit Duitsland in NL inlever, maar nog nooit met de Coca Cola en Fanta geprobeerd.
3 liter verkoopt NL niet eens.quote:Nope gaat niet. Kocht laatst 2 liter of 3 liter fles Coca Cola in Duitsland maar werden hier niet geaccepteerd.
We hebben hier ook prachtige frommelflessen hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef blup het volgende:
de duitsers hebben nog die oude harde cola flessen die wij hier vroeger hadden.
Ja, en? Dan worden die dingen tenminste ingeleverd en worden ze geen zwerfvuil. En je krijgt het geld weer terug. Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef Loontjah het volgende:
Bij de Aldi betaal je in Duitsland ook statiegeld over petflesjes van 0,5 liter
Die begonnen in ieder geval niet instabiel te worden als je uit een volle fles het eerste glas wil schenken.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:11 schreef blup het volgende:
de duitsers hebben nog die oude harde cola flessen die wij hier vroeger hadden.
Klopt, ze herkennen de streepjescode niet of zo, het werkt in ieder geval niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:49 schreef Carmy het volgende:
En lidl flessen kun je ook niet bij een nederlands filiaal inleveren mijn vriend.
Die cola/fanta mix ook niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Fanta flessen zijn precies het zelfde als in NL.
[..]
3 liter verkoopt NL niet eens.
Wees blijquote:
Ook in Dld? Deze week las ik daar op een briefje dat ze alle flessen van alle merken accepteren. Ik heb de flessen dus daar gekocht maar geen tijd om ze bij die Aldi terug te brengen (3 uur enkele reis rijden vind ik ook wat veelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:33 schreef Sessy het volgende:
Aldi accepteert alleen flessen die ze zelf ook verkopen, en bij mijn weten verkopen ze geen coca cola of pepsi cola.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |