Inderdaad. Dat waren nog eens tijden. En dan Ruud de Wild om 16.00 uur....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Man man man, wat mis ik Eetvermaak
Ekdom en Veenstra hebben er een missie van gemaakt om het tot een hit te maken, en Domien huppelt er wel achteraan, dus je zal het nog aan moeten horen tot je tumoren in je oren hebt.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Man man man, wat mis ik Eetvermaak
En Domien was degene die het eerst afkraakte, het was volgens hem niet spannend genoeg en er gebeurde niets in eht nummer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ekdom en Veenstra hebben er een missie van gemaakt om het tot een hit te maken, en Domien huppelt er wel achteraan, dus je zal het nog aan moeten horen tot je tumoren in je oren hebt.
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen, dan nam ik je mee, bijna elke dagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die regels heeft ie dus gewoon van Lucky Fonz III gejat...
Domien moet echt een ruggegraat kweken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
Zo vond hij ook Happines van Alexis Jordan ook eerst afgrijselijk en laterna toch weer goed .
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Domien moet echt een ruggegraat kweken.
Stenders blijft bij zijn standpunt.
+1quote:
Domienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En Domien was degene die het eerst afkraakte, het was volgens hem niet spannend genoeg en er gebeurde niets in eht nummer.
Zo vond hij ook Happines van Alexis Jordan ook eerst afgrijselijk en laterna toch weer goed .
quote:
Ohja, die was echt tegelijkertijd op Q volgens mij, aan de zaak staan twee radio's met verschillende zenderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
dat nummer waarbij de plaat blijft hangen...
edit: 17:17| Bingo Players - Cry Just A Little
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |