Wat een comeback. Was "nee, jij!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, niet half Nederland zit net als jij in een gesloten inrichting.
Nee, maar dan snap jij het niet en das zo zielig voor je. Je hebt het al zo zwaarquote:Op maandag 6 juni 2011 19:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een comeback. Was "nee, jij!" het beste wat je kon bedenken?
Geef eens een paar voorbeelden bij andere clubs dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef Hamilcar het volgende:
Als de jeugdspelers doorgaans uit het lagere segment van de samenleving komen dan kan dit weleens gebeuren ja
Ik vraag me altijd af of jij gewoon aan het trollen bent, of echt zo dom bentquote:Op maandag 6 juni 2011 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geef eens een paar voorbeelden bij andere clubs dan?
Nee, ik laat alleen de waarheid zien dat Ajax een bedorven kut club is. En als bijkomend voordeel kan ik ook meteen aantonen dat de fans niet sporen. Ik bedoel met zo iemand als jij is dat wel heel erg makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 20:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of jij gewoon aan het trollen bent, of echt zo dom bent.
Volgens mij ben jij gewoon een troll die er een keer in z'n alcohol roes is blijven stekenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik laat alleen de waarheid zien dat Ajax een bedorven kut club is. En als bijkomend voordeel kan ik ook meteen aantonen dat de fans niet sporen. Ik bedoel met zo iemand als jij is dat wel heel erg makkelijk
Niburu is soms best interessant.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een troll die er een keer in z'n alcohol roes is blijven steken. Jij komt zeker ook op sites als Niburu, of niet?
Nee, das meer een neuzen site.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een troll die er een keer in z'n alcohol roes is blijven steken. Jij komt zeker ook op sites als Niburu, of niet?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, das meer een neuzen site.
Waar bij te horen?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Waarom gedraag jij je altijd zo als een 16 jarige die alleen maar onzin loopt te schreeuwen om "er bij te horen"?
. Terwijl je eigenlijk gewoon op zoek bent naar kleine meisjes in Argentinië.
Ooijer zijn stem..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:
Niburu gaat toch over buitenaards leven i.p.v. over Ajax? Aan Ajax is verder weinig buitenaards.
Ik vind het buitenaards voor een ''Hollander''..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die praat toch gewoon als een allochtoontje uit de Bijlmer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |