Volgens mij is dat nog niet eens zo vies.quote:
I was like O_oquote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef Fascination het volgende:
Soms fantaseer ik weleens over seksspelletjes met 4EBE. Dan ben ik het paardje en rijdt ze op mij de kamer door.!
quote:
Dit vind ik behoorlijk mwoppquote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef Fascination het volgende:
Soms fantaseer ik weleens over seksspelletjes met 4EBE. Dan ben ik het paardje en rijdt ze op mij de kamer door.!
slaat ze je dan ook met zo'n zweepje?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef Fascination het volgende:
wat is mwoppquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik behoorlijk mwopp
O_oquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef Gridlok het volgende:
Ik fantaseer wel eens iets met Bobby en Dqod :$:$:$:$
Ja.quote:
Neequote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef Gridlok het volgende:
', en' mag niet hè.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef moomoo het volgende:
een atlatl is een hulpmiddel om speren verder te kunnen gooien door in feite je arm te verlengen en een extra draaibeweging te geven, en de speer dus met een veel hogere snelheid te werpen. Hetzelfde principe als een slinger om een steen mee te gooien.
vanaf een veilig afstandje eh!quote:
Ik fantaseer alleen over Dqod en Sandyquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef Gridlok het volgende:
Dqod.. wat is mwopp eigenlijk?quote:
quote:
Sandy zal het er helaas niet mee eens zijnquote:
mwopp is subjectief en relatiefquote:
www.sandydane.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |