SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Daar zouden ze tussentijds wel eens wat vaker informatie over mogen verstrekken.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel het balbezit dus dat is een zeer goed teken
Zou wel leuke info zijn ja. Elke 15 minuten ofzo..quote:Op zondag 5 juni 2011 20:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar zouden ze tussentijds wel eens wat vaker informatie over mogen verstrekken.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:42 schreef Rubeo38 het volgende:
Hallo, ben net nieuw op Hattrick
heb me een paar dagen geleden aangemeld, nu de eerste wedstrijd bezig
nepperquote:
master editquote:
Je ramt op de goede, maar die doet het inderdaad niet meerquote:Op zondag 5 juni 2011 20:48 schreef Rubeo38 het volgende:
1-0 voor
klopt het dat de fokhattrick site het niet doet?
of zit ik op een verkeerde link te rammen?
ik zei wel speel het rustig, maar pas na 6-0quote:12:48
Bij deze voorsprong waren de spelers van Strijders meer geīnteresseerd in het uitspelen van de wedstrijd en het vasthouden van de voorsprong.
ok, duidelijkquote:Op zondag 5 juni 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je ramt op de goede, maar die doet het inderdaad niet meer
Dat hebben ze waarschijnlijk van de manager, dat rustig aan doenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zei wel speel het rustig, maar pas na 6-0
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat hebben ze waarschijnlijk van de manager, dat rustig aan doen
9 jaarquote:
De meesten hier spelen het wel al eventjes ja.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef IPeePie het volgende:
En 1-0 achter. Wat een bullshit gerechtigheid
ratings zeggen me nixquote:
blingblingquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan dat een grote blunder zijn? Conditie?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij heb ik een blunder gemaakt... vergeten een wissel in te stellen.
Nu moet mijn 37 jarige CM 90 min ballen met zijn zwak conditiequote:Op zondag 5 juni 2011 21:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat een grote blunder zijn? Conditie?
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:00 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb ik geen blingbling dan?
[ afbeelding ]
Mijn bling is duidelijk te shinend voor dit forum.
Ai, dan kan een wissel vergeten idd een blunder zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu moet mijn 37 jarige CM 90 min ballen met zijn zwak conditie
quote:
Jammer dat je niet je instellingen van de wedstrijd kan zien tijdens de pot...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ai, dan kan een wissel vergeten idd een blunder zijn.
Je kan die orders toch zien als je tijdens de wedstrijd naar de opstellingspagina gaat?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jammer dat je niet je instellingen van de wedstrijd kan zien tijdens de pot...
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:13 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je kan die orders toch zien als je tijdens de wedstrijd naar de opstellingspagina gaat?
En dan krijg je dit dus te zien?quote:Je hebt geen spelersorders ingevuld.
quote:Na 55 minuten in de wedstrijd zag De Bulls-speler Luca Lumini dat de centrale verdediging van de tegenstander verkeerd stond opgesteld en met een leep schot scoorde hij de 1-1.
quote:
Ik ga de komende minuten veel balbezit verliezen en om nu te zeggen dat mijn verdediging godsgruwelijk is, mhawquote:
BAM!!quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Barend Prent, waarmee PRT de voorsprong uitbreidde: 2-0.
Dan maar even voor jou juichen...quote:
BAM!!quote:79:37
Na 79 minuten vond Bifröst-speler Denisas Stankovskis een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 1-2 zetten.
quote:
BAM!!! Deze is ook binnen!quote:87:40
Ed van Laer van Bifröst buitte in de 87e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 1-3.
Doe je goed met die Prentjesquote:
quote:
quote:
Duurt altijd een paar minuten na de pot.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:57 schreef TheVulture het volgende:
5-0 gewonnen maar kan het zijn dat de blessures en de TS pas later geupdate worden? Een midje die er vanaf is getrapt is volgens mijn gegevens gewoon nog fit en de TS staat nog steeds op hetzelfde niveau als voor mijn PIC.
Spelers zijn jarig geweest. Altijd vervelend, die verjaardagsfeestjes van ze..quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef The_Hives het volgende:
hoe kan ik nou in 1 week 10k met spelersloon omhoog gaan terwijl ik geen transfers heb gehad
Ja, die is idd niet helemaal lekker...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Nixx- het volgende:
Ik vind dat ik vanavond onterecht met 1-2 heb verloren: Matchid=327970353
Ai, dit is ook geen lekker nieuws op de maandagmorgen...quote:Ignas Dodemond
Helaas, op het punt van leiderschap zakte hij van redelijk naar matig.
Met een man meer ook ....quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Nixx- het volgende:
Ik vind dat ik vanavond onterecht met 1-2 heb verloren: Matchid=327970353
quote:
De ratings zijn ook deels nog vertekend doordat hij van orders heeft gewisseld van 2-5-3 naar 4-5-1, verwarring in het begin en daarna nog de rode kaart in de verdediging.quote:
Geld zatquote:Op maandag 6 juni 2011 09:43 schreef Gijs_ het volgende:
Inmiddels maar een nieuwe trainer aangenomenDie andere heeft het met redelijk leiderschap op een week na een kalenderjaar volgehouden.
Nja, hier had ik al tijden geld voor gereserveerd, soms is het ook na een seizoen, dus 14 weken, afgelopen met een redelijk leiderschap coach.quote:
Jammer dat er geen vrouwenvoetbal bij zit :pquote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef Drassss het volgende:
Voor de mensen die hun secretaris willen veranderen, het is mogelijk!
Je kan een speler uit je Eregalerij kiezen en die tot secretaris benoemen
quote:Tygo ter Burg: Deze wedstrijd heb ik zijn Passen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu redelijk is.
quote:Tygo ter Burg: Hij is een van de snelsten die we hebben - hij staat ook altijd vooraan als er iets lekkers wordt uitgedeeld!
Nicequote:Tygo ter Burg (100986634)
16 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 20-09-2011
Specialiteit: Snel
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: redelijk (max. uitstekend)
Spelhervatting: onbekend
Hopelijk lukt het je hem om uit te trainen.quote:
u20 is zeker uitgesloten, dit vanwege de hoeveelheid dagen.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:49 schreef IPeePie het volgende:
Nu ie snel blijkt te zijn, is dat NT/u20 helemaal niet zo irreel meer..
En dat is het belangrijkstequote:Op maandag 6 juni 2011 15:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
u20 is zeker uitgesloten, dit vanwege de hoeveelheid dagen.
NT zou op zich ook lastig worden, omdat er de laatste tijd enorm veel talent uit de jeugdopleidng komt. o.a. aanvallers met goed scoren+passen+vleugel.
De scout kan je hierover beter informeren.
Maar het gaat je zeker weten veel geld opleveren.
Erg leukquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef Drassss het volgende:
Voor de mensen die hun secretaris willen veranderen, het is mogelijk!
Je kan een speler uit je Eregalerij kiezen en die tot secretaris benoemen
Wat gebeurt er eigenlijk als je daarna een ander aanneemt? Gaat je eerste dan gewoon terug in z'n galerij?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]nu even wachten tot ik een van Groningen aan mn eregalerij kan toevoegen
werkelijk geen idee..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je daarna een ander aanneemt? Gaat je eerste dan gewoon terug in z'n galerij?
je kunt dat helemaal zelf bepalen volgens mij..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef IPeePie het volgende:
Ik ben even aan het rondklikken in de eregalerijen van mensen, en wat bepaald of je bijvoorbeeld ratingsreus, clubicoon, lid van verdienste, koningskeeper etc. wordt?
Okquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt dat helemaal zelf bepalen volgens mij..
Die eerste raak je kwijt. De andere verliezen dan hun "baan", maar blijven wel in de Eregalerij.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je daarna een ander aanneemt? Gaat je eerste dan gewoon terug in z'n galerij?
Die standaard gast, die ik nu bijvoorbeeld nog heb, die verdwijnt dus, maar als het om een eregalerij-speler gaat, gaat ie gewoon terug?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die eerste raak je kwijt. De andere verliezen dan hun "baan", maar blijven wel in de Eregalerij.
Ja die standaard gast ben je dan kwijt. Wanneer je iemand van je eregalerij secretaris maakt en vervolgens iemand anders van je eregalerij pakt zal die 2e gewoon in je eregalerij blijven. Hij is dan alleen werkloosquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die standaard gast, die ik nu bijvoorbeeld nog heb, die verdwijnt dus, maar als het om een eregalerij-speler gaat, gaat ie gewoon terug?
Okquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja die standaard gast ben je dan kwijt. Wanneer je iemand van je eregalerij secretaris maakt en vervolgens iemand anders van je eregalerij pakt zal die 2e gewoon in je eregalerij blijven. Hij is dan alleen werkloos
en dat kun je weer aanpassen daarna toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja die standaard gast ben je dan kwijt. Wanneer je iemand van je eregalerij secretaris maakt en vervolgens iemand anders van je eregalerij pakt zal die 2e gewoon in je eregalerij blijven. Hij is dan alleen werkloos
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dat kun je weer aanpassen daarna toch?
Geen punt, vragen mag altijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wist ik het eigenlijk toch wel, maar ja soms dan die twijfel he?
Lees eventjes www.hagonline.org doorquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef MrBotte het volgende:
Dag Hattrickfanaten!
Heb zo vlug even het forum doorgenomen. En ik merk dat jullie vooral kopen en verkopen. Trainen jullie dan enkel op passen totdat de speler 1 level stijgt? En dan gewoon cashen en een nieuwe kopen?
MrBotte
Hoi,quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef MrBotte het volgende:
Dag Hattrickfanaten!
Heb zo vlug even het forum doorgenomen. En ik merk dat jullie vooral kopen en verkopen. Trainen jullie dan enkel op passen totdat de speler 1 level stijgt? En dan gewoon cashen en een nieuwe kopen?
MrBotte
je hoeft niet perse passen te trainen, dat kan met alle skills. Al is skilltraden niet meer zo lucratief als vroegerquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef MrBotte het volgende:
Dag Hattrickfanaten!
MrBotte
Ja het is allemaal geen echte vetpot meer geloof ik... ik heb afgelopen week twee wonderbaarlijke verdedigers voor krap een miljoen kunnen verkopen... daar ving ik volgens mij vroeger het dubbele voorquote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef MrBotte het volgende:
Vroeger kocht ik jonge 17jarige spelers op met goed verdedigen en trainde deze dan. Maar blijkbaar zakken de prijzen voor verdedigers drastisch. Ben daarom op zoek naar nieuwe tactiek.
Je moet uiteraard wel kijken wat je tegenwoordig met het geld ervoor terug kan kopenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is allemaal geen echte vetpot meer geloof ik... ik heb afgelopen week twee wonderbaarlijke verdedigers voor krap een miljoen kunnen verkopen... daar ving ik volgens mij vroeger het dubbele voor
Ja ik ben nu met name bezig de voorhoede te vervangen, maar die prijzen blijven wel gewoon hoog....quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet uiteraard wel kijken wat je tegenwoordig met het geld ervoor terug kan kopen
ach dan zullen er vanzelf mensen over stappen zodat de prijzen van verdedigers weer stijgen en aanvallers zakkenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben nu met name bezig de voorhoede te vervangen, maar die prijzen blijven wel gewoon hoog....
dan mogen ze wel eens opschieten.. Ik heb 2 seizoenen geleden een verdediger gekocht voor 1,5 miljoen en ik heb op dit moment een verdediger met vergelijkbare stats en dezelfde leeftijd.. en die is slechts 750k waard en heeft ook nog eens een gunstige spec.. terwijl die andere dat niet heeft..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach dan zullen er vanzelf mensen over stappen zodat de prijzen van verdedigers weer stijgen en aanvallers zakken
quote:
Sorry, mijn Duits is niet zo goed...quote:
Nou, ik train bijvoorbeeld verdedigers... dan neem ik in mijn verdedigingslinie het liefst 17-19 jarigen, die trainen het snelst. In de andere linies maakt het dan niet zoveel uit. Sommige kiezen daar voor goedkopere 'oudjes', andere voor iets duurdere en waarde vastere 20-25 jarigen. Maar je trainingslinie is het belangrijkst, daar verdien je je geld mee...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:43 schreef MrBotte het volgende:
Nemen jullie enkel jonge twintigers of zot er daar soms iemand tussen van boven de 25? :p
Aanvallers, middenvelders en vleugelspelers koop ik in op 19/20 jaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:43 schreef MrBotte het volgende:
Nemen jullie enkel jonge twintigers of zot er daar soms iemand tussen van boven de 25? :p
Nee, sorry, ik ben niet geinteresseerd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:06 schreef MrBotte het volgende:
Dus jij bent niet geīnteresseerd in een verdediger van 26 met reusachtig, redelijk passen en matig vleugelspel?
Nee, dan gooi ik mijn ht-geld nog liever in de slootquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:06 schreef MrBotte het volgende:
Dus jij bent niet geīnteresseerd in een verdediger van 26 met reusachtig, redelijk passen en matig vleugelspel?
Levert nog wel wat op hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef MrBotte het volgende:
Haha kan ik begrijpen. Is bijna niets meer waard. Te lang gewacht met verkopen
Niet alleen door zijn leeftijd, maar ook zijn skill zorgt ervoor dat hij niet al teveel meer opbrengt. Rond reusachtig en hoger lap je een behoorlijk loon en zodoende schrikt het nogal wat managers af. Nu valt het bij verdedigers nog mee, maar bij middenvelders lap je echt helemaal sufquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef MrBotte het volgende:
Haha kan ik begrijpen. Is bijna niets meer waard. Te lang gewacht met verkopen
kale reusachtige mids valt nog mee, maar zodra ze bijstats hebben is het idd vreselijk ...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet alleen door zijn leeftijd, maar ook zijn skill zorgt ervoor dat hij niet al teveel meer opbrengt. Rond reusachtig en hoger lap je een behoorlijk loon en zodoende schrikt het nogal wat managers af. Nu valt het bij verdedigers nog mee, maar bij middenvelders lap je echt helemaal suf
Bedankt voor je nuttige inbreng hé!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Dat de gradaties nergens naar klinken.
Lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:01 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, mijn jeugdvleugelspeler is goed geworden op vleugelspel. Nu als een malle verdedigen gaan trainen
Wat voor een nietsnut?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:20 schreef MrMoon het volgende:
Zijn hier overigens nog positiespel of passen trainers die een plekje hebben voor een van Groningen nietsnut?
Misschien moet ik kijken of ik mijn team kan versterken voor het volgende seizoen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:39 schreef Drassss het volgende:
Wel mooi om te zien dat de markt qua 24+ jarige spelers echt op zijn gast ligt. Vooral bij de verdedigers.
Mijn waarneming heeft wel betrekking tot kale verdedigers dus daar heb jij weinig aan. Lijkt me namelijk sterk dat ook de multiskill spelers flink aan het zakken zijn ( even de standaard waardevermindering aan het einde van het seizoen vergeten ).quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Misschien moet ik kijken of ik mijn team kan versterken voor het volgende seizoen.
Ohquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:44 schreef Drassss het volgende:
Mijn waarneming heeft wel betrekking tot kale verdedigers dus daar heb jij weinig aan. Lijkt me namelijk sterk dat ook de multiskill spelers flink aan het zakken zijn ( even de standaard waardevermindering aan het einde van het seizoen vergeten ).
Ik heb geen problemen met spelers.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:46 schreef Drassss het volgende:
Tja sorryIk ben allang blij dat ik spelers heb dus veel multiskillers heb ik niet hehe.
Ja dat is lekker. Tevens blijven je spelers ook hun waarde behouden als ze iets ouder worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met spelers.
Hoofdskill van alle spelers is wereldklasse tot reusachtig.
2e bijskill is goed tot wereldklasse (veelal passen wat ik train)
3e bijskill is redelijk tot uitstekend (9 v/d 16 spelers)
Voor 5 van de resterende 7 spelers is de 3e bijskill matig.
Twee van de 17 spelers zijn specloos (keeper en SH-verdediger)
Ja, dat zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:09 schreef Drassss het volgende:
Ja dat is lekker. Tevens blijven je spelers ook hun waarde behouden als ze iets ouder worden.
Tja ik heb nu andere doelstellingen en voorwaarden dus dat zit er niet meer inquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat zeker.
Gewoon een kwestie van je team langzaam verbeteren op alle vlakken.
Ook zelf je eisen hoger stellen.
ja hij kan op dit moment nog niks, maar ik wil hem gebruiken om positiespel te trainen na volgend seizoen.. en met van Groningen spelers moet ik zuinig omgaan, want er zijn ook niet bijster veel jeugdspelers te vinden..quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat voor een nietsnut?
Ik train zelf passen.
Ik heb misschien wel een plekje vrij als ik een van mijn jeugdspelers verkoop.
Ik heb ook maar weer wat managers gespamd die een jeugdspeler Prent in hun team hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja hij kan op dit moment nog niks, maar ik wil hem gebruiken om positiespel te trainen na volgend seizoen.. en met van Groningen spelers moet ik zuinig omgaan, want er zijn ook niet bijster veel jeugdspelers te vinden..
het gaat om Gerold van Groningen (323275210), ik hoor wel wat je doet anders koop ik hem zelf en zie ik nog wel even wat ik er mee doe..
quote:Bifröst moest in de 10e minuut wisselen. Jaak Van den Bosch strompelde mank van het veld en werd vervangen door Joseph Overtveld.
Weer.. wat moet ik er ook meequote:Als Pieter van Groningen echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit.
Het snelst schijnt 22 keepers op spelhervatting te trainen, maar dat kost handen vol met geld om al die spelers aan te schaffen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:29 schreef mg91 het volgende:
Wat is de snelste manier om behoorlijk wat geld te verdienen voor je club?
Ik speel het al een aantal jaar, alleen heb me er nooit echt in verdiept ofzo!
Nu wil ik toch wel wat geld gaan verdienen om redelijke spelers te kopen!
Maar hoe doe ik dat nou het snelste?
Klinkt wel logisch, maar aan wat voor keepers moet je denken dan ? 20y en uitstekend ? 23y en briljant ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het snelst schijnt 22 keepers op spelhervatting te trainen, maar dat kost handen vol met geld om al die spelers aan te schaffen.
Ja idd, ik zou dan wel de vaardigheden willen weten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch, maar aan wat voor keepers moet je denken dan ? 20y en uitstekend ? 23y en briljant ?
Mja, het is dat ik op me werk zit dus niet zo kan kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:27 schreef mg91 het volgende:
[..]
Ja idd, ik zou dan wel de vaardigheden willen weten.
Je gaat ze trainen op spelhervatting, maar hoeveel moeten ze daar minimaal in zijn als ik ze koop?
En hoeveel moeten ze qua keepen zijn?
Ik zou zelf een onderzoekje doen als ik jou was.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:27 schreef mg91 het volgende:
Ja idd, ik zou dan wel de vaardigheden willen weten.
Je gaat ze trainen op spelhervatting, maar hoeveel moeten ze daar minimaal in zijn als ik ze koop?
En hoeveel moeten ze qua keepen zijn?
Krijg je dan met spelhervatten volledige training, al speel je maar 45 minuten of minder ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:36 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou zelf een onderzoekje doen als ik jou was.
Een onderzoekje op leeftijd, mainskill en spelhervattingsskill.
Je zou in theorie meer spelers kunnen aannemen, want je kan elke wedstrijd 3 spelers wisselen.
In totaal zou je zelfs 28 spelers kunnen kopen.
Lijkt me niet toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Krijg je dan met spelhervatten volledige training, al speel je maar 45 minuten of minder ?
Nee, dus je traint meer spelers op die manier, maar die trainen minderquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Krijg je dan met spelhervatten volledige training, al speel je maar 45 minuten of minder ?
Mwoa, je blijft wel lekker kopen en verkopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt me wel tot de macht 3 hoe saai je een seizoen kan maken
Ja dat kopen is leuk natuurlijk, alhoewel na x aantal keer meer een moetje is dan dat je staat te springen om spelers te kopen. Realbiz kan daar over meepratenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Mwoa, je blijft wel lekker kopen en verkopen. Nu is het ook maar een beetje afwachtten, want mijn opstelling (zo lang als dat er niemand geblesseerd raakt) staat eigenlijk al vast voor de komende tijd. Je hoeft alleen niet te verwachten te gaan winnen, maar de bedoeling is dat daarna wel te doen
Op zich wel waar, maar daarna kun je weer wat meer plezier eraan beleven omdat je van dat geld een goed team bij elkaar kan kopen:)quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:04 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt me wel tot de macht 3 hoe saai je een seizoen kan maken
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:15 schreef mg91 het volgende:
[..]
Op zich wel waar, maar daarna kun je weer wat meer plezier eraan beleven omdat je van dat geld een goed team bij elkaar kan kopen:)
In conditie welquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:28 schreef mg91 het volgende:
Hahaha!
Ja dan gaan z'n spelers niet erg hard vooruit:P
Een speler kan maximaal maar een level per training stijgen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:45 schreef PeeJie_ het volgende:
Dus als ik het goed begrijp stijgen spelers jonger dan 20 of 20 elke week in spelhervattingen, ook al spelen ze maar 45 minuten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Een speler kan maximaal maar een level per training stijgen.
Spelhervatting is zo'n snelle training dat je speler niet de hele training benut.
Bij lage levels kan je ze beter 45 min laten spelen.
Ik dacht dat 20 jarige t/m briljant elke week stijgen.
Omdat de wereld geregeerd wordt door nerds.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:19 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe kan dit spel actiever zijn dan osm? Ik heb er nog nooit van gehoord :$
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:51 schreef mg91 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp stijgen spelers jonger dan 20 of 20 elke week in spelhervattingen, ook al spelen ze maar 45 minuten?
OSM? Nooit van gehoord!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:19 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe kan dit spel actiever zijn dan osm? Ik heb er nog nooit van gehoord :$
Ligt aan zijn leeftijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:45 schreef IPeePie het volgende:
Godverdomme, m'n enige goede speler in de jeugd er met (4) vanaf getrapt. Hoe lang duurt dat ongeveer bij de jeugd?
Online Soccer Manager waarschijnlijk. Als ik het goed heb speelt een collega van mij dat ook, elke dag een wedstrijd en elke maand een nieuwe competitie. Valt niet veel in op te bouwen en je hebt er minder geduld voor nodig. Als ik het goed heb hoorquote:
Die opmerking was volgens mij niet 100% serieus..quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Online Soccer Manager waarschijnlijk. Als ik het goed heb speelt een collega van mij dat ook, elke dag een wedstrijd en elke maand een nieuwe competitie. Valt niet veel in op te bouwen en je hebt er minder geduld voor nodig. Als ik het goed heb hoor
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:12 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die opmerking was volgens mij niet 100% serieus..
Koei Koei Koeiquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:25 schreef Drassss het volgende:
Prachtig iets weer op het ht-forum gelezen. Een manager vroeg zich af waarom hij amper trainingsrapporten ziet met verbeteringen van zijn spelers. Hij speelde Hattrick al vanaf 2008.
Bleek dat hij zijn conditie percentage op 95% had staan![]()
![]()
hehe.. je traint passen toch? Ik heb eventueel nog wel een spelertje voor je, maar dat is dan voor een seizoenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Moon:
Ik moet wel nog even 9 spelers regelen voor woensdag.
Dat is geen probleem. Geef maar aan wie het is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe.. je traint passen toch? Ik heb eventueel nog wel een spelertje voor je, maar dat is dan voor een seizoen
hij kan verder helemaal niks hoorquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is geen probleem. Geef maar aan wie het is.
En ik train nog steeds passen inderdaad.
quote:Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig
Geen probleem. Geef zijn id maar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij kan verder helemaal niks hoor
maar dan kan ik hem terugkopen zodra ik positiespel ga trainen
[..]
ik moet hem er nog op zettenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen probleem. Geef zijn id maar.
Kun je hem er morgenochtend tegen 10.00 op gooien, dan kan ik hem maandagochtend kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik moet hem er nog op zetten
wat komt jou het best uit?
id: 323275210
ik zal het proberen, ik kan niks belovenquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je hem er morgenochtend tegen 10.00 op gooien, dan kan ik hem maandagochtend kopen.
Anders gooi je hem er maar later op. Dinsdag laten aflopen is ook wel prima anders, laat maar even weten als die erop staat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal het proberen, ik kan niks beloven
ik heb deze week namelijk training, maar ik zal het proberen..
iig overdag, doordeweek en dan in de ochtend begrijp ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Anders gooi je hem er maar later op. Dinsdag laten aflopen is ook wel prima anders, laat maar even weten als die erop staat.
hmmz, dat gaat wel krap worden..quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh. Ik heb wel maar 4,5 M te besteden, dus niet te duur listen.
Dat is inderdaad mijn voorkeur.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
iig overdag, doordeweek en dan in de ochtend begrijp ik
quote:Jens Paling (216210092)
26 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 26-08-2011
Germany
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ždral (sinds 19-05-2010 (5/42), 3s 7wk 1d)
Total Skill Index (TSI): 78 340
Loon: 15 972 ¤ (13 310 ¤) /week inclusief 20% bonus
255 552 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Deadline: 11-06-2011 17:58 (1 dag 19u 47m)
Vraagprijs: 3 800 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 10/20 uitmuntend
Vleugelspel: 14/20 bovennatuurlijk
Passen: 9/20 formidabel
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 4/20 zwak
oeh die is wel erg nicequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eens kijken of ik deze kan binnen halen:
[..]
Dat komt helemaal goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh die is wel erg nice
maar hou je wel geld over voor Gerold
Nee..........quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
http://www95.hattrick.org(...)8&messageId=34299360
.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
.
Ik heb wel twee leuke trainingen gehad:quote:
Kijk even in de OP, staan wel sites met beginnerstipsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik snap Hattrick dus niet echt. Ik log in en dan... wat kan je doen?
Jeugd:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:35 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik snap Hattrick dus niet echt. Ik log in en dan... wat kan je doen?
Wel als je net begint en in de VIII'ste divisie zit. Alleen bij promotie raak je elkaar dan weer kwijtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef EpicKnife het volgende:
Oh, dus je speelt 1 wedstrijd per week?
't is wel erg realistisch, maar ik ben best ongeduldig.
Kan je zoiets ook met je vrienden doen? in een competitie zitten zo?
1 competitiewedstrijd en 1 vriendschappelijke wedstrijd per week.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef EpicKnife het volgende:
Oh, dus je speelt 1 wedstrijd per week?
't is wel erg realistisch, maar ik ben best ongeduldig.
Kan je zoiets ook met je vrienden doen? in een competitie zitten zo?
Maak je niet dik. Er zijn nog 3 wedstrijden dit seizoen te gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:58 schreef EpicKnife het volgende:
Maar dit is niet leuk, ik ben een bestaande competitie gejoined en heb pas gister een account aangemaakt. Ik sta 12 punten achter op de nummer 1
Je houdt constant één team ja! En ja, je kunt ergens wel zien dat je derde bent geworden... maar ook dat je in ronde 11 van een competitie ingestapt bent, dus het zal je status nauwelijks aantastenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:04 schreef EpicKnife het volgende:
Alsof je de hele dag sex hebt
Maar met zo'n team ga je dus verder naar een volgende competitie? Je blijft je team behouden?
En dat ik nu 3e sta, komt dat niet in je profiel te staan ofzo?
Als dat eerste zou kunnen, alleen mijn vrouw wil denk ik niet meewerken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:04 schreef EpicKnife het volgende:
Alsof je de hele dag sex hebt
Maar met zo'n team ga je dus verder naar een volgende competitie? Je blijft je team behouden?
En dat ik nu 3e sta, komt dat niet in je profiel te staan ofzo?
Dat is het EERSTE lijntje...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:12 schreef EpicKnife het volgende:
Uh, er staat alleen een lijntje onder de #1. Dus jawel.. ik ga degraderen
Oh ja... de 8e klasse heeft geen tweede lijntjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:12 schreef EpicKnife het volgende:
Uh, er staat alleen een lijntje onder de #1. Dus jawel.. ik ga degraderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 lijntje![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:24 schreef EpicKnife het volgende:
Bij die teams waar uitnodigen bij staat kun je iig vrienden uitnodigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 lijntje
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
ik kan hem nog niet op de TL zetten.. hij moet eerst nog een wedstrijdje spelen..quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:24 schreef EpicKnife het volgende:
Je kan dus niet verder degraderen dan dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 lijntje
Je kan dus alleen maar omhoog!
Zo moet je toch een beetje beginnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:37 schreef Rubeo38 het volgende:
zo, afgelopen week flink wat trainees gekocht,
allemaal 17 en 18 jarigen, voor een zacht prijsje,
meeste waren onder de ¤5000,- dus niet al teveel uit gegeven,
straks maar even kijken naar de eerste trainingsresultaten, maar verwacht daar niet al te veel van,
ga beginnen met het trainen van verdedigers,
zondag wedstrijd tegen de nr 1 van de comp, even kijken of dat een leuke testcase is voor volgend seizoen
ik sta 2e trouwens, maar 6 punten achter de nr 1
Vetpot...quote:10-06-2011
Je ontvangt voor deze speler: 400 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
zoveel mogelijk op redelijk en een paar op matigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo moet je toch een beetje beginnenOp welke niveaus verdedigen heb je ingekocht?
Dat klinkt als een hele goede start!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:56 schreef Rubeo38 het volgende:
[..]
zoveel mogelijk op redelijk en een paar op matig
ook een paar met als extra: onvoorspelbaar of koppen
voor de vleugelverdedigers ook opgelet op het niveau van het vleugelspel
ga 5-3-2 spelen aankomende wedstrijd
had al een 3* aanvaller in me team zitten en een paar redelijke middenvelders
rustig bouwen aan een team nu, even kijken wat het gaat worden verder
Als je hoger op komt kost het ook niet veel tijd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:24 schreef Rubeo38 het volgende:
dat geduld zit wel goed,
kost me tot nu toe nog niet zo heel veel tijd, maar mss zal dat veranderen als je hoger komt
volgend seizoen ga ik gewoon proberen om te gaan promoveren,
das altijd een leuke doelstelling voor een seizoen
quote:Eef Andersen
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van bovennatuurlijk naar reusachtig.
Werkt net zoals een echte voetbalwedstrijd. Je hoeft die wedstrijd ook niet te bekijken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:02 schreef EpicKnife het volgende:
Maar hoe bekijk je zo'n wedstrijd, moet je echt 90 minuten kijken of zie je de volgende dag meteen de uitslag? En welke dag / welk tijdstip?
Ja, tijdstip hangt van je divisie af, maar ergens op de zondagavond vindt de wedstrijd plaats en kun je hem ook live volgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:12 schreef EpicKnife het volgende:
Maar op welk tijdstip voetballen ze? En kun je zo'n wedstrijd live bekijken (90 minuten lang), zoiets heb je ook met GoalUnited ofzo
Het zijn nog maar 3 wedstrijden tot het einde. Volgend seizoen begin je van 0.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:58 schreef EpicKnife het volgende:
Maar dit is niet leuk, ik ben een bestaande competitie gejoined en heb pas gister een account aangemaakt. Ik sta 12 punten achter op de nummer 1
quote:José María Canals
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
Jędrzej Haczek
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Guido Kraan
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van zwak naar matig.
Manoel Jorge Sene
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van slecht naar zwak.
Arthur Häckel
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Eduard Plotogea
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van slecht naar zwak.
hehe, moet je hem even PM-enquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:12 schreef Gijs_ het volgende:
Ik hoop wel dat Possie Jaak even terugkoopt voor een goed bedragje voor de moeite. (hint hint) Die heb ik nu voor jan lul namelijk
quote:
Gedaan inddquote:
jep..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat een bummer
daarom is hij er afgelopen week niet meer
Dat is een retorische vraagquote:
Die is wel leuk jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:48 schreef MrMoon het volgende:
ohw crap.. komt er even een prachtige van Groningen speler op de Tl zeg..
Jozias van Groningen (309678334)
damn.. maar eens even zien hoe ik die kan gaan aantrekken.. daar gaat mn geld en de spits die ik er eigenlijk van wilde kopen..
maar eens even kijken hoe ik voldoende geld bij elkaar ga sprokkelen om hem te kunnen kopen..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:18 schreef Outpost76 het volgende:
.
Daar kwam ik pas net achter in de wedstrijd van woensdagquote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Pieter van Groningen in de 14e minuut de 0-1 voor PeeJie kon scoren.
Dus ik kan ook beter wachten met mijn trainees verkopen aan het begin van het volgende seizoen ? Zijn nu ook echt de helft minder waard heb ik het ideequote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Maak je niet dik. Er zijn nog 3 wedstrijden dit seizoen te gaan.
Volgend seizoen zal het beter met je gaat.
Vergeet 1 ding absoluut niet:
Aan het begin van een seizoen zijn de prijzen van spelers altijd hoger, aan het eind van het seizoen lager. Dus op dit moment is het de ideale moment om je team voor de toekomst bij elkaar te kopen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef PeeJie_ het volgende:
@ MrMoon
[..]
Daar kwam ik pas net achter in de wedstrijd van woensdag
10 vormstijgingen waarvan 9 basis, 4 vormdalingen in mn B-team. 2 pops, 1 osmosis en 1 normale training. Komt ernstig goed uit voor kampioenschapquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Verder 11 vormstijgingen, waarvan 9 in mijn basisteam, en 4 vormdalingen, allen B-team dus no probs.
daarnaast +12870 TSI, en slechts 220 TSI daling. De twee hoogste TSI stijgers stijgen met 3150
en 2890, dat zijn twee toptrainees verdedigen, die deze week +1 passen erbij kregen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
10 vormstijgingen waarvan 9 basis, 4 vormdalingen in mn B-team. 2 pops, 1 osmosis en 1 normale training. Komt ernstig goed uit voor kampioenschap
hehe is de nood zo hoog?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]bij mij komt het goed uit voor lijfsbehoud lol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |