Ja maar gewoon Engels dusdankanhetwelquote:
daar klinken die van mij denk ik te logisch voor, paar generaties terug is de naam van mn familie in NL opgesplitst door een typo bij geboortequote:Op zondag 5 juni 2011 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn voor en achternaam nooit. Die laten ze me toch altijd spellen.
uhuhquote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef L0t.. het volgende:
Hmm alle onweer trekt precies om NL heen ofzo
Dan ben ik al bijna 30quote:Op zondag 5 juni 2011 20:51 schreef Skylark. het volgende:
Lot, ik wil wel onderhandelen: 6 jaar.
En als je je zoon Lucio noemt wordt het sowieso een baas.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:52 schreef moomoo het volgende:
Ik zou mijn zoon echt Damien of Ezekiel noemen, dus beter krijg ik geen kinderen.
Inderdaad.quote:
ik zag voor me hoe namen geschreeuwd werden tijdens de seksquote:
OHHH ADOLF OOHH ADOLF TOCHquote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zag voor me hoe namen geschreeuwd werden tijdens de seks
Doe jij dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:53 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zag voor me hoe namen geschreeuwd werden tijdens de seks
Kaaaahhhquote:
Tsja ik wil gewoon graag jong moeder worden. Sowieso, stel dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, dan heb je iig nog alle tijd om van alles te proberen.quote:
blinde meisjes kunnen vast persen voor vaderlandquote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
sowieso als ik ooit kinderen wil moet ik eens heel snel meisjes gaan durven aankijken.
Een vrouw hoop ik, met een meisje een kind maken..quote:Op zondag 5 juni 2011 20:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
sowieso als ik ooit kinderen wil moet ik eens heel snel meisjes gaan durven aankijken.
Een kind maak je niet hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een vrouw hoop ik, met een meisje een kind maken..
vrouwenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een vrouw hoop ik, met een meisje een kind maken..
dat zulks nog kon dezen dagen, ik heb nog zeker 17 relaties en aanverwanten voor ik 'de persoon' vind kan niet andersquote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Tsja ik wil gewoon graag jong moeder worden. Sowieso, stel dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, dan heb je iig nog alle tijd om van alles te proberen.
En vergeet niet dat ik en m'n vriend over 3 jaar al 10 jaar samen zijn he, dat maakt ook wel verschil
Vanaf je 15e?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Tsja ik wil gewoon graag jong moeder worden. Sowieso, stel dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, dan heb je iig nog alle tijd om van alles te proberen.
En vergeet niet dat ik en m'n vriend over 3 jaar al 10 jaar samen zijn he, dat maakt ook wel verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |