ik denk dat het wel wilt hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 20:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik dus niet, dan maar geen vis erbij...
Sorry, my bad. Niet goed gelezen.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
gelukkig hebben wij dan ook geen vissenkom, maar een aquarium, we willen alleen over op een grotere, met dan misschien, als dat kan, een tweede vis
Hier een goudvis die jaren in een bak (20*20*20cm) op de keuken heeft gestaan, altijd 4/5 cm is geweest. Toen door mij geadopteerd, in een 80 liter bak en binnen enkele maanden was het beestje 10 cm. Nu een nieuw huis, nieuwe bak (360 liter) en erg benieuwd wat er gaat gebeuren!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef Noca het volgende:
En het is een fabeltje dat het beestje zich aanpast aan de ruimte..hij vergroeit alleen..
Geen sluierstaart, "gewone" goudvis in mijn geval.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef Noca het volgende:
Dat ze gaan groeien dat klopt ook wel. Maar het beestje is waarschijnlijk al vergroeid. 'Stunded'. Dat bedoel ik met dat fabeltje. Dat ze klein blijven klopt wel, maar ze vergroeien daardoor.
80 liter kunnen max 2 sluierstaarten in. (kunnen als in gezond voor de beesten).
Http://www.goudvis-seks.nl ftwquote:Op zondag 5 juni 2011 20:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat vechten is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |