Als de meid in kwestie laat zien dat ze niet zo is, dan is het wat anders natuurlijk. Maar "in general" zie je echt wel verschil in meiden die wel graag sporten en die dat niet doen, en die eerste categorie vind ik "in general" leuker.quote:
Sport kijken en sport beoefenen vind ik twee aparte zaken. Komt bij dat het leuk is dit soort dingen te kunnen delen. M'n vriendin hockeyt, golft en tennist ook (en met dat laatste maakt ze me vet in ook).quote:Op maandag 6 juni 2011 11:54 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben ook vaak niks met voetbal maar begrijpen (vaak, niet altijd) best dat ik elke zondag m'n portie Ajax nodig heb.
Veel mensen worden vet, mensen die graag sporten kunnen dat makkelijker voorkomen. Uitzonderingen daargelaten is het na je 30e best lastig om je gewicht in stand te houden zonder enige vorm van sport. Sommige mensen hebben hun genen mee maar dat zijn uitzonderingen.quote:Je hoeft niet alles van elkaar geweldig te vinden, lijkt me. En niet iedereen die niet sport wordt ineens zomaar vet, volgens mij.
Het is in ieder geval een pluspunt als ze wel wat doet.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ook als diegene er verder gezond en slank uitziet?
Lekker eten vind ik vaak wel lekker ja, dus een pluspunt. Misschien is het niet eens zozeer dat het eten lekker is, maar dat ze (met succes) er haar best op gedaan heeft er iets speciaals van te maken.quote:
Een actief leven leiden? Wat is dat nou weer voor bullshit?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een pluspunt als ze wel wat doet.
Of een andere hobby heeft waar ze actief mee is.
Het heeft niet puur te maken met slank, maar ook met een actief leven leiden.
Er zit een enorm verschil tussen NL en BE keuken hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Lekker eten vind ik vaak wel lekker ja, dus een pluspunt. Misschien is het niet eens zozeer dat het eten lekker is, maar dat ze (met succes) er haar best op gedaan heeft er iets speciaals van te maken.
Ik denk overigens dat buiten jouw Amerikanen en Afrikanen de meeste mensen in Nederland en Belgie er zo over denken
@Arjen, ja vervolgdate in de planning maar bij de vierde date noem ik het eigenlijk geen date meer. Toch al snel soort van vast "iets"..
Idd. Bovendien vind ik het wel belangrijk dat iemand tenminste een beetje kan koken. Is niet echt de bedoeling dat ik later al het kookwerk moet doen. Op dit moment is het bij ons ongeveer 60/40% (ik/vriendin).quote:Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef macondo het volgende:
Lekker eten vind ik vaak wel lekker ja, dus een pluspunt. Misschien is het niet eens zozeer dat het eten lekker is, maar dat ze (met succes) er haar best op gedaan heeft er iets speciaals van te maken.
Genoeg Amerikanen die ook niks hebben met die vette fastfood meuk hoor. Het is gewoon krom dat fastfood daar goedkoper is dan zelf koken.quote:Ik denk overigens dat buiten jouw Amerikanen en Afrikanen de meeste mensen in Nederland en Belgie er zo over denken
Niet met je eens... Iemand hoeft toch niet te sporten om een 'actief leven' te leiden?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een pluspunt als ze wel wat doet.
Of een andere hobby heeft waar ze actief mee is.
Het heeft niet puur te maken met slank, maar ook met een actief leven leiden.
Iemand die dusdanig veel te doen heeft dat ze zich niet volledig aan d'r vriendje op moet hangen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Een actief leven leiden? Wat is dat nou weer voor bullshit?
Ze kan ook wel zelf antwoorden hoorquote:
Zoiets denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:06 schreef macondo het volgende:
Een actief leven leiden? Wat is dat nou weer voor bullshit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
Zoiets denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die denken dat als ze dat eten dan niet meer hoeven te sporten
![]()
O die had ik ff gemist. Vergeet het maar.quote:
Hij is mijn woordvoerder.quote:
Grappig dat mensen het altijd om moeten draaien. Dat je niet 'sport' betekent niet perse dat je geen actief leven leidt. Een peer is een vrucht, een vrucht is niet perse een peerquote:Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet met je eens... Iemand hoeft toch niet te sporten om een 'actief leven' te leiden?
Als ik naar mezelf kijk; sport al jaaaaren niet meer maar heb wel altijd veel gereisd, veel uitgeweest, ook naar grote feesten etc, ik doe vrijwilligerswerk, noem maar op. Dat zou ik toch geen inactief leven noemen.
Hoah, daar kom ik de maandag wel weer mee doorquote:Op maandag 6 juni 2011 12:16 schreef Catbert het volgende:
Een peer is een vrucht, een vrucht is niet perse een peer
Dat is mijn punt idd. Ik las Dyna's post als: je moet sporten om een actief leven te leiden. En daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig dat mensen het altijd om moeten draaien. Dat je niet 'sport' betekent niet perse dat je geen actief leven leidt. Een peer is een vrucht, een vrucht is niet perse een peer
Mijn punt is dat je dat niet zo moet lezen als 'ie dat niet letterlijk zegt. Dat doen mensen hier heel vaak, A = B dus B = A. Kun je beter gewoon vragen of 'ie dat zo bedoelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is mijn punt idd. Ik las Dyna's post als: je moet sporten om een actief leven te leiden. En daar ben ik het dus niet mee eens.
Catbertje, we kunnen hier niet bij elke brainfart gaan controleren wat iemand precies bedoelde. Als iemand over sporten schrijft:quote:Op maandag 6 juni 2011 12:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je dat niet zo moet lezen als 'ie dat niet letterlijk zegt. Dat doen mensen hier heel vaak, A = B dus B = A. Kun je beter gewoon vragen of 'ie dat zo bedoelt.
Macondotje (dotje, cute!): en ik ben van mening dat mensen te snel zulke gevolgtrekkingen maken. Voor mij geldt dat iemand die sport naar mijn idee minder snel een type is dat liever thuis zit. Maar dan kan nog prima in een date naar voren komen dat ze juist wel heel actief is, en dan is die checkbox weer afgevinktquote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Catbertje, we kunnen hier niet bij elke brainfart gaan controleren wat iemand precies bedoelde. Als iemand over sporten schrijft:
"Het heeft niet puur te maken met slank, maar ook met een actief leven leiden."
Dan lees ik wel degelijk dat niet sporten impliceert dat je geen actief leven leidt (whatever that may be).
Whehehe, mijn ontbijt van gisterenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Amerikaanse keuken is ook heel vet en ongezond.
Vette pancakes bij het ontbijt, Big Steaks, Big Burgers (uiteraard), wegdrijvende burrito's en zeer voedzame muffins..
Yeah heeft echt 100% van de ADH vet
Welnee. Dat je niet laat op de avond meer mag eten is allang achterhaald.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:55 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteravond laat nog 2 biefstukken gebakken voor mezelf. O jee, ik eet 's avonds. Ben ik een dikke lamzak?
Nee, dat kan toch niet echt serieus zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, mijn ontbijt van gisteren.
[ afbeelding ]
Ik noem het zelf echter niet Amerikaans, maar gewoon Bourgondisch c.q. "Waar ik zin in heb, pleur ik op een bord."
Alhoewel de maiskolven met honing en basterdsuiker van gisteravond beter bevielen.
Ben ik wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Welnee. Dat je niet laat op de avond meer mag eten is allang achterhaald.
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet met je eens... Iemand hoeft toch niet te sporten om een 'actief leven' te leiden?
Als ik naar mezelf kijk; sport al jaaaaren niet meer maar heb wel altijd veel gereisd, veel uitgeweest, ook naar grote feesten etc, ik doe vrijwilligerswerk, noem maar op. Dat zou ik toch geen inactief leven noemen.
Dat is juist precies wat ik onder een actief leven versta.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is mijn punt idd. Ik las Dyna's post als: je moet sporten om een actief leven te leiden. En daar ben ik het dus niet mee eens.
Zie post hierboven. Onder actief leven versta ik inderdaad meer dan sporten.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Catbertje, we kunnen hier niet bij elke brainfart gaan controleren wat iemand precies bedoelde. Als iemand over sporten schrijft:
"Het heeft niet puur te maken met slank, maar ook met een actief leven leiden."
Dan lees ik wel degelijk dat niet sporten impliceert dat je geen actief leven leidt (whatever that may be).
Valt wel mee. Vanmorgen Brinta, vooralsnog 6 bruine boterhammen en komen er nog 6 bij.quote:
Alles kan!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nee, dat kan toch niet echt serieus zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |