Ja dat denk ik al anderhalf jaarquote:Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef SP22 het volgende:
voor IDZ...
Tis flink k*t maar 't komt goed...
Waarom niet?quote:Op zondag 5 juni 2011 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat denk ik al anderhalf jaar.
Net wel iemand die z'n werkende RSV wilde ruilen (oude model). Maar daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik ben net weer een btje wakker uit mn "winter/lente slaap". Wat ik al eerder gezegd heb hier, ik heb nogal wat ellende gehad de afgelopen jaren, met als druppel mn ex die ervandoor ging. Heb het gepresteerd om tijdens die periode af te studeren en nieuw werk te vinden. Ik weet nu bij god niet meer hoe, maar dat papiertje is binnen en heb weer inkomen. Ik kan letterlijk weer leven. Ben van de pauze stand af.quote:
Dat laatste kan ik inkomen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
Omdat die bij verkoop ongeveer 4000 opleveren?
En er zelf op rijden zie ik niet zitten, even geen aprilia meer voor mij. Sowieso heb ik destijds het nieuwe model gekocht omdat die veel beter stuurt (gesmede wielen, öhlins voor- en achtervering, stuurdemper, etc).
OMG die man had 50 jaar later geboren moeten worden! Ziet er nog best soepel uit!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_danskoning.html
Misschien vrolijkt dit je wat op
Wat een baas.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oude_danskoning.html
Misschien vrolijkt dit je wat op
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tekening_vragen.html
en die
Ik ga toch maar voor m'n zomerslaap denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:17 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben net weer een btje wakker uit mn "winter/lente slaap". Wat ik al eerder gezegd heb hier, ik heb nogal wat ellende gehad de afgelopen jaren, met als druppel mn ex die ervandoor ging. Heb het gepresteerd om tijdens die periode af te studeren en nieuw werk te vinden. Ik weet nu bij god niet meer hoe, maar dat papiertje is binnen en heb weer inkomen. Ik kan letterlijk weer leven. Ben van de pauze stand af.
Ben dus btje een ervaringdeskundige, en geloof me.. het komt goed. Misschien niet morgen en misschien is het een gevecht. Maar het komt goed!
[/motivationalspeech]
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef Chanty het volgende:
Even gauw een paar trouwkiekjes die mijn schoonfamilie heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
Wij dus
[ afbeelding ]
Foto's maken op het strand
[ afbeelding ]
En ja... daar zijn onze fotters
Mooi!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Wij dus
[ afbeelding ]
quote:
Wat ben jij ontzettend mooi zeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:35 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Wij dus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja... daar zijn onze fotters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |