quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef Redbaron het volgende:
Hmm ijs
Cookie caramel + Malaga= Halve liter
Denk dat ze harder sopt op federerquote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoezo helaas?
Hij is toch de goeiste in Roland Garros?
Lolquote:
het is toch ook altijd hetzelfde met die vrouwen hequote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat ze harder sopt op federer
neequote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat ze harder sopt op federer
Leuk knutselprojectje.quote:
Ik ookquote:
Niet zeuren. Ik heb net een 80 kilovolt UPS 8 trappen opgesjouwd...quote:Op maandag 6 juni 2011 11:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Live vanuit de bieb
Moet verdomme 7 kratten aan transport doen ipv de gebruikelijke 3 á 4
Bink.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik heb net een 80 kilovolt UPS 8 trappen opgesjouwd...
Doe maar eens wat voor je centenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Live vanuit de bieb
Moet verdomme 7 kratten aan transport doen ipv de gebruikelijke 3 á 4
Daar ga je alle apparatuur mee opblazen?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik heb net een 80 kilovolt UPS 8 trappen opgesjouwd...
quote:
Stok achter de deur bij dreigend ontslag...quote:Op maandag 6 juni 2011 11:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Daar ga je alle apparatuur mee opblazen?
Toffe film is datquote:Op maandag 6 juni 2011 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Stok achter de deur bij dreigend ontslag...
[ afbeelding ]
"I set the building on fire..."
Zit te schijten.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit te schijten.
Verstuurd vanaf mijn iPhone.
wat voor een broodje? Doner?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, ff de kratten afmaken en dan broodje halen
Gezond denk ikquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
Sodeknetters. Jeuk in oor. Vinger derin, dikke bruine klont eruit, gehoor weer normaal.
wat mot je met die ouwe meuk?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Awesome! Mijn 2 reserveringen zijn ook binnen
H.P. Lovecraft - Fantastische verhalen 1905-1921
H.P. Lovecraft - Fantastische verhalen 1922-1926
Lezen, wat anders?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar dat is nogal lastig in oud Nederlandsch
Sterf.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
Misschien moet je nog ff een UPS het dak optillen.
Wat die boeken zijn uit begin vorige eeuw, dat is oud Nederlandsch, ik vind dat best lastig leeschen jaquote:
Niet interessant genoegquote:Op maandag 6 juni 2011 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alstu: http://nl.wikipedia.org/wiki/Howard_Phillips_Lovecraft
Broodje bapoaquote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef boterbloempie het volgende:
Honger!!!!
Wat eten jullie vandaag??
Kan niet bedenken waar ik zin in heb
-o-
Zoep'n?quote:
Bietjes!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef boterbloempie het volgende:
Honger!!!!
Wat eten jullie vandaag??
Kan niet bedenken waar ik zin in heb
-o-
joahquote:
Ik twijfel nog een beetje. Zelfs nu Astrid mij heeft verlaten...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:51 schreef Kreator het volgende:
Ik zou Boterbloempje wel geven. Wat jij, Tukker.
mocht ik willen....quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb even een 'CSI filter' in Photoshop over Boterbloempjes user icon gehaald. Verbazingwekkend resultaat!!!
Voor filter:
[ afbeelding ]
Na toepassing van het CSI filter:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb even een 'CSI filter' in Photoshop over Boterbloempjes user icon gehaald. Verbazingwekkend resultaat!!!
Voor filter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een gratenpakquote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor filter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef Kreator het volgende:
Dat filter heb ik op mijn bril geplakt, voor als ik bij mijn vriendin kom.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg toch de kanker, lelijke ginger autist.
Goedzo jochie, je gedraagt je als echt volwassen kerelquote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
jahaa die heb ik....quote:Op maandag 6 juni 2011 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Maarre, Boterbloempje, heb je eigenlijk een vriendje (of vriendinnetje whehehe)?
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendinnetje...
Bevalt het een beetje?
Alles wentquote:Op maandag 6 juni 2011 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendinnetje...
Bevalt het een beetje?
7 jaar?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:16 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
Alles wentvooral na 7 jaar
![]()
Jou niet zo begrijp ik ?
Tja, er moet wel bezig zijn als je op d'r ligt.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
7 jaar?Respect.
Ach, bij mij gaat het met ups & downs. Letterlijk en figuurlijk...
Ik WIST hetquote:Op maandag 6 juni 2011 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er moet wel bezig zijn als je op d'r ligt.
dat lijkt me prima danquote:Op maandag 6 juni 2011 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
7 jaar?Respect.
Ach, bij mij gaat het met ups & downs. Letterlijk en figuurlijk...
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik WIST het
Dat je zoiets zou zeggen
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, er moet wel bezig zijn als je op d'r ligt.
Je hebt in ieder geval lossere heupen dan je voorganger.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
dat lijkt me prima dan
beter op en neer dan...... niet... zeg maar
zo thuis maar ff verder werken...
nee, had kamp van de jeugd vereniging in mijn woonplaatsquote:
Dus?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nee, had kamp van de jeugd vereniging in mijn woonplaats
Dat dus.quote:
iets met veel cijfertjes.... boekhouden..... best saai ookquote:Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval lossere heupen dan je voorganger.
Thuis verder werken? Toe maar. Die luxe hebben Krea en ik niet...Wat doe je voor werk?
Dat is niet de meest opwindende job nee...quote:Op maandag 6 juni 2011 16:08 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
iets met veel cijfertjes.... boekhouden..... best saai ook![]()
tis hier trouwens nog steeds droog, vanmiddag wel 3 druppels gezien ofzo...
maar verder niet... benauwdheid enzo....![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen 100% Tukker met Aids en Airco in een auto?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
maar gelukkig duurt dat bij mij nog jarenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus.
Nu kun je nog jeugd neuken, Sjoemie.Straks ben je een vadsige, cynische, oude, kalende man net als ik...
aardappelsquote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, heb de ingediënten in huis voor:
1. aardappelen, worst, witte bonen in tomatensaus
2. macaroni stroganoff
Kan niet kiezen
nu nog wachten op de horde geile vrouwenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thin Lizzy - Jailbreak
[ afbeelding ]
Phil Lynott
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: voor de harde werkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef rulerofdeath het volgende:
Tietjes!SPOILER: voor de harde werkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILER: voor de harde werkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet maar wat..
Mjaquote:
nice... *spontaan hard aan het werk gaat.SPOILER: voor de harde werkersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Billetjes wijd dan maar!quote:
dus geen fitness voor jou?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef norich het volgende:
dikke stortbui hierterwijl ik net naar de fitness wil
Ik mis het voordeel.quote:
Ga lekker naakt in de verfrissende regen je fitness doenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:02 schreef norich het volgende:
dikke stortbui hierterwijl ik net naar de fitness wil
Goed plan dude...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga lekker naakt in de verfrissende regen je fitness doen
ja ik ookquote:
Verstandigquote:Op maandag 6 juni 2011 19:15 schreef Redbaron het volgende:
tering zeg he, wat regenen terwijl ik net ff naar de supermarkt wil![]()
Toen hier over de nijreessingel het tunneltje maar niet doorgegaan, dacht niet dat ik dat zou redden met mijn autootje
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Antilliaan010 het volgende:
De verliezers van Ajax, maar altyd beter twente dan ajax jeweettoch voor de rest alles goed daar helemaal in Twente? Ik was laatst nog in Ikea Hengelo veel blonden vrouwen daar zeg.![]()
En wat is de waarde van deze post?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Antilliaan010 het volgende:
De verliezers van Ajax, maar altyd beter twente dan ajax jeweettoch voor de rest alles goed daar helemaal in Twente? Ik was laatst nog in Ikea Hengelo veel blonden vrouwen daar zeg.![]()
hier praten buitenlanders idd ook platquote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Antilliaan010 het volgende:
Grapjes ik zou me daar eenzaam voelen tussen alleen maar nederlanders en plat pratende boeren.
Maar ze zijn wel aardig bij jullie minder agressief, normaal heb ik altijd by IKEA papendrecht altijd ruzie met parkeren maar bij jullie is gewoon iedereen vriendelijk en rijden ze rustig. haha, toch een groot verschil...
Ik kies Taraquote:
quote:[Hansch] zegt (20:35):
zeu en hier ook dan eindelijk digitale tv (H)
nu nog een abo voor private spice (H)
[Moredhel] zegt (20:35):
(H)
[Moredhel] zegt (20:36):
family pack zakdoekjes op de kamer, hoppa
(H)
[Hansch] zegt (20:36):
pff onzin gewoon in het rond flappen
nikste zakdoekjes
[Moredhel] zegt (20:37):
godver, waarom krijg ik een belachelijke gedachte
je hebt maar 1 ding nodig, een emmer
[Moredhel] zegt (20:38):
flink erin flappen en de "emmer water boven de deur"-grap uitvoeren
[Hansch] zegt (20:38):
Hahahahahahaha![]()
En dat is nog niks vergeleken met de ranzigheid die Hans en Roy meestal besprekenquote:
ken ik ergens vanquote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
deursensor waarschijnlijk stukkut-vw
en wat houd dat in?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
deursensor waarschijnlijk stukkut-vw
geen zoem als je je lampen nog aan hebt en van contact af en deur openquote:
dat valt nog mee, is hooguit onhandigquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
geen zoem als je je lampen nog aan hebt en van contact af en deur open
Da's kutquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef omearos het volgende:
[..]
dat valt nog mee, is hooguit onhandig
wij hadden een auto mee bij een weekend weg waarvan de achterklep niet meer open wilde, maar de auto vond dat hij wel open was, waardoor de centrale vergrendeling niet meer op slot wilde, want er stond nog een deur open
Doe je toch gewoon nooit je lampen aan, problem solvedquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
geen zoem als je je lampen nog aan hebt en van contact af en deur open
Waren we heet dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:03 schreef boterbloempie het volgende:
Allemaal weer een beetje afgekoeld??
neuh meer benauwdquote:
Passief neuken. Lepeltje lepeltje liggen en em der ff lafjes inhangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Viel wel mee, toch? Gewoon tranquillo tranquillo doen... dan komt alles goed...
Lekker op de rug liggen en een uur gepepen worden...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Passief neuken. Lepeltje lepeltje liggen en em der ff lafjes inhangen.
Ik weet het niet, meneer pastoorquote:
Oh, ik zat per ongeluk aan je balletjes...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet het niet, meneer pastoor
Wat doet u nu!?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Viel wel mee, toch? Gewoon tranquillo tranquillo doen... dan komt alles goed...
Leeghalen. Gelukkig zit er een relaxt collegaatje naast me om mee te ouwehoeren, en Arrow Classic Rock staat aanquote:
dat rustig aan doen lukt jou ook wel ofniet??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent boekhouder, dus ik had niet anders verwacht...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leeghalen. Gelukkig zit er een relaxt collegaatje naast me om mee te ouwehoeren, en Arrow Classic Rock staat aan
Er is weinig wat mijn pis lauw maakt ja...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
dat rustig aan doen lukt jou ook wel ofniet??
ik ook, geen bal zin anquote:
Justinquote:
Rot toch op man. Ik ben altijd vroeg wakker.quote:
Hai Davidquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen tezamen
Vandaag een relatief rustig middagje, ochtend knettersdruk gehad
Wat zijn we giftig, fel en agressief vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Rot toch op man. Ik ben altijd vroeg wakker.
Dat jij al gelijk 's ochtends om 7 uur op FOK! zit..
Feisty bitch...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rot toch op man. Ik ben altijd vroeg wakker.
Dat jij al gelijk 's ochtends om 7 uur op FOK! zit..
Dat kan ik wel waarderen, pittige damesch...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zijn we giftig, fel en agressief vandaag
Ja hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vind je me weer een (beetje) lief?
en dan??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile a while
And while you smile, another smiles
So there are miles of smiles
Because you smiled a while
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:08 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
en dan??
vergaat de wereld???
Bam!!!Damn, als de wereld vergaat moet ik nog snel ff alles doen wat verboden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ben je al begonnen???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Damn, als de wereld vergaat moet ik nog snel ff alles doen wat verboden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |