abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97746596
Waarom mag je opeens minder eten zodra men zwanger is. Voor je zwangerschap kon het wel, waarom tijdens niet? Het kindje deelt immers zijn bloed met die van zijn moederlichaam en dus ook de witte bloedcellen e.d.
pi_97746876
je hoeft toch niet minder te eten? Afvallen is zelfs slecht voor je ongeboren kind. Ben je wel goed geinformeerd? Bepaalde dingen ma je niet teveel eten of niet omdat dat beschadiging brengt in de ontwikkeling voor de baby. Dat kan zich later uiten in stoornissen. (Maar dan moet je wel erg van een normaal voedings patoon afzitten..)
pi_97747093
Bedoel je nou 'niet alles' of 'minder'?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_97747123
TS bedoelt niet afvallen :')
Noot noot.
pi_97747128
Van wie niet?
  zondag 5 juni 2011 @ 18:29:47 #6
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_97747144
Ik denk dat TS doelt op 'minder gevarieerd'.
The remedy is the experience.
pi_97747483
Ts breng ons plies wat duidelijkheid!!
pi_97747862
Die beperkingen zijn adviezen, je hoeft ze niet op te volgen.. Maar van bepaalde voedingsmiddelen loopt je ongeboren kindje kans op afwijkingen en soms kan een voedingsmiddels een miskraam veroorzaken.
Vroeger aten we overigens alles, maar met de kennis van nu hou ik me netjes aan de regels, just to be sure :)
  maandag 6 juni 2011 @ 08:26:22 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97775020
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:20 schreef kort het volgende:
Waarom mag je opeens minder eten zodra men zwanger is. Voor je zwangerschap kon het wel, waarom tijdens niet? Het kindje deelt immers zijn bloed met die van zijn moederlichaam en dus ook de witte bloedcellen e.d.
Als volwassene kan je ook ziek worden van bijv. een lysteria bacterie, maar daar kan je grote lijf op zich wel tegen.
Dat hele kleine baby-lijfje is is bezig met hele andere dingen en heeft nog niet hetzelfde afweersysteem.

Zo kan je als volwassene ook flink ziek worden van bijvoorbeeld de waterpokken, maar je ongeboren kindje kan er zelfs blind van worden...

Er zijn nou eenmaal dingen die voor een kindje gevaarlijker zijn dan voor een volwassene.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:50:44 #10
11682 Moonah
Jolie femme
pi_97777806
Wat vertel je dat lief BE! :D O+ :*
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_97782656
Volgens mij kan het TS niet zoveel schelen, aangezien hij/zij zich niet meer laat zien.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')