Hoe zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Barbaaf het volgende:
Je kan beter de "nieuw topic" knop gebruiken
Dan wordt de TT automatisch goed qua nummer enzo en hoef je de OP niet te knippen en plakkenquote:
Dank je. Ligt dan waarschijnlijk aan het netbook.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt de TT automatisch goed qua nummer enzo en hoef je de OP niet te knippen en plakken
Ik verander de TT even!
Je hebt idd wel IETS goed gedaan, want het is nog wel gewoon een reeksquote:Op zondag 5 juni 2011 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Dank je. Ligt dan waarschijnlijk aan het netbook.
Ik had niets geknipt en geplakt. Maar netbook heeft soms kuren en een eigen willetje!
Bedankt hé Greys,
Denk dat ze gewoon op nieuw topic heeft geklikt maar alleen per ongeluk het nummer gewist heeft, dus eigenlijk vrijwel alles goed gedaan heeftquote:Op zondag 5 juni 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt idd wel IETS goed gedaan, want het is nog wel gewoon een reeks
En geen punt, daar ben ik voor!
Jup, en vacaturebank en linkdin... helpt allemaal geen moer vooralsnogquote:Op zondag 5 juni 2011 17:02 schreef Barbaaf het volgende:
*plof*
Q., heeft MM een Monsterboard-profiel? Ik heb gemerkt dat die recruiters meestal in het wilde weg recruiteren op steekwoorden waardoor ze banen aanbieden die totaal in de verkeerde richting liggen maar met een belletje en even persoonlijk contact en uitleggen wat je zoekt en kan wil dat wel eens verrassende resultaten opleveren.
Yes, something terrible has gone wrong!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef Barbaaf het volgende:
Toch de OP? Blijkbaar is er ergens iets fout gegaan danGreys to the rescue
Nee vast nietquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dit te boven komen, wat denk jij?
zout in het pannekoekenbeslagquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
De pannenkoeken waren lekker! Met een snufje zout in het beslag
Lekker!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
De pannenkoeken waren lekker! Met een snufje zout in het beslag
Ja, doe jij dat er niet in dan?quote:
En ze is weer thuis ookquote:Op zondag 5 juni 2011 15:40 schreef Ynske het volgende:
die foto's van je kleine kanjer F_R
hele morgen goed weer gehad, was lekker in t Gaiapark, onweer dat wel, en om 3 uur begon t te regenen.
Elies, je dinnetje is een tof wijf
Yups. En een half zakje vanillesuiker en een scheutje schenkstroopquote:
nee. eieren meel beetje melk en waterquote:
kan m niet kijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Het boek was zo fucking slecht, de film kan enkel beter zijn![]()
Ik heb net rijst met snijboontjes en hete kip op
Hmmmm dat zijn de lekkerste.quote:
fijnquote:Op zondag 5 juni 2011 19:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ze is weer thuis ookTopdag gehad, veel geleerd en het reuze gezellig gehad
wiet geeft een lache effectquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmmm dat zijn de lekkerste.
Bier in je pannekoekbeslag is ook top trouwens!
Vanillesuiker doe ik er ook inquote:Op zondag 5 juni 2011 19:24 schreef ElisaB het volgende:
Yups. En een half zakje vanillesuiker en een scheutje schenkstroop
Snufje zout erin volgende keer, moet je echt proberenquote:
Met een beetje stroop erin bakken ze wat mooier bruin. Verder nergens voor nodigquote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Rewimo het volgende:
Vanillesuiker doe ik er ook inStroop doe ik er wel op
Ho, stop. Hier moest ik ff vragen wat voor bier. En hoeveel bierquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmmm dat zijn de lekkerste.
Bier in je pannekoekbeslag is ook top trouwens!
Kun je ook een beetje koffie voor gebruikenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met een beetje stroop erin bakken ze wat mooier bruin. Verder nergens voor nodig
Gewoon een flinke plens!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho, stop. Hier moest ik ff vragen wat voor bier. En hoeveel bierIk ga toevallig dinsdag pannekoeken maken
en een snufje kaneelquote:Op zondag 5 juni 2011 19:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb altijd melk/meel/ei/snufje zout
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook niks met Carice, dat zal ook schelen![]()
Ik vind haar niet echt leuk of zo, ik vind haar gewoon niks eigenlijk.
iddquote:
nicky french isquote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hou helemaal niet van thrillers.
Ik heb een paar van die Nicky French boeken gelezen, maar na 2 boeken weet je t wel met hun eigenlijk
Dat ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh die had ik dan wel in twee uurtjes uit.
Slecht geschreven, maar mooi verhaal.
Ja!quote:
De film was beter.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
The boy in the striped pyjamas heb ik hier ook nog liggen. Ooit in begonnen, maar vond het niets aan. Irritant geschrevenDaarvan moet ik de film ook nog zien. Zal hem straks eens downloaden.
Ik moest echt lachen en huilen om Garp.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh DM, je moet eens iets van Meir Shalev lezen, Fontanel of Van een Duif en een Jongen of de Grote Vrouw.
Het gaat over Israelische pioniersfamilies, maar ergens doet het me denken aan Irving, qua vertellen en verhalen![]()
Irving is denk ik echt mijn allerliefste lievelingsschrijver![]()
Die boeken heb ik allemaal zo vaak gelezen
Yups, boek was echt te kinderlijk vond ik.quote:
Oh Owen Meany is mijn favo.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen en huilen om Garp.![]()
Meir Shalev ga ik es naar kijken.
Nou idd.. ik dacht dat het een heel mooi verhaal zou zijn, maar het leek net of ik een kinderboek ging lezen. Ook die letters heel groot.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, boek was echt te kinderlijk vond ik.
Ja naja, hij wordt geschreven vanuit het perspectief van dat joch, die Bruno.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou idd.. ik dacht dat het een heel mooi verhaal zou zijn, maar het leek net of ik een kinderboek ging lezen. Ook die letters heel groot.
Nee, ik herinner me ze liever zoals ik ze toen vondquote:Op zondag 5 juni 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
kinderboekendie lees ik nog wel vaker, drs die in mijn herinnering zijn blijven zitten
weet je t wel nog ongeveer?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb vroeger een boek gelezen die ik heel mooi vond..maar heb echt geen idee meer hoe het boek heet en hoe het precies ging. Weet alleen nog dat ik het heel mooi vond
Het ging over een meisje.. volgens mij in de middeleeuwen ofzo..geen idee meerquote:
Weet je de schrijver/schrijfster nog?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Het ging over een meisje.. volgens mij in de middeleeuwen ofzo..geen idee meer![]()
ik ga eens zoeken op kinderboeken
hier ook veel lezen, 2x de week kwamen we in de biebquote:Op zondag 5 juni 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh wij lazen zoooooooveel vroeger.
We gingen elke week naar de bieb, daar hadden we dan ook muziekles, en dan zochten mn zusje en ik elk drie boeken uit en we lazen ook elkaars boeken.
Kheb jouw huis nog nooit van binnen gezien.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mijn ouders op zolder ligt al mijn speelgoed en boeken. De boeken wil ik wel hebben in mn volgende huis, dan heb ik er meer ruimte voor hopelijk. Heb ook mega veel barbies.. en allemaal zooi. Winkels, auto's, meubels enz.. Geen idee wat ik daar mee moet doen
Bwheheheeeeeeee.quote:
daar was ik ook al aan het denkenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Weet je de schrijver/schrijfster nog?
Was het misschien Hasse Simonsdochter?
Je mag in mn volgende huis op bezoek komenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Kheb jouw huis nog nooit van binnen gezien.
Ik ga eens zoekenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar was ik ook al aan het denken
dat t een Thea Beckman was
Oh wij alleen op woensdag, dan hadden we muziekles.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook veel lezen, 2x de week kwamen we in de bieb
bij ons lag de bieb naast schoolquote:Op zondag 5 juni 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wij alleen op woensdag, dan hadden we muziekles.
Aten we onderweg naar de bieb onze bammetjes, dan boeken uitzoeken, nog even muziekles oefenen, les en naar huis.
We hadden geloof ik geen tijd om twee keer te gaan, want we zaten ook op zwemmen en later turnen, en op karate en op koor![]()
Dat we die zes boeken per week nog uitlazen vind ik al wat
Is 't zó erg ja?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Je mag in mn volgende huis op bezoek komen![]()
Die ken ik nietquote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ik heb hem al gevonden, Saartje Tadema
Duidelijk ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Duidelijk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
k hoop t niet, hoef ze niet zo nodig te zien vliegenquote:
Ik kon geen bas want mn handen waren te klein.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Blokfluitenik moet die ook eens bij mn ouders ophalen. Sopranino, sopraan, alt, tenor en bas deed ik. En saxofoon. Denk alleen dat mn buren niet echt blij zijn als ik hier ga fluiten
Oei, dat waren bij ons echt de kneusjes die dat dedenquote:
Oh, bij ons was daar een wachtlijst op. Waren ook hele jonge docenten die dat deden en we speelden best leuke muziekstukken.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oei, dat waren bij ons echt de kneusjes die dat deden![]()
Saul, mn half Surinaamse muzieklesvriendje, die wilde doedelzakken, maar dat was dr niet, dus die ging accordeonnen. Liefde was meteen over
Je moet er ook niet mee over straat.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons deden echt alleen de geeks dat
![]()
Ik wilde ook niet meer naast m lopen als ie met dat ding over straat ging
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:52 schreef Nonneke het volgende:
ik zat op keyboardlesen beatballet
en paardrijden, en zwemmen en ook nog een tijd op turnen
![]()
met kerst mocht ik altijd 'er is een kinneke geboren' spelen in de kerk met school
zingen mocht ik nietquote:Op zondag 5 juni 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zong de koorsolo's altijd, zelfs op de middelbare school nog
![]()
Toen was ik zo tegendraads en alto dat dat koorgedoe dan weer hip werd zowat
Ooooh ik moest echt lollenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zingen mocht ik nieter werd me wel vaak gevraagd of ik expres "zo" zong
![]()
Wij deden niet aan triangels, we deden of met piano of met het symphonie orkest van schoolquote:Op zondag 5 juni 2011 21:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zat ook op koor. En op Keyboardles.
Solo's zingen mocht ik nooit, als ik geluk had mocht ik triangel doen want ik kon niet zingen de dochter van de huisarts zat ook op koor.
Uiteindelijk heb ik eindexamen muziek gedaan met een solo.
Die van m'n zus stond er nog.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb thuis nog es maandenlang gereld omdat mn ouders geen keyboard voor me wilden kopen.
Anna leerde mij altijd simpele dingen op de harp.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Harp wilde in ook maar dat mocht absoluut niet.
Mijne ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Blaasinstrumenten zijn voor mij niet weggelegd
En mijn ouders noemde viool katten gejank
OMA!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga met m'n schommelstoel op het balkon.
De mijne komen uit 54quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Mijn ouders zijn van 50 en 52.
Ik had jouw moeder kunnen zijnquote:
Neuh, nog maar effe nietquote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Dan was je ook al oma, mijn broer heeft al 3 kinderen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:13 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
Mijn ouders zijn van 50 en 52.
Hoe oud ben jij nu danquote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop ook niet op mijn 48e oma te worden
Ik was net bij je in de buurt. Gister naar Nijmegen gegaan en blijven pitten, en toen besloten we straks om voor we terug naar Schiedam reden om in Nutterden te gaan eten. Jullie zijn op jullie minivakantie (neem ik aan, of ben je al terug?) maar ik heb in gedachten gezwaaid naar je.quote:
mwoah, dan is ean 21. Kan bestquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Ex collega van me kwam een poos geleden met groot nieuws en veel bombarie langs op kantoor, ze werkt er al jaaaaaaaren niet meer.
Ze is zelf moeder geworden op dr 17e en ze kwam vol trots vertellen dat ze oma werd, dochterlief was ook 17 toen.
Jonger dan ik is ze nog.
Ik ben zoooooo niet jaloers
Toen ze nog bij ons werkte vertelde ze altijd lachend dat dr dochter van toen een jaar of 13 altijd met een veel oudere vriend in bed tv lag te kijken als zij nog aan het werk was.quote:
Kan ik me voorstellen nadat je zo'n zware zwangerschap hebt meegemaaktquote:
Dat snap je toch niet zoiets, als ze hetzelf ook meegemaakt heeftquote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen ze nog bij ons werkte vertelde ze altijd lachend dat dr dochter van toen een jaar of 13 altijd met een veel oudere vriend in bed tv lag te kijken als zij nog aan het werk was.
Wij altijd van![]()
En zij altijd van jaaaaaaamaaaaaaaaar die doen echt niks, kijken alleen tv hoor.
Sure![]()
Tis nog een wonder dat ze zo laat oma is geworden eigenlijk
Ja precies, naja, schijnbaar vindt ze het doodnormaal allemaalquote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat snap je toch niet zoiets, als ze hetzelf ook meegemaakt heeft
yeah, seks hebben op je 17e, de prestatiequote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, zij vindt echt dat ze iets bereikt heeft in dr leven, dus als zij dr maar blij mee is he
Mn zusje liep nog halve marathons 6 maanden zwanger en ze fietste nog bij elk kind zelf naar de VK om gestript te worden en lanceerde ze alledrie zonder hechtingen thuis alsof het niks was.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik snap ook niet dat vrouwen nog meer kinderen durven te krijgen![]()
![]()
Mijn schoonzus had 2 slechte bevallingen, de 3de ging goed. Mn nichtje is ook bijna overleden, paar weken op intensive care gelegen en bij mn neefje werd het ook bijna een keizersnee, hij zat klem en ging allemaal veels te snel in het begin. Ik verwacht nog wel dat er een nummer 4 komt
Wij waren er dus ook beide bijna niet meer geweest. En dat geeft toch wel een stukje angstquote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik snap ook niet dat vrouwen nog meer kinderen durven te krijgen![]()
![]()
Mijn schoonzus had 2 slechte bevallingen, de 3de ging goed. Mn nichtje is ook bijna overleden, paar weken op intensive care gelegen en bij mn neefje werd het ook bijna een keizersnee, hij zat klem en ging allemaal veels te snel in het begin. Ik verwacht nog wel dat er een nummer 4 komt
Awwwww jaloers?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yeah, seks hebben op je 17e, de prestatie
Nou idd. Bij mijn nichtje zat de navelstreng om haar nek, klaplong, gaatje in dr long.. ze lag heel lang aan de zuurstof, moest ze naar een ander ziekenhuis voor dat beademingding. Kreeg naalden in dr hoofdquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij waren er dus ook beide bijna niet meer geweest. En dat geeft toch wel een stukje angst
Thessa luistert naar mij vanaf het begin al beter dan naar dr ouders, ze weet dat ik streng ben dus ze probeert me al lang niet meer te bullshittenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef indaha het volgende:
Ja zoiets heb ik ook met ons petekind, we zijn dol op haar en zij op ons , ik hoef haar niet op te voeden en doe alleen maar leuke dingen met haar dus ze heeft bij ons ook meestal goede zin
Misschien heeft zij het niet als zwaar ervaren. En dan nog kun je het als ouder niet zo slim van je kind vinden, maar toch uitkijken naar het kindje en het welkom heten. Hoe dan ook is een kleinkind echt heel bijzonder.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat snap je toch niet zoiets, als ze hetzelf ook meegemaakt heeft
Nou, ze is drie keer getrouwd geweest en drie keer gescheiden, heeft in van die opvanghuizen gewoond met dat kind toen ze klein was en weet ik wat allemaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien heeft zij het niet als zwaar ervaren. En dan nog kun je het als ouder niet zo slim van je kind vinden, maar toch uitkijken naar het kindje en het welkom heten. Hoe dan ook is een kleinkind echt heel bijzonder.
Als ik in jouw schoenen stond zou ik er ook sterk aan denken om het lekker bij eentje te laten.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij waren er dus ook beide bijna niet meer geweest. En dat geeft toch wel een stukje angst
nee, liever wat later dan nu vaderquote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Awwwww jaloers?
![]()
Ik wil wel grof geld inzetten dat ze het beiden niet op hun 17e voor het eerst deden though
Ja dat snap ik wel,een kind hoort ook altijd welkom te zijn, maar om nu als moeder een 13 jarige met der vriend alleen te laten en dan te verwachten dat het niet misgaat vindt ik best naief van die moeder en ook niet heel slim want de toekomst van de dochter wordt toch beperkter in mogelijkheden met een kind op je 17e.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien heeft zij het niet als zwaar ervaren. En dan nog kun je het als ouder niet zo slim van je kind vinden, maar toch uitkijken naar het kindje en het welkom heten. Hoe dan ook is een kleinkind echt heel bijzonder.
Nou ja... ze is trots dat ze oma wordt.... waarom oordelen als zij het zo voelt?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ze is drie keer getrouwd geweest en drie keer gescheiden, heeft in van die opvanghuizen gewoond met dat kind toen ze klein was en weet ik wat allemaal.
Vind ik het wel wat vreemd om dan zo apetrots te lopen doen als je kind net een paar weken zwanger is
Geloof me op mijn woord knul, je hoeft niet perse kinderen te krijgen als je wil neukenquote:
ach, als over 12 jaar d'r kind een kind krijgt heeft ze wel lekker veel tijd voor d'r kleinkinderen zonder werk of opleidingquote:Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Dochter Scarlet is nu natuurlijk ook alleenstaande moeder, want goed voorbeeld doet goed volgenEn ze had die Havo ook nog steeds niet af, maar dat komt wel een keer hoor!
Nee, zou ik ook niet doen:D iets met kat en spek en zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel,een kind hoort ook altijd welkom te zijn, maar om nu als moeder een 13 jarige met der vriend alleen te laten en dan te verwachten dat het niet misgaat vindt ik best naief van die moeder en ook niet heel slim want de toekomst van de dochter wordt toch beperkter in mogelijkheden met een kind op je 17e.
dat snap ik ook welquote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof me op mijn woord knul, je hoeft niet perse kinderen te krijgen als je wil neuken
Nou van mij mag zij apetrots zijn hoor, mag ik dr toch nog wel mijn mening over hebben?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja... ze is trots dat ze oma wordt.... waarom oordelen als zij het zo voelt?
Waarom geen Molukkers dan , hij is toch ook van Molukse afkomstquote:Op zondag 5 juni 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Heel die familie woont in fucking Griekenland![]()
Bovendien, net als bij mijn ouders waren haar ouders ook tegen haar huwelijk met een buitenlander.
Maar goed, daar is mijn vader ook belachelijk rigide over eigenlijk![]()
Dat ik een hele poos een Surinaams vriendje gehad heb vond ie echt helemaal niks, en dat waren nog wel gewoon goed opgeleide mensen en zo hoor![]()
En ik kon m vroeger nergens zo mee over de zeik krijgen als aan Somalische jongens vragen of ze me thuis af wilden zetten na een avondje stappen![]()
En ik maar roepen ' nu weet je precies hoe opa en oma zich gevoeld moeten hebben!'
Maar goed, mijn zusje heeft gewoon een keurige Hollandse vriend uit een bovengemiddeld goed millieu, en die is ook niet goed genoeg geloof ik.
En ik denk dat ie het helemaal gruwelijk zou vinden als we Molukkers zouden daten![]()
Maar wat de kleinkinderen betreft issie dan weer niet zo hoor, die zijn gewoon van hem, die kunnen t ook niet helpen dat hun papa niet zo leuk is
Ja, hij vindt die natuurlijk ook allemaal niet goed genoegquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Waarom geen Molukkers dan , hij is toch ook van Molukse afkomst
Elco heeft hele donkere nagels dus ik durfde het nooit zelf. Maar ik had nu wat tips gekregen en het ging erg goed. In het zonnetje was het leven ook zowaar te zien dus het ging helemaal goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Elco![]()
Chico houdt er ook niet van, zijn nagels werden bij zijn vorige baas altijd tot ver in het leven afgeknipt, netjes kort voor op show![]()
Daardoor groeit het leven bij hem heel ver door nu.
Ik knip ze altijd als ie slaapt, gewoon een paar per keer![]()
Eer ie het door krijgt en ook daadwerkelijk wakker is ben ik dan alweer klaar![]()
De rest knip ik probleemloos.
Sjon schreeuwt wel altijd heel hard als ik het doe maar blijft wel doodstil zitten, dus dat ie maar lekker schreeuwt
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 juni 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Muizelientje, Happy Birthdaaaaaaaaaayyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op naar de 100 jaar jij![]()
Kees heeft ook zwarte nagels, en dikke nagels, en die luie pad slijt ze amper, ik knip gewoon elke week de puntjes, en af en toe vijl ik ook nog een stukquote:Op maandag 6 juni 2011 00:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco heeft hele donkere nagels dus ik durfde het nooit zelf. Maar ik had nu wat tips gekregen en het ging erg goed. In het zonnetje was het leven ook zowaar te zien dus het ging helemaal goed.
Ja bij Nacho was het alleen het omhulselquote:Op maandag 6 juni 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Billy is al twee keer blijven hangen met zn nagel , bloeden elke keer , echt, overal zooi
De vorige keer heeft de DA Elco's nagels gedaan en toen bloedde het ook, moesten ze dicht brandenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Billy is al twee keer blijven hangen met zn nagel , bloeden elke keer , echt, overal zooi
Ga ik zeker in gedachten houden, het ging nu goed, ik deed heel voorzichtig en ik heb hem volgens mij geen pijn gedaan. En hij kreeg een lekkere kluif van me daarnaquote:Op maandag 6 juni 2011 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Als je zelf gaat knippen altijd een pak maizena bij de hand houden, dat stolt ook supergoed![]()
Gouden tip die ik es kreeg van de fokster van Frits en Karel
We waren alweer thuis! Had je wel even eenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef nokwanda het volgende:
Ik was net bij je in de buurt. Gister naar Nijmegen gegaan en blijven pitten, en toen besloten we straks om voor we terug naar Schiedam reden om in Nutterden te gaan eten. Jullie zijn op jullie minivakantie (neem ik aan, of ben je al terug?) maar ik heb in gedachten gezwaaid naar je.
Ik had ook geen telefoonnummer of adresquote:Op maandag 6 juni 2011 07:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We waren alweer thuis! Had je wel even eenkunnen komen doen
Ojaquote:
Hmmmmm wat voor?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
Dadelijk maar eens ontbijten met het laatste stuk vlaai.
Gelukkig wordt er straks nieuwe gehaald
quote:
Appelcitroen!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmmmm wat voor?
Ze komen hier dalijk van Flikken langs voor foto's
He gatver, zuurpruimpjequote:
Waarom de neuk niet eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een Hello Kittytaart hebben.
Ja ik ga niet, Nacho was gisteravond niet zo lekker en nu nog een beetje sloom. Anders was ik pas om 8 uur thuis vanavond, vond ik niet zon goed idee. Hij is ook nog niet buiten geweest, wil niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon in de gaten houden of vragen of ze preventief een anti allergie middel erbij willen prikken![]()
Moest jij vandaag niet ergens heel vroeg zijn met een kopie van je id?
Ik?quote:
Ow.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik ga niet, Nacho was gisteravond niet zo lekker en nu nog een beetje sloom. Anders was ik pas om 8 uur thuis vanavond, vond ik niet zon goed idee. Hij is ook nog niet buiten geweest, wil niet.
Ik woon gelukkig heel dicht bij de dierenarts nu, dus kan er zo weer heen rennen als het nodig zou zijn
Oh, fijn dat ze daar flexibel mee zijn danquote:
Neee, Garfield (niet die stomme films). HK is een goeie tweede.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog steeds zo een HK bakvorm halen bij Xenos![]()
HK is echt de enige leuke kat die er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |