Hoe zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef Barbaaf het volgende:
Je kan beter de "nieuw topic" knop gebruiken
Dan wordt de TT automatisch goed qua nummer enzo en hoef je de OP niet te knippen en plakkenquote:
Dank je. Ligt dan waarschijnlijk aan het netbook.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan wordt de TT automatisch goed qua nummer enzo en hoef je de OP niet te knippen en plakken
Ik verander de TT even!
Je hebt idd wel IETS goed gedaan, want het is nog wel gewoon een reeksquote:Op zondag 5 juni 2011 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Dank je. Ligt dan waarschijnlijk aan het netbook.
Ik had niets geknipt en geplakt. Maar netbook heeft soms kuren en een eigen willetje!
Bedankt hé Greys,
Denk dat ze gewoon op nieuw topic heeft geklikt maar alleen per ongeluk het nummer gewist heeft, dus eigenlijk vrijwel alles goed gedaan heeftquote:Op zondag 5 juni 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt idd wel IETS goed gedaan, want het is nog wel gewoon een reeks
En geen punt, daar ben ik voor!
Jup, en vacaturebank en linkdin... helpt allemaal geen moer vooralsnogquote:Op zondag 5 juni 2011 17:02 schreef Barbaaf het volgende:
*plof*
Q., heeft MM een Monsterboard-profiel? Ik heb gemerkt dat die recruiters meestal in het wilde weg recruiteren op steekwoorden waardoor ze banen aanbieden die totaal in de verkeerde richting liggen maar met een belletje en even persoonlijk contact en uitleggen wat je zoekt en kan wil dat wel eens verrassende resultaten opleveren.
Yes, something terrible has gone wrong!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef Barbaaf het volgende:
Toch de OP? Blijkbaar is er ergens iets fout gegaan danGreys to the rescue
Nee vast nietquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dit te boven komen, wat denk jij?
zout in het pannekoekenbeslagquote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
De pannenkoeken waren lekker! Met een snufje zout in het beslag
Lekker!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:33 schreef Rewimo het volgende:
De pannenkoeken waren lekker! Met een snufje zout in het beslag
Ja, doe jij dat er niet in dan?quote:
En ze is weer thuis ookquote:Op zondag 5 juni 2011 15:40 schreef Ynske het volgende:
die foto's van je kleine kanjer F_R
hele morgen goed weer gehad, was lekker in t Gaiapark, onweer dat wel, en om 3 uur begon t te regenen.
Elies, je dinnetje is een tof wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |