jij hebt duidelijk niet op het filmpje gekliktquote:
Nee het is geen tunneltje volgens mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:41 schreef Swomp het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk niet op het filmpje geklikt
OT: is dit niet een kleine tunnel? zo ja, ik denk dat dit anders werkt dan een gewone oorbel, dus gewoon oven vragen waar je die dingen laat schieten![]()
Haha, ik vind het niet heel lelijk die diamanten maar dat is niet mijn stijlquote:Op zondag 5 juni 2011 17:50 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb deze week ook (twee)oorbellen gezet. Ik zou als ik jou was gewoon bij de juwelier waar je het gaat zetten kijken of ze het in hun assortiment hebben. Verbaasde mij nog aardig hoe groot hun assortiment was.
Haha je zag m'n edit zeker?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:52 schreef gearsofwarz het volgende:
[..]
Haha, ik vind het niet heel lelijk die diamanten maar dat is niet mijn stijl
Ik snap je wel, de rest leest echter niet verder dan hun neus lang is.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:58 schreef gearsofwarz het volgende:
Dudes, het gaat er niet om of hij een tunnel heeft of niet![]()
Dat wil ik niet, maar het moet iig LIJKEN op iets wat hij in heeft, een plat rondje.
Ja ik weet dat ik eerst zes weken andere moet dragen!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:00 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik snap je wel, de rest leest echter niet verder dan hun neus lang is.
Het zal wel moeilijk zijn om zoiets te vinden, je zal namelijk sowieso niet zo'n wit gaat in het midden hebben van je oorbel.
Oja vergeet ook niet dat je eerst zes weken andere oorbellen moet dragen
Of je klikt eens op wat linkjes die mensen posten...quote:
Hij wil geen plugs, hij wil oorbelletjesquote:Op zondag 5 juni 2011 19:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of je klikt eens op wat linkjes die mensen posten...
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/no-flare-acryl-plug-0
Die gast in dat filmpje heeft toch echt tunnels/plugs.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:44 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Hij wil geen plugs, hij wil oorbelletjes
dat is wat ik zocht!!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:16 schreef Ciatach het volgende:
Attitude Holland verkoopt bijvoorbeeld fake plugs. Ik heb zelf ooit eens bij de Zeeman soortgelijke oorbellen gehaald al moet ik zeggen dat ik die fake plugs stoerder vind.
Er staan volgens mij genoeg goede links tussen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |