Op de Elf Fantasy Fairquote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Lyriella het volgende:
Lijkt mij ookwaar heb je het ooit gedronken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Of op ieder ander festival waar fantasy één v/d onderwerpen is, of op bijv. Keltfest.quote:
In het ''Honderd Bunderbos'',quote:Op zondag 5 juni 2011 17:00 schreef Lyriella het volgende:
waar kan ik winfred vanderpoe vinden? ik krijg geen hits op google
En gisteren... toen was ik er, veel beter weer ook dan vandaag. Eigenlijk te warmquote:Op zondag 5 juni 2011 17:00 schreef Lyriella het volgende:
oh xD het keltfest is vandaag hahahaha over een uur afgelopen.. weer een jaartje wachten dus!
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:09 schreef Lyriella het volgende:
hahah hieruit blijkt... ik ben makkelijk beet te nemen ^^
Zit ik net voor een half jaar in Ierland!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En gisteren... toen was ik er, veel beter weer ook dan vandaag. Eigenlijk te warm
Maar je kan altijd nog hierheen, http://arcen.elffantasyfair.com/, 17 en 18-09 a.s.
Dan moet je maar wachten of een winkel zoeken waar ze het verkopen...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:32 schreef Lyriella het volgende:
[..]
Zit ik net voor een half jaar in Ierland!
Die link van Ahmad1nejad is wel bruikbaar daarvoor...het is alleen een beetje bewerkelijk om zelf te maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef AcidFay het volgende:
Ik vind het lekker. Een vriendin heeft het eens zelf gemaakt. Zal eens vragen wat ze er nog van weet. Wil zelf ook wel een poging wagen tot mede maken.
+1 voor de mead and more, goeie medequote:Op maandag 6 juni 2011 15:07 schreef Chevalric het volgende:
Ik drink het zelf niet, maar vrienden van me zijn er dol op. Ik heb regelmatig flessen gekocht als cadeautje. http://www.meadandmore.nl/ is wel een goede leverancier.
Op Keltfest stonden ze idd. ook weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1 voor de mead and more, goeie mede
als je ze op een beurs ziet kan je bij hun standje ook alles proeven
ben toevallig ook naar Keltfest geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:44 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Op Keltfest stonden ze idd. ook weer.
Deze keer niks gehaald, want we hebben nog een paar flessen staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |