ik heb even jullie advies nodig hoor pff..
Ik heb het een jaar geleden uitgemaakt met mijn ex en nu hebben we elkaar weer vaker gezien en gesproken tijden het uitgaan en allemaal super gezellig! Ik kwam erachter dat hij toch echt de ware is in mijn ogen en heb hem ongeveer twee maanden geleden ook duidelijk gemaakt dat ik hem graag weer terug wil. Hij vond het wel moeilijk natuurlijk en zei dat we wel zouden zien wat de toekomst brengt!
Twee weken geleden ben ik naar hem toegegaan, filmpje kijken en toen hebben we het er nog over gehad en hij wilde het ook weer proberen, maar op voorwaarde dat we het heeeel rustig aan zouden doen. Dus niet meteen weer een relatie, gewoon smsen en af en toe afspreken etc. En dan zien we wel! Nou ik natuurlijk helemaal happy! Maar nu heb ik echt het gevoel dat hij me heeft blijgemaakt met een dode mus.. Er is namelijk in mijn ogen niks veranderd sinds dat gesprek. Ik hoor echt vrijwel nooit iets van hem en heb al een paar keer gevraagd wanneer we weer gaan afspreken maar hij heeft het momenteel heel druk. Oke, kan ik me in vinden. Maar alles moet van mijn kant komen en ik moet altijd degene zijn die begint met contact zoeken. Hier was ik een beetje klaar mee dus heb ik hem maandag voor het laatst gesmst en afgewacht tot hij eens het initiatief zou nemen.
Heb gewoon tot vandaag niks gehoord dus ik hem vanmiddag gesmst wanneer we nou eens gingen afspreken en waarom ik zo weinig van hem hoor!
Krijg ik echt een super botte sms terug met: je weet toch dat ik het druk heb, dat afspreken komt nog wel. Verder helemaal niet hoe het met me gaat of niks. Heb hem teruggesmst dat ik het gevoel heb dat alles van mijn kant komt en dat hij nooit iets laat horen etc.
Wat moet ik nu doen? Ik heb op die sms ook geen reactie meer gehad? Ik wil hem echt wel de tijd geven, maar hoe rustig wil je het hebben? Hij toont gewoon géén interesse en stuurt nooit een smsje of niks. Waarom zegt hij dan dat hij het wil proberen??
wat nu