Gewoon naartoe gegaan. We moesten wel even wachten.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 10:48 schreef Kwalberto het volgende:
Hoi
In april wil ik voor 3,5 weken naar Iran.
Hebben jullie voor je visumaanvraag een afspraak gemaakt bij de ambassade of kun je gewoon zonder afspraak terecht?

Hoe dat in Iran is weet ik niet, maar in Egypte was het met de ramadan juist tof. Echt groot feest s'avonds!quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou écht niet tijdens ramadan gaan idd.

Leuke dames?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoe dat in Iran is weet ik niet, maar in Egypte was het met de ramadan juist tof. Echt groot feest s'avonds!Iedereen kwam dan naar buiten, kleedjes op straat en vreten vreten vreten

Dat dan weer nietquote:

Dat is mooi.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Maar bij mij in het hostel zat een Irakese homo en die had daar echt de tijd van zijn leven!

Zorgverzekering.quote:Op zondag 20 maart 2016 21:01 schreef drommezak het volgende:
ik ben in de war ten aanzien de visumaanvraag.
Er wordt gevraagd om een kopie van mijn health insurance card, maar lees hier net dat iemand een kopie van zijn reisverzekeringpas heeft meegestuurd naar de ambassade.
Welke is het nou? Mijn zorgverzekeringspas of mijn reisverzekeringspas? Beiden zijn bij een verschillende verzekeraar onder gebracht.

Is dat die 6x4 cm waar over gerept wordt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 08:14 schreef DFUKeeN het volgende:
Klopt, zorg wel dat je het juiste formaat pasfoto meeneemt en je zorgverzekerings pas.

Wij hebben ze op dat formaat laten maken. Waarna ze ze hebben ingescand en geheel uit verhouding getrokken.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:40 schreef drommezak het volgende:
Ik lees net dat de afmetingen van een pasfoto 6 cm bij 4 cm moeten zijn? hoe hebben jullie dat geregeld of hebben jullie normale pasfoto's meegestuurd?

Net toch maar grote pasfoto's laten schieten, just to be sure.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gewoon een standard pasfoto ingeleverd en daar geen commentaar opgekregen.![]()
Zit ook gewoon op mn visum.

Wij moeten nog weg en nemen 1500 euro pp mee. Ik ga er vanuit dat we met ongeveer de helft weer terugkomen,quote:Op maandag 21 maart 2016 15:28 schreef drommezak het volgende:
[..]
Net toch maar grote pasfoto's laten schieten, just to be sure.
Nog even wat vragen over Iran zelf; wij gaan 8 dagen en ben benieuwd of jullie een inschatting kunnen maken wat je per persoon moet rekenen bij gemiddelde uitgaven.
Dus reizen met OV, middenklasse hotels en af en toe een tourtje of activiteit.
Waar moet ik dan aan denken qua bedrag om mee te nemen?
En hoe hebben jullie dat geld bij je gehouden, hebben jullie daar nog goede tips voor?

:-)quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb daar wel honderd keer gedacht dat ik mijn geld kwijt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |