Is wel een goeie inderdaad, maar ik ken de hardware nog aanpassen eventueel.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:34 schreef Fritessaus het volgende:
Had je dit niet beter voor de aanschaf kunnen vragen?
Hoe kunnen wij dat nou weten, er staat nergens een prijs bij..quote:Op zondag 5 juni 2011 14:32 schreef henkie-gek het volgende:
Mijn vraag is of deze goed is qua prijs/ kwaliteits verhouding![]()
Nu welquote:Op zondag 5 juni 2011 14:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij dat nou weten, er staat nergens een prijs bij..
Zou ik dat verschil merken? met de SSD als bootschijf gaat alles supersnel. Wel heb ik de Games op de 1TB HDD gezet.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef drumstickNL het volgende:
Je zou je CPU nog in kunnen ruilen voor de Phenom II x6 1100T.
Ziet er allemaal goed uit. Ik zelf had alleen 64MB cache op de HD gewild.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:45 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Zou ik dat verschil merken? met de SSD als bootschijf gaat alles supersnel. Wel heb ik de Games op de 1TB HDD gezet.
Vond ik ook al, wilden alleen van jullie weten wat jullie ervan vonden/ anders hadden gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ziet er allemaal goed uit. Ik zelf had alleen 64MB cache op de HD gewild.
Voor de rest ziet het er heel goed uit!
Ja, je CPU is nu de bottleneck.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:45 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Zou ik dat verschil merken? met de SSD als bootschijf gaat alles supersnel. Wel heb ik de Games op de 1TB HDD gezet.
Hoezo het moederbord, die ondersteund het geheugen, en de processorquote:Op zondag 5 juni 2011 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, je CPU is nu de bottleneck.(Alsmede je mobo zie ik net)
en daarom dus niet besparen op je moederbord...quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Hoezo het moederbord, die ondersteund het geheugen, en de processor
Enig minpuntje vond ik dat mijn SSD SATA600 heeft en mijn moederbord SATA300.
Je hebt nu een budget moederbord met een chipset die de prestatie's van je in verhouding dure spullen omlaag halen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Hoezo het moederbord, die ondersteund het geheugen, en de processor
Enig minpuntje vond ik dat mijn SSD SATA600 heeft en mijn moederbord SATA300.
Hebben jullie een sugestie met het moederbord? Welke goed past bij dit systeem? eventueel met een X6quote:Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom dus niet besparen op je moederbord...
Dit setje werkt trouwens nu met een 24, inch LED Monitor van Medionquote:Op zondag 5 juni 2011 14:55 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Hebben jullie een sugestie met het moederbord? Welke goed past bij dit systeem? eventueel met een X6
met een AMD processor kan je niet opscheppenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:37 schreef erikkll het volgende:
Ja, je weet zelf ook wel dat dit prima is.
Verkapt kijk-mij-een-vette-pc-hebben-topic
die speakers heb ik ookquote:Op zondag 5 juni 2011 15:06 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Hier een foto van mijn simpele computer![]()
[ afbeelding ]
alleen de PC, en de speakers.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:09 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je dat allemaal in een keer gekocht?
Heb het er graag voor over, geluid klinkt hemelsquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef captainkid het volgende:
Ik heb de 2.1 versie van die speakerset.
Monsterdingen, ik smeer ze ook iedereen aan.
Ze zijn zelfs duurder nu dan 7 jaar terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |