SPOILER: uitstulpingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Monco10 het volgende:
TS is lelijk, komt niet aan de man en uit op deze manier haar frustraties
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Monco10 het volgende:
Als ik niet aan de man kwam had ik dit soort gedrochten nooit hoeven aanschouwen, niet waar?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:07 schreef Monco10 het volgende:
TS heeft een rood lampje aan haar raamquote:Op zondag 5 juni 2011 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik niet aan de man kwam had ik dit soort gedrochten nooit hoeven aanschouwen, niet waar?
dat bedoel ik jaquote:
Legale hoerenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, ik ben 18 hoor, dat mag pas vanaf je 21e.
Als ik niet hoef te betalen wil je nu ook al wel verwennenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, ik ben 18 hoor, dat mag pas vanaf je 21e.
Onjuiste conclusie. Juist als TS er nog nooit een had gezien betekende dat niemand het op TS kon totdat ie klaarkwam.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:12 schreef harry-de-aso het volgende:
Haha, mannen krijgen geen stijve bij TS.
TS is dus lelijk.
dan heb jij ts dus nog nooit gezienquote:Op zondag 5 juni 2011 14:12 schreef harry-de-aso het volgende:
Haha, mannen krijgen geen stijve bij TS.
TS is dus lelijk.
Huh?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Onjuiste conclusie. Juist als TS er nog nooit een had gezien betekende dat niemand het op TS kon totdat ie klaarkwam.
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef Chai het volgende:
zijn zo lelijk.Vagina's zijn echt mooi
in vergelijking met die gedrochten.
Het lijkt echt een soort misvorming, zo'n hangende uitstulping onderaan je buik. Altijd gelijk gejank als er iets een tikje geeft aan die kaasmakende tumor en/of die twee gerimpelde subtumoren.SPOILER: uitstulpingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geloof je het zelf? De gemiddelde vagina ziet er niet uit.
Ik was dus niet de enige die het twee keer moest lezenquote:
Sorry, ik heb niet zoveel vagina's in mijn leven gezien, maar die ik gezien heb waren wel mooi.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:18 schreef Suphomes het volgende:
[..]
geloof je het zelf? De gemiddelde vagina ziet er niet uit.
Ga ze dan ook lekker likken en val ons niet lastig met andermans ballenquote:Op zondag 5 juni 2011 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet zoveel vagina's in mijn leven gezien, maar die ik gezien heb waren wel mooi.
Pics van je vagina danquote:Op zondag 5 juni 2011 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet zoveel vagina's in mijn leven gezien, maar die ik gezien heb waren wel mooi.
En kutten 27/7 natquote:Op zondag 5 juni 2011 14:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Goede topic; ik wou dat mijn piemel 24 u per dag stijf kon zijn
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:05 schreef Chai het volgende:
zijn zo lelijk.Vagina's zijn echt mooi
in vergelijking met die gedrochten.
Het lijkt echt een soort misvorming, zo'n hangende uitstulping onderaan je buik. Altijd gelijk gejank als er iets een tikje geeft aan die kaasmakende tumor en/of die twee gerimpelde subtumoren.Wtf is dat in die spoiler?SPOILER: uitstulpingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef Aaardappel het volgende:
TS is een lesbische feminist die haar benen niet scheert.![]()
Epileren is niet goed genoeg?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:31 schreef Aaardappel het volgende:
TS is een lesbische feminist die haar benen niet scheert.![]()
en dat als je echt pizza besteld er een chick komt afleveren en dan standaard geneukt wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |