Veelal bij vrienden wat drinken of naar een feest gaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef kabelbaan het volgende:
Veel eind twintigers zitten in een relatie en gaan minder vaak stappen. Maar wat doen de eind twintigers die nog vrijgezel zijn? Tijdens het uitgaan ben ik opeens een van de oudere, soms voel ik me niet meer echt op me plek. Soms denk ik, moet ik deze "fase" gewoon achter me laten? Ben ik hier nu al te oud voor geworden?
Wat doen andere eind twintigers qua uitgaansleven?
Het is meer dat ik teleurgesteld ben.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:37 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Moeje toch lekker zelf weten wat je doet...ligt ook aan je karakter en hoe volwassen je bent. niks mis mee als je stappen nog leuk vind.
Teleurgesteld in welke zin?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef kabelbaan het volgende:
[..]
Het is meer dat ik teleurgesteld ben.
Het helpt als je in een wat grotere stad woont. Ik ga regelmatig de kroeg in met vrienden (ook 30-35) en er zijn hier genoeg kroegen waar je als 30-jarige niet uit de toon valt.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef kabelbaan het volgende:
Veel eind twintigers zitten in een relatie en gaan minder vaak stappen. Maar wat doen de eind twintigers die nog vrijgezel zijn? Tijdens het uitgaan ben ik opeens een van de oudere, soms voel ik me niet meer echt op me plek. Soms denk ik, moet ik deze "fase" gewoon achter me laten? Ben ik hier nu al te oud voor geworden?
Wat doen andere eind twintigers qua uitgaansleven?
Dit ook dus. Apeldoorn is bijvoorbeeld totaal niet intressant als 30 jarige, Utrecht is bijvoorbeeld daarintegen veel beter gesteld.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het helpt als je in een wat grotere stad woont. Ik ga regelmatig de kroeg in met vrienden (ook 30-35) en er zijn hier genoeg kroegen waar je als 30-jarige niet uit de toon valt.
In Nederland? Welke danquote:Op zondag 5 juni 2011 12:51 schreef Seven. het volgende:
Ik woon in een stad met een miljoen inwoners.
Seven woont AFAIK niet in het buitenland.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:02 schreef Monco10 het volgende:
Ja hier heb je ook echt steden met miljoenen inwoners, pfffff. In het buitenland natuurlijk.
Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is een van de drie gewesten van België. Het omvat 19 gemeenten. Het aantal inwoners bedraagt 1.130.389.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
In België hebben ze dus wel een stad met een miljoen inwoners.
Apeldoornquote:Op zondag 5 juni 2011 12:48 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Dit ook dus. Apeldoorn is bijvoorbeeld totaal niet intressant als 30 jarige, Utrecht is bijvoorbeeld daarintegen veel beter gesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |