quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Vooral gesloopt, muren kaal gemaakt en wat voorwerk gedaan...quote:
Wow goed bezig jijquote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral gesloopt, muren kaal gemaakt en wat voorwerk gedaan...
Morgen kan ik beginnen met het opnieuw behangen van de slaapkamer, het kozijn is vandaag gedaan. dan hoef ik er alleen nog tapijt in te leggen (en wat meubels uiteraard)
beneden is alles bijna klaar voor de stucadoor, er komt maandag alleen nog iemand mijn stopcontacten verplaatsen.... de stucadoor begint dinsdag....
Geniet ervan!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef Cue_ het volgende:
besluit genomen, ga richting stad rond 1 uur:)
Damn, druk ventje jij!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Morgen kan ik beginnen met het opnieuw behangen van de slaapkamer, het kozijn is vandaag gedaan. dan hoef ik er alleen nog tapijt in te leggen (en wat meubels uiteraard)
beneden is alles bijna klaar voor de stucadoor, er komt maandag alleen nog iemand mijn stopcontacten verplaatsen.... de stucadoor begint dinsdag....
Goed bezigquote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je de roze kamer wel behouden?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
Had een walk in closet, die heb ik gesloopt
Wat is er mis met tapijt?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig
Weet je zeker dat je tapijt wilt leggen?
eigenlijk doe ik nog wel rustig aan, slaap uit voor ik ga klussen enzoquote:
Ja boven sowieso, beneden komt laminaatquote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig
Weet je zeker dat je tapijt wilt leggen?
Het is lelijk, wordt snel goor en is heel moeilijk mooi schoon te houden.quote:
Dat was de bedoeling, tot vandaag.... het roze is eraf gegaanquote:
Schat ik heb 2 slaapkamers die ik als kast zou kunnen gebruiken.... deze kast gebruikte best veel ruimte in de grootste slaapkamer, de mijne dusquote:
Mja, dat valt wel mee hoor.... misschien bij jou met je boerenlaarzenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lelijk, wordt snel goor en is heel moeilijk mooi schoon te houden.
niet eens, ben geen viespeuk, stofzuigerquote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lelijk, wordt snel goor en is heel moeilijk mooi schoon te houden.
Praat geen onzin. Ik heb geen boerenlaarzen.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat valt wel mee hoor.... misschien bij jou met je boerenlaarzen
Inloopkasten slopenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, tot vandaag.... het roze is eraf gegaan
[..]
Schat ik heb 2 slaapkamers die ik als kast zou kunnen gebruiken.... deze kast gebruikte best veel ruimte in de grootste slaapkamer, de mijne dus
Dat is een ticket richting Malta toch wel waard.... wanneeeeeeeeeeeeeeer?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:09 schreef Barbusse het volgende:
He, de nieuwe film met Brad Pitt gaat hier opgenomen worden! #zinloos nieuwtje
Niet zo slimme zetquote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
Had een walk in closet, die heb ik gesloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |