Niet echt slim om dat zo te zeggen hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
We moeten TS wel weer aan het posten krijgen; zolang hij zit te posten, zit hij nog achter de computer en kunnen ze hem te pakken krijgen!
quote:
Oh ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Niet echt slim om dat zo te zeggen he
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met dit soort dingen.
Ik mail ook als ik dit soort dingen op twitter worden gezet.
Door wie denk je dat sommige mensen worden opgepakt?
Door mijn mailtjes.
je bent gewoon onderkoffer!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Door mijn mailtjes.
Klopt, als dit in het nieuws komt, was ik toch mooi één van de eersten die het wistquote:
IP hebben ze allang.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef ToT het volgende:
We moeten TS wel weer aan het posten krijgen; zolang hij zit te posten, zit hij nog achter de computer en kunnen ze hem te pakken krijgen!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Door mijn mailtjes.

Nee ik bedoel dat ze hebm fysiek te pakken krijgen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
IP hebben ze allang.
Ze hoeven maar 1 keer aan FOK! te vragen of ze het mogen, en TS is de lul.
Ga jij naar Knevel en vd Brink of zullen we samen gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Klopt, als dit in het nieuws komt, was ik toch mooi één van de eersten die het wist
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef antidood1 het volgende:
Vind iemand het trouwens interessant om te weten dat ik nu Rollercoaster Tycoon 3 aan het downloaden ben?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wtf, de NOS heeft het al opgepikt!![]()
![]()
Frankrijk vreest aanslag
oeehhh die heb ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef antidood1 het volgende:
Vind iemand het trouwens interessant om te weten dat ik nu Rollercoaster Tycoon 3 aan het downloaden ben?
![]()
Frankrijk vreest aanslag
![]()
Frankrijk vreest aanslag

Mooi, dankjequote:
![]()
Frankrijk vreest aanslag
,, De verdachte werd regelmatig gezien op het internetforum van Fok.nl'' ,,Authoriteiten onderzoeken of er een verband bestaat tussen fok en andere aanslagen''quote:
Dat ze dat nu pas gaan onderzoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:27 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
,, De verdachte werd regelmatig gezien op het internetforum van Fok.nl'' ,,Authoriteiten onderzoeken of er een verband bestaat tussen fok en andere aanslagen''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |