Op zijn pofiel; laatste bezoek: 2 minuten, 58 seconden geleden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef antidood1 het volgende:
Betekent dat blauwe mannetje niet dat hij nog online is?
Of is dat alleen laatste 5 minuten ofzo?
Hij mag zijn PC niet uitzetten van de AIVD, anders moeten ze zijn wachtwoord nog gaan kraken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef antidood1 het volgende:
Betekent dat blauwe mannetje niet dat hij nog online is?
Of is dat alleen laatste 5 minuten ofzo?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij mag zijn PC niet uitzetten van de AIVD, anders moeten ze zijn wachtwoord nog gaan kraken.
Tip aan de AIVD als de PC toch uitgaat: probeer berenpak2.
Ok, hij is dus echt wegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
Op zijn pofiel; laatste bezoek: 2 minuten, 58 seconden geleden.
berenpak2 is het altijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij mag zijn PC niet uitzetten van de AIVD, anders moeten ze zijn wachtwoord nog gaan kraken.
Tip aan de AIVD als de PC toch uitgaat: probeer berenpak2.
Zonder telefoon!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik op de vlucht zou zijn. Dan zou ik gewoon met mijn telefoon om te posten in mijn hand rennen.
Nou en, ik moet toch blijven posten...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Zonder telefoon!
De AIDV kan je nummer traceren.
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Watthefak. Ik krijg een PM van de AIVD via Danny.
Lijkt me sterk als ik net heb gemaild.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Watthefak. Ik krijg een PM van de AIVD via Danny.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als ik net heb gemaild.
Dan zouden ze mij moeten PM'en.
Op zaterdagavond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |