Serieus... ze WONEN daarquote:

quote:

Ja precies, maar misschien zijn ze een dagje weg met het mooie weer... zelfs de eiffeltoren gaat vervelenquote:

Het zijn fok!ers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Ja precies, maar misschien zijn ze een dagje weg met het mooie weer... zelfs de eiffeltoren gaat vervelen

tips uitwisselenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef ToT het volgende:
Misschien komt hij wel op dezelfde afdeling als Mohammed B te zitten!Kunnen ze lekker verder keuvelen over aanslagen enzo!

En over moskeeënquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef ToT het volgende:
Misschien komt hij wel op dezelfde afdeling als Mohammed B te zitten!Kunnen ze lekker verder keuvelen over aanslagen enzo!

quote:

Ben er al overheen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
![]()
dan zijn ze ten dode opgeschreven.....

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben er al overheen.
Vanavond stappuhhh

lol eerste link hierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:42 schreef antidood1 het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)3f5&biw=1366&bih=681
Deze link de komende tijd maar goed in de gaten houden, voor als andere sites het overnemen

TS wilde een aanslag plegen op de Eiffeltoren en wilde daar graag tips voor hebben!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat stond er nou eigenlijk precies in de OP? Ik was er net te laat bij.

Klopt, het is gesorteerd op meest recent. Dus als andere sites het overnemen kan je het daar zien.quote:

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Klopt, het is gesorteerd op meest recent. Dus als andere sites het overnemen kan je het daar zien.

Ja, en hij wilde tips...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef Foktokkie het volgende:
Was er idd ook te laat bij...Ts die een aanslag wilde plegen begrijp ik uit alle reacties..

Kon je de kosten waarschijnlijk wel verhalen op de TS.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef deepart het volgende:
Pfoe ik was bijna m'n oven vergeten uit te zetten.

Is topic gerelateerd, want.. is ook erg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef deepart het volgende:
Pfoe ik was bijna m'n oven vergeten uit te zetten.

Je hoeft niet eens te refreshen, gebeurt automatischquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
![]()
Das een goeie... ff refreshen, kijken of iemand het overneemt...
![]()
lach me dood. Zit Ts dadelijk in de bak...

Ik heb ze ook. jammer dat er nooit een RCT4 is gekomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef antidood1 het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 is geïnstalleerd
Nu de extension packs nog

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef antidood1 het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 is geïnstalleerd
Nu de extension packs nog

Oke, ik bel nu mijn goede vriend en tevens top advocaat porsche1.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kon je de kosten waarschijnlijk wel verhalen op de TS.

Klopt, goed onderwerp voor een KLB-topic trouwens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb ze ook. jammer dat er nooit een RCT4 is gekomen.

Hij komt speciaal terug van vakansie om een reportage over de verijdelde aanslag op de Eiffeltoren te maken.quote:

Alleen even een schone titel verzinnen ehquote:

lapo porsche1 maakt nieuw deel aanquote:

quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Oke, ik bel nu mijn goede vriend en tevens top advocaat porsche1.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Alleen even een schone titel verzinnen eh

Hij is op vakantie.. dus kan ie niet tegelijk ook op vakansie zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij komt speciaal terug van vakansie om een reportage over de verijdelde aanslag op de Eiffeltoren te maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |