Ja, en hij wilde tips...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef Foktokkie het volgende:
Was er idd ook te laat bij...Ts die een aanslag wilde plegen begrijp ik uit alle reacties..
Kon je de kosten waarschijnlijk wel verhalen op de TS.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef deepart het volgende:
Pfoe ik was bijna m'n oven vergeten uit te zetten.
Is topic gerelateerd, want.. is ook erg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef deepart het volgende:
Pfoe ik was bijna m'n oven vergeten uit te zetten.
Je hoeft niet eens te refreshen, gebeurt automatischquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
![]()
Das een goeie... ff refreshen, kijken of iemand het overneemt...
![]()
lach me dood. Zit Ts dadelijk in de bak...
Ik heb ze ook. jammer dat er nooit een RCT4 is gekomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef antidood1 het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 is geïnstalleerd
Nu de extension packs nog
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef antidood1 het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3 is geïnstalleerd
Nu de extension packs nog
Oke, ik bel nu mijn goede vriend en tevens top advocaat porsche1.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kon je de kosten waarschijnlijk wel verhalen op de TS.
Klopt, goed onderwerp voor een KLB-topic trouwens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb ze ook. jammer dat er nooit een RCT4 is gekomen.
Hij komt speciaal terug van vakansie om een reportage over de verijdelde aanslag op de Eiffeltoren te maken.quote:
Alleen even een schone titel verzinnen ehquote:
lapo porsche1 maakt nieuw deel aanquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Oke, ik bel nu mijn goede vriend en tevens top advocaat porsche1.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Alleen even een schone titel verzinnen eh
Hij is op vakantie.. dus kan ie niet tegelijk ook op vakansie zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij komt speciaal terug van vakansie om een reportage over de verijdelde aanslag op de Eiffeltoren te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |