Dat tweede stukje van North east south west, als die vocal steeds sneller gelooped wordt... Geniaalquote:
Nou, volgens mij hadden jullie ook kneiters lekker weer! Of nie?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:17 schreef T-Force het volgende:
Intents was leuk, niet meer, niet minder! Vooral erg gezellig met de mensen waar ik mee was.
Muzikaal gezien niet echt dat je zegt van YAY. AVIOCrypsis
Donkey Rollers
Bass Modulators
B-Front vond ik voor de verandering een keer wel leuk!
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedquote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef robuust89 het volgende:
Nou, volgens mij hadden jullie ook kneiters lekker weer! Of nie?
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedDat doe ik anders nooit...
oeh dat ziet er idd wel vet uitquote:
Deepack in AVIO shirtquote:
Woon zelf wel redelijk dichtbij Amsterdam... Maar als ik jou was zou ik de trein naar harderwijk pakken en vanaf station Harderwijk de bus richting dat parkquote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef haakon het volgende:
Zijn er hier mensen die in de buurt of ín Amsterdam wonen en ook naar Defqon gaan met openbaar vervoer?
Zo ja, hoe kan je dan het beste gaan?
Want ik kom net weer van vakantie en ik ga gelijk vanuit Schiphol door naar Biddinghuizen.
Thnx alvast!
Houd er wel rekening mee dat er GEEN treinen van dat station terug rijden.. (toch?)quote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef haakon het volgende:
Zijn er hier mensen die in de buurt of ín Amsterdam wonen en ook naar Defqon gaan met openbaar vervoer?
Zo ja, hoe kan je dan het beste gaan?
Want ik kom net weer van vakantie en ik ga gelijk vanuit Schiphol door naar Biddinghuizen.
Thnx alvast!
Vanaf 0:46/0:47 klinkt het opeens voor geen meter.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef T-Force het volgende:
En een grappige Bootleg van Sash - EcuadorVind hem wel lekker zomers!
Het is even wennen, maar het klonk daar wel goed. En met deze baggerkwaliteit valt dat helaas niet te horen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanaf 0:46/0:47 klinkt het opeens voor geen meter.Daarvoor een lekkere simpele zomerse remix.
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef T-Force het volgende:
Leuke edit van Greatest Show on Earth van AVIODie melo komt toch van zo'n pendulum plaat? Of The Prodigy ofzo?
je bent ook naar brothers geweest gisteravond?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja ik ga er nu vandoor en zet mijn goedwerkende stream uit. Hopelijk krijgt 1 van jullie mijn plekje.
Op naar een lokaal feestje met Wildstylez en Frontliner.
Prachtigquote:
I liek.quote:Q-Dance presents: Alphaverb's Substream Show
After the popular AVIO podcasts, it's time to reboot this idea into an improved concept; The 'substream' show!
This monthly show will be broadcast by Q-Dance radio on every second tuesday of the month at 19:00 CET.
Afterwards, it will become available as a podcast on iTunes.
So what can you expect..?
My idea behind 'substream' is to show you, there's more than just the mainstream bunch of hardstyle artists and tracks.
Of course mainstream hardstyle will also be featured in the show without a doubt, but my goal is to focus on anything new, special or different.
During a 1-hour set, I will give certain tracks some extra attention and I will also tell you why.
- Offstream track of the month
A track that might not have anything to do with hardstyle, but it's just something that really appeals to me.
So it could be more or less related to hardstyle, but it could also be a pop-music.
- Unreleased track of the month.
A good radio show always brings something new or fresh, but in this case 'unreleased' does not nessiceraly mean it's a new track.
It might aswell be an older track that never got released!
- Surprise of the month.
This can be a good track by an artist that's new to me and really surprised me that way.
It could also be something from a well known artist, that surprised me by doing something different.
The first show will be broadcast on the 7th of June.
Any tip/suggestions for the tracks above or in general are always welcome!
You can reach me through substream@alphaverb.nl
Ik ga vanaf Defqon als het goed is met de bus terug naar Almeloquote:Op zondag 5 juni 2011 14:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat er GEEN treinen van dat station terug rijden.. (toch?)
Jammer dat et op q-dance is, 96kbit zuigt aarzquote:
Vind Da Tweekaz de laatste tijd maar saai en eentonig, iets te Dirty Workz achtig ook.quote:
Ben nooit kapot geweest van deze gasten (waren er toch 2?) vind het eerlijk gezegd maar draaiorgelhardstylequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |