Hasjikke verboden gek.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:53 schreef Zarina het volgende:
Heey, ik ben nog nieuw op dit forum en ik wist nog niet echt welk onderwerp ik deze moest neerzettten..
Maar mijn verhaal is dat ik een beenholster(en een mes maar hoef niet erbij) zoek voor bescherming. Maar is dit wel een beetje te verbergen onder je kleding? diegene die ik heb gezien zijn best wel groot en meestal of heel duur, of voor pistolen enzo..![]()
Alvast bedankt.
zakmes wel... kan je iemand goed verwonden wanneer je daarmee in de fatale organen of nek steekt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vlindermessen enzo mogen toch ook niet meer.
Ja ga die gevaarlijke gek helpen met tipsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef scoloo het volgende:
www.shogun.nl heeft wel iets in die trant. Ik weet dat ze sowieso een schouderholster hebben voor een mes. En niet zo heel duur volgens mij.
als je dan zonodig wat moet, koop dan een busje pepperspray ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:04 schreef Zarina het volgende:
Ha, ben niet gevaarlijk, vandaar de mes:P. Vrouwen moeten zich ergens mee beschermen toch? vuurwapens vind ik dan weer te overdreven.
Of dat nou echt zo helpt..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je dan zonodig wat moet, koop dan een busje pepperspray ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |