Je eigen topics beantwoorden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:19 schreef Dientje12 het volgende:
Omdat het goed voelt denk ik. vooral als ik uitgeput ben doe ik het vooral dan word het anders van kwaliteit beetje moeilijk uit te leggen, ik spuug het altijd uit met me lippen op elkaar en dan kijk ik het spuug kwakje na tot die op de grond uitelkaar spat
Ok maar is er ook een iets logischerre antwoord van iemand die superslim is.. ik ben maar een mensquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:20 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Je eigen topics beantwoorden. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:35 schreef Dientje12 het volgende:
En ja ik spuug nog steeds wat anderen ervan denken boeit mij niet
Klinkt ook niet echt als een gezonde bezigheid.quote:
Met de kans anderen te besmetten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
Je raakt dan wel bacterien kwijt lees ik
Ik rook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:48 schreef DeRakker. het volgende:
mensen die roken spugen altijd![]()
zo lekker zijn de sigaretten
Mijn probleem??quote:
Dat kan het wel worden als je de verkeerde tegenkomt.quote:
Maar ik doe het alleen als ik buiten ben. Ik zit namelijk op fok dus ben ik grotendeels binnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:50 schreef happyjack het volgende:
Een beetje uitleg:
Speeksel is een belangrijke barriere tegen bacteriëen en virussen. Het is een chemisch knap goedje, speciaal toegesneden op jouw lijf en afweer, dat bovendien de slijmvliezen vochtig houdt en er voor zorgt dat ze niet uitdrogen en door minieme barstjes doorlaatbaar worden voor ziekteverwekkers.
Spugen is niet alleen ongezond voor anderen, maar vooral voor jezelf.
Dit ja. Je zou bijna hun gezicht er tegenaan duwen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef Socios het volgende:
Vinden ze stoer ofzo.
Ik vind het smerig en walgelijk als mensen dat doen.
Ik ben geen homoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef monkyyy het volgende:
Om mede-homoseksuelen te laten zien dat ze bronstig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |