er zijn toch geen kerels die vrijwillig naar Adele luisteren mag ik hopen?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Amai zou haar relatie uit zijn ofzo? Even aangenomen dat 't een vrouw betreft
Zie Anoukquote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef kaasplankje het volgende:
Amai zou haar relatie uit zijn ofzo? Even aangenomen dat 't een vrouw betreft
Oh dat is zo heerlijk thuiskomen van vakantie; als alles lekker schoon en opgeruimd isquote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef krakkemieke het volgende:
Keuken en 3 deuren gelapt. Misschien laat ik dit jaar het huis niet als een zwijnestal achter.
Het is me nog nooit gelukt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is zo heerlijk thuiskomen van vakantie; als alles lekker schoon en opgeruimd is
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef golfer het volgende:
Trackrecord van Nadal op RG tot nu toe: 45 gespeeld: 44 gewonnen, 1 verloren.
quote:#Nadal has won 117 of 118 GS matches in which he won 1st set. Only lost vs David Ferrer US Open 2007 #RolandGarros
Ja, hij gaat de baan af.quote:
cashewnotenquote:Op zondag 5 juni 2011 17:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ik eet sla met cashewnoten en jonge kaas van de boerderij .
Rabarber!quote:Op zondag 5 juni 2011 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
cashewnoten
ik heb pestoaardappeltjes, rabarber en vissticks
uit n potje hoor, maar dacht wel lekker met die warmte, heb 2 potjes gewone rabarbercompote en rabarbercompote verwenfruit met cranberry en framboosquote:
Wacht daar nog maar even mee, want je weet het met die gekke Spanjaard en Zwitser nooit.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik ga alvast maar boodschappen doen voor Golfer en Sarabi
Ik bedoel maar...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:01 schreef golfer het volgende:
Wacht daar nog maar even mee, want je weet het met die gekke Spanjaard en Zwitser nooit.
ja te gek! Ik schreeuw mn longen uit mn lijf hierquote:
Hij hoort je echt niet in Parijs, hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ja te gek! Ik schreeuw mn longen uit mn lijf hierFederer moet zorgen dat ie aggressief blijft!
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef TAV74 het volgende:
Federer begint goed, maakt het niet af in de 1e set, dus de partij gaat nu makkelijk naar Nadal
15 maarquote:Op zondag 5 juni 2011 17:52 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen maar snel naar de bieb. Ik heb maar 15 boeken voor de vakantie.![]()
Nope. 2009 nietquote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef DarkElf het volgende:
6x ? Ook allemaal achter elkaar? Hoe dan ook een topprestatie natuurlijk
Dat was een leuke middag tennis dus voor de liefhebbers
Nee niet allemaal achter elkaar. Maar het joch is geloof nog net maar 25 dus die gaat Borg z'n record ook nog wel verbreken.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef DarkElf het volgende:
6x ? Ook allemaal achter elkaar? Hoe dan ook een topprestatie natuurlijk
Dat was een leuke middag tennis dus voor de liefhebbers
Ja beetje. Morgen zal het wel weer over zijn. Echt jaren geleden dat ik zo'n afstand heb gelopen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef DarkElf het volgende:
Oh 25 pas?
He Boris al bijgekomen van je enorme wandeling?
Ja!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:04 schreef DarkElf het volgende:
Hoi Kaas!! Tis bijna rond voor jou en Lein he?ben zo benieuwd hoe jullie t gaan veranderen naar jullie smaak!
schilderen en afwerken doet al een hele hoop, dan ook nog een nieuwe vloer (eikenquote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Enne veranderen: veel schilderen en muren opknappen en mooi afwerken, nieuwe keuken er in en de vloer doen. helaas kan ik pas echt gaan rekenen als we de sleutel hebben. deze week gaan we naar een vloer kijken in Zoetermeer. Ik wil graag een mooie eiken massieve vloer in het hele appartement. Het huis is best licht dus we zouden voor een mooie donkere gerookte vloer kunnen gaan. Maar zo'n white wash is ook erg mooi.
Strandlopen is idd zwaarder maar wel lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 19:14 schreef borisz het volgende:
Ja beetje. Morgen zal het wel weer over zijn. Echt jaren geleden dat ik zo'n afstand heb gelopen.. En over het strand telt dubbel
.
Ik heb er echt 1 per dag nodig.quote:
Da's schrikken zeg!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
Zo, terug van een familiedagje bij Tara's vader thuis.
Was onweer, wij zaten lekker buiten onder het enorme afdak, ineens BWAAAAAAM
Dus iedereen
Bleek dat het was ingeslagen bij hele goede vrienden van Tara's vader die er bijna direct achter wonen, flinke brand ook, schrikken!
Wij moesten meteen weg (kinderen bekaf) dus weten niet meer hoe het is afgelopen.
Kom je thuis, hangt er een tas aan de deurknop: uien, avocado's, knoflook, appels, banenen, komkommer en paprika.Enorme tas vol!
Van dat soort dingen word ik blij en nieuwsgierig...
Ja dat is wel leuk. Dan kunnen jullie ook meegenieten.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:21 schreef DarkElf het volgende:
schilderen en afwerken doet al een hele hoop, dan ook nog een nieuwe vloer (eiken) en dan heb je al bijna een heel ander huis!
Ben erg benieuwd , gaan jullie klusfoto's maken?
Ja, samen met S Pruit en B roccoli en niet te vergeten R adijs.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
Als je gewoon de taugé goed schilt en wast en in kleine stukjes snijdt en weggooit is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
Als je gewoon de taugé goed schilt en wast en in kleine stukjes snijdt en weggooit is er niets aan de hand.
Ik ben jaloers.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik zag een mus zitten genieten van mijn aardbeienplant
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, Nadal voor de 6e keer winnaar in Parijs en evenaart Borg.
En ik kom binnenkort een strooplikker halen bij FFT.![]()
idd.. ik was onwijs voor Isner!quote:Op zondag 5 juni 2011 19:07 schreef borisz het volgende:
Die Isner had Nadal gewoon moeten verslaan toen het nog kon.
Nadal
wat lees jij snelquote:Op zondag 5 juni 2011 19:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb er echt 1 per dag nodig.En dan lees ik ook nog van mijn moeder.
jee jammer dat je niet weet hoe het afgelopen is maar zeker schrikken. hopelijk was er weinig schade.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
Zo, terug van een familiedagje bij Tara's vader thuis.
Was onweer, wij zaten lekker buiten onder het enorme afdak, ineens BWAAAAAAM
Dus iedereen
Bleek dat het was ingeslagen bij hele goede vrienden van Tara's vader die er bijna direct achter wonen, flinke brand ook, schrikken!
Wij moesten meteen weg (kinderen bekaf) dus weten niet meer hoe het is afgelopen.
Kom je thuis, hangt er een tas aan de deurknop: uien, avocado's, knoflook, appels, banenen, komkommer en paprika.Enorme tas vol!
Van dat soort dingen word ik blij en nieuwsgierig...
ik eet nooit tauge en toevallig vanavond welquote:
he jij was toch naar 'water for elephants' geweest? is dat een aanrader?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net terug van 'Something Borrowed' en eten met L. Wat een enorme kutfilm.
Nu weer hard hard hard studeren... deze week voorbereiden voor laatste tussenpresentatie van m'n onderzoeksresultaten volgende week dinsdag.
Woensdag allerlaatste dansles ooit in Maastricht bij deze vereniging, misschien dat ik in de zomer nog een zomercursus ergens meepak.
Tijd om de eindjes aan touwtjes aan elkaar te knopen zodat ik straks in alle rust het eind van die megatouw kan kan knopen.
Nee, daar ben ik niet geweest.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
he jij was toch naar 'water for elephants' geweest? is dat een aanrader?
Ja, hoe gaat 't bij jou?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Kaas; je gaat snel zeg in je nwe huis!
ik ga heel sloom ok, maar wat spannend voor jullie!
oh ik dacht het. je gaat best veel naar de bios laatste tijd volgens mij. wel leuk, ik wil nog steeds naar piratesquote:
strooplikker = een dorpeling uit ons dorp. werden vroeger strooplikkers genoemd omdat ooit iemand een bakje stroop had en dat met zn hand begon te eten.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:55 schreef z80 het volgende:
@ FF wat is een strooplikker?
heer google geeft er geen antwoord op waar ik iets mee kan.
Pirates vond ik wel leukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik dacht het. je gaat best veel naar de bios laatste tijd volgens mij. wel leuk, ik wil nog steeds naar pirates
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kom voor kerstmis wel een keer klaar
Ik moest heel luid lachen op mijn werkquote:
En al die tijd maar huur betalenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kom voor kerstmis wel een keer klaar
http://www.destrooplikker.nl/geschiedenis.htmlquote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
strooplikker = een dorpeling uit ons dorp. werden vroeger strooplikkers genoemd omdat ooit iemand een bakje stroop had en dat met zn hand begon te eten.
bij een slager in ons dorp kun je een strooplikkertje kopen; een gekruid worstje met spek omwikkeld in een lekkere marinade, ideaal voor op de bbq
Sterker nog : dat deed ik na 16 jaar huwelijk ook weer, hop naar een zusterkamertje matras op de grond en opnieuw beginnen 2.0quote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Isabeau het volgende:
En al die tijd maar huur betalen
Ik sliep vanaf de dag dat ik mijn sleutel had op een matrasje op de grond in een onaafgemaakte kamer en dan vanaf daar kamer voor kamer aanpakken
Zo is het mijn leven.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat moeilijk om met je ouders te communiceren, Steer...klinkt zo idioot dat je translaters moet gebruiken om iets tegen je ouders kinderen te zeggen
Erg erg lastig en zorgt natuurlijk ook voor verwarring.quote:
Ja, 't is een horde maar menselijk koppigheid is het ergst.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erg erg lastig en zorgt natuurlijk ook voor verwarring.
Al ken ik ook voorbeelden van Nederlandse zussen die maar niet willen lezen en begrijpen wat je bedoelt, al leg je het 10 op verschillende manieren uit![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet men een stapje terug doen, je ego laten voor wat het is, erboven hangen om vanaf een afstandje te kijken naar wat ieder eigenlijk wil bereiken en dan pas reageren.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, 't is een horde maar menselijk koppigheid is het ergst.
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eigenlijk moet men een stapje terug doen, je ego laten voor wat het is, erboven hangen om vanaf een afstandje te kijken naar wat ieder eigenlijk wil bereiken en dan pas reageren.
/psychobloes
Heel diepzinnig mensenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Dezelfde taal spreken is dus nog steeds geen garantie dat je ook dezelfde taal spreekt
Arty zat ook al te zuchtenquote:
Oeg, dat slaan we even op voor later.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:43 schreef golfer het volgende:
Kijk nog even een stukje van Reisadvies Negatief over de Oekraïne. Wat een toestanden qua HIV en Aids onder kinderen daar.
Dat is dus een soort werkwoord.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik werk zo nauwelijks dat ik echt even over het woord moest nadenken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |