abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97698043
Hey allemaal,

Ik heb sinds kort een vriendin en moet echt vrij veel moeite doen wil ik klaarkomen tijdens de seks, natuurlijk is dit goeie cardio maar toch. Qua seks ben ik dan ook wel weer vrij nieuw 1 keer hiervoor maar dat was niet echt veel soeps ...

Goed, de 1e keer was ik natuurlijk opgewonden als een garnaal en lukte het in ongeveer 20-30 minuten echter ben ik de 2e keer toch minstens 2,5 uur bezig geweest met het voornamelijke probleem dat wanneer ik bijna kom zij als een worm alle kanten op ligt te kronkelen omdat ik het nu ook niet bepaald rustig aan doe in die 2,5 uur. Hierdoor gaat het gevoel weer weg en elke keer wanneer het er bijna weer aan komt spasmt ze weer alle kanten op maar goed, natuurlijk ook wel fijn om te weten dat je goed bezig bent :P uiteindelijk toch gelukt maar het voelde wel een stuk minder dan de 1e keer.

De 3e keer is het me niet gelukt :'(, geen idee meer hoelang we bezig waren maar het zal wel weer makkelijker zijn geweest om dit in uren te meten.

Handje contantje win ik de meeste fapoffs trouwens wel ;)

Heeft iemand misschien tips of adviezen? Was nu voornamelijk bezig met ik onderop, zij bovenop en dan stoten, ik van bovenop stoten, zij rijdend en doggy... misschien dat er standjes zijn die de man meer stimuleren of iets, ik heb geen idee :P

alvast bedankt!
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_97698094
Niet zuipen voordat je gaat neuken?
Ajax Amsterdam
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:41:44 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97698121
Je vriendin doet je denken aan een worm?

Tevens: Hou je die fapoffs met het voetbalteam of heb je een vriendengroep? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:46:21 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97698259
Wederom bied ik mijn diensten aan als stunk-cock. (al het 2e topic deze week)

Als je voelt dat je wel klaar bent met je "cardio" dan roep je mij erbij en dan spuit in je vriendin aan alle kanten vol. Best wel luxe om daar een mannetje voor te hebben, toch?

PM me voor betaling e.d. Ik werk op factuurbasis.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_97698287
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:46 schreef SpecialK het volgende:
Wederom bied ik mijn diensten aan als stunk-cock. (al het 2e topic deze week)

Als je voelt dat je wel klaar bent met je "cardio" dan roep je mij erbij en dan spuit in je vriendin aan alle kanten vol. Best wel luxe om daar een mannetje voor te hebben, toch?

PM me voor betaling e.d. Ik werk op factuurbasis.
Lachen man. :')
Ajax Amsterdam
pi_97698300
Overigens was ik alle 3 de keren volkomen nuchter :P

en die fapoffs houd ik niet echt maar is meer een woordgrap die we ooit is met een paar vrienden bedacht hebben :P

Verder doet mn vriendin me niet denken aan een worm want die zijn natuurlijk niet zo aantrekkelijk, ze kronkelt af en toe alleen alle kanten op.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:48:33 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97698326
Misschien ligt het niet aan jou, zou meer vrouwen toevoegen een oplossing kunnen zijn?
pi_97698347
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens was ik alle 3 de keren volkomen nuchter :P

en die fapoffs houd ik niet echt maar is meer een woordgrap die we ooit is met een paar vrienden bedacht hebben :P

Verder doet mn vriendin me niet denken aan een worm want die zijn natuurlijk niet zo aantrekkelijk, ze kronkelt af en toe alleen alle kanten op.
Pijpt ze je ook? Dat helpt namelijk wel bij het "niet" klaarkomen.
Ajax Amsterdam
pi_97698400
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee van meerdere vrouwen qua idee niet zo vind hoewel ze natuurlijk wel strakker zijn in het begin alleen dan zou ik er 2 of 3 moeten hebben en die vind je natuurlijk niet zo maar, komt ook nog eens bij dat ik op lieve meisjes val en geen sletjes o.i.d.

@specialK de bedoeling is natuurlijk dat ik dat doe he
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:51:36 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97698420
:'(
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_97698426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee van meerdere vrouwen qua idee niet zo vind hoewel ze natuurlijk wel strakker zijn in het begin alleen dan zou ik er 2 of 3 moeten hebben en die vind je natuurlijk niet zo maar, komt ook nog eens bij dat ik op lieve meisjes val en geen sletjes o.i.d.

@specialK de bedoeling is natuurlijk dat ik dat doe he
In het oosten van Europa staan ze voor je in de rij..kost wel wat. Maar je vind ze wel!
Ajax Amsterdam
pi_97698542
Ja, ze pijpt me wel en het voelt ook wel heerlijk maar ik heb het idee dat ze net iets te langzaam gaat om me te laten komen. Zal wel teveel gerukt hebben ofzo >_>

Lieve meisjes waar je ook nog mee zou kunnen praten, 3 vriendinnen tegelijk geeft direct zo'n moslim gevoel (lol osama)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:56:20 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97698569
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja, ze pijpt me wel en het voelt ook wel heerlijk maar ik heb het idee dat ze net iets te langzaam gaat om me te laten komen. Zal wel teveel gerukt hebben ofzo >_>

Lieve meisjes waar je ook nog mee zou kunnen praten, 3 vriendinnen tegelijk geeft direct zo'n moslim gevoel (lol osama)
Praat eens met haar en ga niet hersenloos lopen duwen. :')
pi_97698627
Minder rukken en niet als een idioot lopen raggen.
pi_97698659
En als je het rukken afbouwt naar slechts 2 keer per dag is het nog steeds veel.
pi_97698889
Eerst maar even de schildpad proberen voordat we gaan praten, lijkt me trouwens best wel ongemakkelijk om het hier met je vriendin over te hebben (vooral omdat ik haar ook nog maar een week ken). En het als een idioot lopen raggen/ hersenloos duwen voelt wel fijn :) en al helemaal bij haar als ik dr gezicht moet geloven :P

Overigens wil ik even zeggen dat ik eerder 2/3 keer in de week ruk in plaats van de 2 keer per dag die Adames doet.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:05:56 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97698920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Eerst maar even de schildpad proberen voordat we gaan praten, lijkt me trouwens best wel ongemakkelijk om het hier met je vriendin over te hebben (vooral omdat ik haar ook nog maar een week ken). En het als een idioot lopen raggen/ hersenloos duwen voelt wel fijn :) en al helemaal bij haar als ik dr gezicht moet geloven :P

Overigens wil ik even zeggen dat ik eerder 2/3 keer in de week ruk in plaats van de 2 keer per dag die Adames doet.
Ze is onzeker en wil je niet teleurstellen man.
pi_97698993
Ik ben er vrij zeker van dat het bij haar wel goed zit, vandaar dat het topic ook niet over haar gaat. Maar om het even de wereld uit te helpen heb ik dr is een paar vingers ingestopt die ze vervolgens geplet heeft :')
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:08:49 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97699016
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat het bij haar wel goed zit, vandaar dat het topic ook niet over haar gaat. Maar om het even de wereld uit te helpen heb ik dr is een paar vingers ingestopt die ze vervolgens geplet heeft :')
Je kent haar een week en dat weet je zeker van haar?
pi_97699100
vrij zeker, waarom zou ze zo verhinderend lopen kronkelen als zij ook wil dat ik klaar kom
pi_97699125
en ze was de 2e keer helemaal aan het trillen, en nee het was niet koud in mn kamer
pi_97701225
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:08 schreef Drommeldaris het volgende:
En toch heb je moeite om te komen? Ik begrijp er steeds minder van. :')
pi_97701692
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooraf ook had gedacht dat ik bij de groep vroegtijdige zaadlozers terecht zou komen :P Eerst maar even de schildpad proberen en wanneer dat niet lukt (dit las ik in een ander soortgelijk topic) even fappen waar ze bij is
pi_97701870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:24 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooraf ook had gedacht dat ik bij de groep vroegtijdige zaadlozers terecht zou komen :P Eerst maar even de schildpad proberen en wanneer dat niet lukt (dit las ik in een ander soortgelijk topic) even fappen waar ze bij is
En doe eens niet zo moeilijk over het klaarkomen. Als je van jezelf moét klaarkomen lukt het vaak juist niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')