quote:‘Wat doe jij dan mongool?!’ zei een blonde trien met een kwade blik op mij gericht. ‘Niets bijzonders, beetje studeren, voor de rest kloot ik maar wat aan’. ‘
quote:Een gesprek voeren op zo’n moment gaat aardig lastig. Dus begon ik ze maar klappen op de billetjes te geven, dit pakte niet goed uit. ‘Wat doe jij dan mongool?!’ zei een blonde trien met een kwade blik op mij gericht. ‘Niets bijzonders, beetje studeren, voor de rest kloot ik maar wat aan’. ‘
Dank. Nee, dit is echt gebeurd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:01 schreef SpecialK het volgende:
Goed verhaal! Held!
Weet je zeker dat je die pil niet had ingenomen voor dat hele verhaal met die vietnamese zwijnen?
TS is dik en denkt dat hij dun is, morst bier over een vriendelijke jongeman tussen een lalbui door, zwalkt vervolgens de dansvloer op waar hij meisjes op hun kont begint te slaan, wat vreemd genoeg niet goed uitpakt. hierna word TS zo dronken dat hij dingen gaat zien die er niet zijn, met als hoogtepunt dat hij knock-out word geslagen door de vriend van een respectabel persoon van het vrouwlijk geslacht.quote:
Goed topicquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:02 schreef EvilElitist het volgende:
[..]
TS is dik en denkt dat hij dun is, morst bier over een vriendelijke jongeman tussen een lalbui door, zwalkt vervolgens de dansvloer op waar hij meisjes op hun kont begint te slaan, wat vreemd genoeg niet goed uitpakt. hierna word TS zo dronken dat hij dingen gaat zien die er niet zijn, met als hoogtepunt dat hij knock-out word geslagen door de vriend van een respectabel persoon van het vrouwlijk geslacht.
Dit.quote:
Jij verdient het leven niet.quote:
Als de TS een boek zou uitbrengen met allemaal van dit soort verhalen dan zou ik die zeker weten jaren later op een vlooienmarkt na wat onderhandelen aanschaffen en doorbladeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |