abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97692605
Intelligent Community of the Year 2011: Eindhoven, The Netherlands
The Eindhoven Region, south of Amsterdam, has long been the industrial center of Holland, with 730,000 inhabitants and a workforce of 400,000. Eindhoven generates ¤24 billion of GDP and ¤55 billion in exports, one-quarter of the Dutch total. It is a manufacturing center in a high-cost country. By focusing on producing high-value, technology-based products, it is in competition with fast-growing manufacturing centers in nations with much lower costs. At the same time, however, Eindhoven is saddled with demographics familiar to Europe and much of the West, in which a low birth rate and aging population is reducing the regional labor force. To win the battle for the talent that provides its competitive advantage, the region must make itself economically and socially attractive to knowledge workers from around the world and concentrate on innovation.

Eindhoven’s answer to these challenges is a public-private partnership called Brainport Development. Its members include employers, research institutes, the Chamber of Commerce, the SRE, leading universities and the governments of the region’s three largest cities. A small professional staff meets regularly with stakeholders to identify their strengths, needs and objectives, then looks for opportunities for them to collaborate on business, social or cultural goals. Its range of projects includes broadband deployment and applications, workforce development, digital inclusion, marketing and advocacy for the region – and especially innovation.

In healthcare – the theme of the 2011 ICF summit – the region already has nearly 825 businesses active in the sector, which employ 17,000 people. To drive further growth, Brainport created a project called Brainport Health Innovation (BHI). Its goals are to foster increased well-being for the elderly and chronically ill, to reduce healthcare costs and increase productivity, and to do so while generating economic opportunities for the region.

http://www.intelligentcom(...)629&wpos=0,5000,8069
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_97692632
Eindhovuuuuuuuuuuuuuuh Eindhovuuuuuuuuuuuh Eindhovuuuuuuuuuuuuuuuh

Een lied waarvan het enige woord verkeerd beklemtoond wordt.
pi_97692673
Ik heb ook nooit gezegd dat Dordrecht bruisend is :D

Maar kan idd niks vinden over het IQ in Helmond :P
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:35:10 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_97692700
over domheid gesproken... Wij stonden gisteren bij de sieradenbalie van V&D te wachten. Er waren mensen voor ons met een klacht. Ze hadden een zilveren kettinkje gekocht en dat was donker uitgeslagen.... :')
de winkeldame zei dat ze magie kon, en dooptje het kettinkje in de zilverpoets en maakte hem weer glimmend. Die mensen reageerden echt zo van :o :o
"da spul kende vast nie kope dan!"

wij zo van :')
disclaimer
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:09:56 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_97695471
BB (geen zin om uit te loggen :P ):
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:25 schreef Inu het volgende:

[..]

Aah, om de industrie dus, niet perse om de inwoners :D :X

Helmond had toch ook het laagste IQ van Nederland oid?

Huiskamer is weer zomerklaar *O* Groot vloerkleed is weer even opgeborgen, dat geeft zo'n ander gezicht :)
Ik neem aan dat je wel begrijpt dat die industrie niet zo slim is vanwege alle Amsterdammers die dagelijks de trein naar Eindhoven pakken? :P .
Al zou het wel logisch zijn dat je dat niet begrijpt want je woont niet in de regio Eindhoven *) .
disclaimer
pi_97695679
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
BB (geen zin om uit te loggen :P ):

[..]

Ik neem aan dat je wel begrijpt dat die industrie niet zo slim is vanwege alle Amsterdammers die dagelijks de trein naar Eindhoven pakken? :P .
Al zou het wel logisch zijn dat je dat niet begrijpt want je woont niet in de regio Eindhoven *) .
Amsterdammers lijkt me niet idd, maar in bedrijven zijn er altijd best veel forenzen. Een vriend van me die gedetacheerd zit in Eindhoven bij zo'n groot IT gebeuren heeft voornamelijk collega's die niet in Eindhoven wonen...
pi_97696908
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:17 schreef Inu het volgende:

[..]

Amsterdammers lijkt me niet idd, maar in bedrijven zijn er altijd best veel forenzen. Een vriend van me die gedetacheerd zit in Eindhoven bij zo'n groot IT gebeuren heeft voornamelijk collega's die niet in Eindhoven wonen...
Hoe praat je een goed resultaat omlaag. :')
TU/e, Philips, ASML enzo trekken nu eenmaal slimme mensen aan. Die vestigen zich hier. Net zoals ik dus. 8-) O-) :P
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_97699324
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoe praat je een goed resultaat omlaag. :')
TU/e, Philips, ASML enzo trekken nu eenmaal slimme mensen aan. Die vestigen zich hier. Net zoals ik dus. 8-) O-) :P
Het zal vast ook aan mijn 'voorliefde' voor de regio komen idd, maar ik vind zulke uitspraken altijd een beetje een mwah, sorry...
pi_97699424
Hij staat ook in m'n sig :D
Who motivates the motivator?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:13:41 #10
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_97701262
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:18 schreef Inu het volgende:

[..]

Het zal vast ook aan mijn 'voorliefde' voor de regio komen idd, maar ik vind zulke uitspraken altijd een beetje een mwah, sorry...
naja, het is een feit dat eindhoven veel kennis en intelligente mensen trekt waardoor er dus veel gebeurd. Kan je wel mwah vinden, maar als je wereldwijd deze titel toebedeeld krijgt is dat niet mwah, maar een reden om trots te zijn. :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door bleiblei op 04-06-2011 18:13:53 ]
pi_97705936
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:18 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je enorm vergist in wat er aan kennis in Eindhoven en omgeving zit.
Regio Eindhoven is belangrijker voor de NL economie dan de haven van Rotterdam.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_97728011
Hoi, waar is het mooie weer in NL gebleven?
pi_97731040
Fufje ik ga met de muziek van Anthony Rother trouwen.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:05:43 #14
102387 FUFR
schwung!
pi_97740242
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fufje ik ga met de muziek van Anthony Rother trouwen.
lekker he O+
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_97740293
Jaaaaaa
pi_97740399
Nieuwe album van Paul Kalkbrenner vind ik ook wel om te smullen.
pi_97775254
Morgeeuuhh :O
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  maandag 6 juni 2011 @ 10:10:08 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_97776820
mogge!
Nog 14 dagen :D
disclaimer
pi_97779189
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 18:58 schreef ArTiC het volgende:

[..]

toffe pics :7
Canon EOS 1000D op de automatische stand :P
Uh nee, handmatige stand.
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_97779293
Ahhh onze Tibbe heeft zijn traanbuisklier in zijn oog ontstoken. En die is er dan uitgeplopt.. Oftewel als je zijn oog ziet, zie je daar wat wits naast...soort bultje.. ben naar de dierenarts geweest.. heeft dat 2x met heel veel pijn en moeite met een pincet teruggezet (niet echt lekker om mee te kijken vond ik) maar het is te ontstoken. Nu moet ik 4x per dag dat oog druppelen.
Dat wordt een grote uitdaging aangezien het een jonge veel bewegende pup is die oogdruppels niet zo tof vind.. Maargoed als het dan maar beter wordt.. anders wordt het eruit gehaald..
Volg je eurobiljetten
pi_97779307
we want more pics *O* *O* *O*
pi_97779363
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:36 schreef Blueman het volgende:
Ahhh onze Tibbe heeft zijn traanbuisklier in zijn oog ontstoken. En die is er dan uitgeplopt.. Oftewel als je zijn oog ziet, zie je daar wat wits naast...soort bultje.. ben naar de dierenarts geweest.. heeft dat 2x met heel veel pijn en moeite met een pincet teruggezet (niet echt lekker om mee te kijken vond ik) maar het is te ontstoken. Nu moet ik 4x per dag dat oog druppelen.
Dat wordt een grote uitdaging aangezien het een jonge veel bewegende pup is die oogdruppels niet zo tof vind.. Maargoed als het dan maar beter wordt.. anders wordt het eruit gehaald..
Arme Tibbe, je moet even volhouden, ik moest laatst Bink ook druppels geven en uiteindelijk ging het helemaal vanzelf. Plat op de grond en kop scheef werkt goed!
pi_97779405
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:39 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Arme Tibbe, je moet even volhouden, ik moest laatst Bink ook druppels geven en uiteindelijk ging het helemaal vanzelf. Plat op de grond en kop scheef werkt goed!
Dat was mijn plan ook al.. en afleiden met een brokje werkt volgens mij ook goed..
Volg je eurobiljetten
pi_97779616
Als hij daardoor niet gaat bewegen wel!
pi_97779911
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:47 schreef -moppie- het volgende:
Als hij daardoor niet gaat bewegen wel!
Dat komt goed.. hoop ik
Volg je eurobiljetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')