Jaquote:
Het is wachten op het nieuwsbericht "Halsbandparkieten op het eerste vliegtuig naar India!"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Terug naar hun eigen land, net als de Schotse hooglanders!
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
JaEr kwam gister nog een groep van 50 vogels overvliegen tussen Rotterdam en Delft, erg gaaf
Alsof parkieten dat stukje naar Bombay niet zelf kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is wachten op het nieuwsbericht "Halsbandparkieten op het eerste vliegtuig naar India!"
WAT KIJK JIJ!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sommige mensen vinden het maar niets. In de politiek klinken steeds hardere woorden. "Terug naar waar ze vandaan komen!", zei een PVV'er onlangs nog.
[ afbeelding ]
In ruil voor eten beschermen ze onze nachtrustquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:13 schreef Isegrim het volgende:
Ze doen ook aan chantage. Als wij geen nieuwe vetbollen ophangen, krijsen ze ons 's ochtends vroeg wakker.Profiteurs! En wij maar werken.
Zie ze daar parasiteren!!! In groepjes hangen ze rond in het park en beroven daar ons arme Nederlandse huismus van hun habitat. Ook ik kom ze wel eens tegen, en dan gaan ze gewoon door in hun eigen taal. De brutaliteit!!!! En werken doen ze ook al niet. Ik zweer je - laatst zag ik er 1 met haardbaard en al over de a12 vliegen, zonder ook maar een cent wegenbelasting betaald te hebben. Eruit eruit ermee en rap wat!!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sommige mensen vinden het maar niets. In de politiek klinken steeds hardere woorden. "Terug naar waar ze vandaan komen!", zei een PVV'er onlangs nog.
Zelf vind ik het een leuke afwisseling. Weer eens wat anders dan al die gelijkkleurige autochtonen. Beetje vrolijkheid in de stad, een exotisch tintje. Oordeel zelf, onderstaande foto's zijn genomen in centrum Rotterdam, waar veel van die allochtonen zitten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man, ze zeggen, hey swa, wat zit je naar me me kijken!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:22 schreef Isegrim het volgende:
We hebben overigens ontdekt dat de parkieten eigenlijk alleen om eten krijsen als ze ons zien
Valkparkieten zien er anders uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee man, ze zeggen, hey swa, wat zit je naar me me kijken!
En vervolgens fluiten ze de andere valkparkieten erbij voor hulp. Jeweetz.
Valkparkiet, papegaai... Het is ons eender!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Valkparkieten zien er anders uit.
http://images.google.com/(...)l1l1l0l201l875l1.4.1
Eenden zien er helemáál anders uit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Valkparkiet, papegaai... Het is ons eender!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |