Eind juni amerika, eu is nog niet bevestigd maar zal waarschijnlijk htc rider heten en rond juli/augustus uitkomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
wanneer komt de evo 3d dan precies uit?
Enige oplossing is rooten en dan die apps freezen of verwijderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef m-g-s het volgende:
Spraakopdrachten gaat niet meer uit! Bij atk staat hij na 1 sec er weer. Iemand een oplossing?
Ook geen nl id kaart of rijbewijs? Zo nee aanvragen dus he!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik ben geweigerd om een abo met sgs2 te nemen omdat ik geen nederlandse paspoort heb.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit is een lachertje zeg, denk dat ik op iphone 5 wacht.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik ben geweigerd om een abo met sgs2 te nemen omdat ik geen nederlandse paspoort heb.
niks te klagen over de batterij inddquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef frame-saw het volgende:
Mijn s2 snapt eindelijk een beetje hoe hij de batterij moet gebruiken, vandaag in 12 uur met veel whatsapp, muziek, gps, spelletjes en andere zooi 'maar' 70 procent verbruikt. Nog steeds veel, maar eerst hield ie het zo net 6 uur vol.
Nu ja, ook mijn Samsung Jet hield het toch enkele dagen uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:46 schreef delano.888 het volgende:
* denkt terug aan de tijd dat een mobieltje elke dag gebruikt werd maar toch maar 1x per 2 weken opgeladen hoefde te worden..
Sarcastisch toch?quote:
Wat dat betreft is het net m'n 1e telefoon, die haalde ook geen hele dag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar evengoed moet hij iedere nacht aan de lader, want nog een volle dag, dat red hij niet.
en als je een dagje weg bent dan ga je toch wat minder gamen en andere dingen doen met je telefoonquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Sarcastisch toch?
Ik vind het nog steeds niet geweldig, maar kan nu met een gerust hart en dagje weg zonder dat mijn telefoon halverwege leeg is.
Dan ga je dr echt niet meer van snappen. Gewoon uitproberen en er mee spelen, het is niet anders. Veel kun je niet fout doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
meldt!
ik heb sinds gistermiddag een galaxy s2
en ik snap er nog maar weinig van (eigenlijk niks)
dus ik ga eerst de vorige topics even doorlezen
Installeer 3G Watch Dog en je weet het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:25 schreef Aneurysma het volgende:
Weet iemand hoeveel MB aan data ik ongeveer gebruik per maand als ik geen rare dingen doe via 3G? Beetje whatsapp, beetje msn soms, websites bekijken als het nodig is (NS mobiel ofzo). Ik krijg 1GB per maand maar heb geen flauw idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
leeg laten lopen is slecht voor de batterij, zoveel mogelijk ladenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
Helpt het nu om de batterij de eerste paar keer volledig leeg te laten lopen en daarna weer volledig opladen? Of kan ik nu gewoon laden wanneer ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |