Instellingen - Over het toestel - Software update.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef Schitzo het volgende:
Hoe check je eigenlijk voor updates op het toestel? zie nergens een update functie o.i.d staan.. newbie met deze foon
Dat werkt niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Instellingen - Over het toestel - Software update.
Ah.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
De S2 wordt alleen via KIES geupdate.
En waarom moet je je dan bij samsung aanmelden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
De S2 wordt alleen via KIES geupdate.
Bij mij stond die op 251MBquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef MrNiles het volgende:
net via het taakbeheer alle actieve apps eruit gegooit
bij RAM ook wis geheugen gedaan.
Wat is jullie RAM-status als je Wis geheugen hebt gedaan?
Bij mij nog 381MB bezet van de 833MB
Ik heb een Samsung LE37B650 uit 2009. Daarop werkt AllShare perfect. Tv hangt wel gewoon in mijn netwerk. Ik kan foto,video en audio direct afspelen op mijn tv.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De TV out is gewoon de mini-jack erop he?
Ik heb een vrij nieuwe Samsung TV maar die heeft geen Allshare maar AnyNet+
Dat schijnt helaas niet hetzelfde te zijn.
kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zie ook dat de 3.5 mm uitgang dus geen TV meer is bij de 2, maar dat je een micro-usb naar HDMI kabel moet hebben. Alleen die schijnt nog amper beschikbaar te zijn.
En jij doet dat via WiFi van de S2 naar een router die bekabeld naar de TV gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Pupp3t het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung LE37B650 uit 2009. Daarop werkt AllShare perfect. Tv hangt wel gewoon in mijn netwerk. Ik kan foto,video en audio direct afspelen op mijn tv.
Correctquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jij doet dat via WiFi van de S2 naar een router die bekabeld naar de TV gaat?
bij mij is dat 203 MBquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef MrNiles het volgende:
net via het taakbeheer alle actieve apps eruit gegooit
bij RAM ook wis geheugen gedaan.
Wat is jullie RAM-status als je Wis geheugen hebt gedaan?
Bij mij nog 381MB bezet van de 833MB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |