Grappig, die heb ik zaterdag ook gekregen en hij doet het bij mij ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef Olle. het volgende:
mensen hebben jullie nog eventueel een document gevonden waarmee jullie gratis kunnen downloaden?
ik heb een black market bestand via de samsung galaxy 1 gekregen maar die werkt hier niet...
an toevallig!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:33 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Grappig, die heb ik zaterdag ook gekregen en hij doet het bij mij ook niet.
Jawel, met root.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef wise het volgende:
je kan zeker die achterlijke hubs (en andere samsung crap) er niet vanaf halen zonder een custom rom te gebruiken zeker¿
thanks, ff in verdiepenquote:
Heb je op het launcher forum gekeken?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef m-g-s het volgende:
Ik heb een vraagje: kan ik met launcher pro (gratis versie) mijn app menu ook horizontaal instellen? Verticaal is irritant als je veel apps hebt.
Ps: hoe betaal ik betaalde apps? Ik wil mooie widgets en launcher pro.
Nog 1 ding: hoe kan ik eventueel weer touchwizz instellen?
Alvast bedankt!
kan het niet via je telefoonrekening? Ik heb geen van beide namelijk..quote:Op maandag 6 juni 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je op het launcher forum gekeken?
Ik zou het niet weten namelijk.
Om voor apps te betalen hebben ze twee mogelijkheden:
1. via paypal.
2. via creditcard.
de game hub is best wel leuk toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef wise het volgende:
je kan zeker die achterlijke hubs (en andere samsung crap) er niet vanaf halen zonder een custom rom te gebruiken zeker¿
zal best, maar netzoals bij bijvoorbeeld merk laptops (acer, hp) zetten ze er allemaal zooi op die ik niet hoef.quote:
ja nou zeg niet dat niemand je er op gewezen heeftquote:Op maandag 6 juni 2011 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
zal best, maar netzoals bij bijvoorbeeld merk laptops (acer, hp) zetten ze er allemaal zooi op die ik niet hoef.
Daarom
Google Nexus-serie... maar die zijn kwa specs weer niet top.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:12 schreef Olle. het volgende:
Nooit zul je een telefoon hebben die die dingen leeg opleverd.
Geen idee.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kan het niet via je telefoonrekening? Ik heb geen van beide namelijk..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1069924quote:Op maandag 6 juni 2011 13:12 schreef Olle. het volgende:
En vervolgens weet je niet wat je wel of niet weg moet gooien
Bij KPN hebben ze nou een leuke actie. Je kan daar altijd je bundel bijstellen he, dat weten de meesten wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef Hrzd het volgende:
Iemand hier een abbo voor ¤30,- p/m? Zo ja, welke?
hmm slim, zo ff doenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee.
Probeer een app te kopen en kijk wat er gebeurd?
Vodafone 275; eerste jaar 20, tweede 40.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef Hrzd het volgende:
Iemand hier een abbo voor ¤30,- p/m? Zo ja, welke?
Studentmobobiel geeft hem gratis bij vodafoon 200quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef Feodor het volgende:
Bij Vodafone betaal je 55 eur voor een Galaxy S2 met een Vodafone Bel+Sms+Web 200 abbonement, 1e jaar betaal je dan 17.50 en 2e jaar 34.50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |