Whehe ik moest dus 2 dagen hotspotten en dan gaat het echt snelquote:Op zondag 5 juni 2011 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Fair Use Policy idd. Het is voor mij iig genoeg. Op werk en thuis zit ik op WIFI.
Oh, zag ik bij Phonehousequote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
i-300 abonnement:
Toestelprijs:¤ 0,00
Eerste 4 maanden gratis i-Abonnement.
Daarna betaal je ¤ 42,50 per maand.
Snelheid: 7200/768 Kbps (theoretisch)
Limiet: 1 GB (bij overscheiding geen extra kosten)
Totale kosten voor 2 jaar: ¤ 765,00
http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/mcsmambo.p
Dus ik weet niet via welke partij jij je abonnement(en) afsluit, maar ik zou maar eens op zaak gaan naar een andere partij.
Twintig tientjes per maand, zo zo.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
20 tientjes in de maand de komende 9 maanden en daarna gewoon 39 euro. Das incl. 200 minuten bellen, 100 SMSjes en onbeperkt internet.
die van mij 30, 10 voor abbo en 20 per maand voor de Gs II.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, zag ik bij PhonehouseMaar mijn S2 kost 20 per maand incl internet dus ik denk dat ik er toch maar blijf
30 was ook mijn max, ik had nu geluk met een hemelvaartactie o.i.d.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die van mij 30, 10 voor abbo en 20 per maand voor de Gs II.
4S komt deze zomer en 5 begin volgend jaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:25 schreef FoolWithMokey het volgende:
Dit is een lachertje zeg, denk dat ik op iphone 5 wacht.
Mazzelaarquote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
30 was ook mijn max, ik had nu geluk met een hemelvaartactie o.i.d.
Dus jij zegt dat je voor in totaal 24 x 20 = 480 euro voor 2 jaar:quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, zag ik bij PhonehouseMaar mijn S2 kost 20 per maand incl internet dus ik denk dat ik er toch maar blijf
Nee, tweede jaar wordt ie inderdaad 30. Maar dan nog vind ik het een prima dealquote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je voor in totaal 24 x 20 = 480 euro voor 2 jaar:
- S2 hebt ontvangen
- belminuten en sms'jes in je bundel hebt zitten
- internet abonnement hebt
Daar geloof ik (netzoals die 110 euro per maand voor i-abonnement plus bijbetaling toestel) helemaal niets van.
Wellicht betaal jij eerste 12 maanden 20 euro en daarna 12 maanden 40 euro o.i.d. En zo niet, dan mag jij heeeeel veel mensen in Nederland blij maken en laten weten waar je voor 24 x 20 = 480 euro een S2 plus abonnemt plus internet kan halen.
600 euro voor twee jaar is inderdaad een mooie deal.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, tweede jaar wordt ie inderdaad 30. Maar dan nog vind ik het een prima deal
En de iPhone-prijzen lagen daar op een papier op de toonbank, dan moet je zelf maar bij the Phonehouse gaan kijken. Waarom zou ik daar in hemelsnaam over gaan liegen?
Oooh, je bedoelt letterlijk een iphone plus abonnement. Ik dacht dat je het over een S2 i.c.m. i-abonnement had.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.phonehouse.nl/(...)rch&utm_term=iphone& misschien was deze het?
Oh, ik wist niet eens dat daar een apart abo voor is, en dat je die ook met andere telefoons kan afsluitenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt letterlijk een iphone plus abonnement. Ik dacht dat je het over een S2 i.c.m. i-abonnement had.
En zo niet, dan heb je inderdaad die van de iphone gezien. Achterlijk duur ding.
Het is de enige oplossing voor providers om die iphone abbo's apart te doen omdat die dingen continue over het netwerk dingen aan het synchroniseren zijn met de servers van applequote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet eens dat daar een apart abo voor is, en dat je die ook met andere telefoons kan afsluitenJa, ik verbaasde me daar zo over dat ik het offtopic in dit topic postte
Compleet van de pot gerukt.
KE7 is nog niet uitgebracht in Nederland als het goed is.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
KE7 is toch de laatste of heb ik dat mis?
maar tussen KE2 en KE7 zitten er toch nog 5 updates? ( KE3 KE4 enz ) of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef themole het volgende:
[..]
KE7 is nog niet uitgebracht in Nederland als het goed is.Hoop wel dat ze hem snel uitbrengen.
Grappig ook hoe je nu nog bij een iPhone4 inderdaad 42euro per maand moet betalen voor 2jaar voor toestel, en ook nog eens 89 euro.. doe dan maar een Desire S/HD (die in zelfde tijd als iPhone4 uitkwam, en nu stukken goedkoper) of zelfs deze inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oooh, je bedoelt letterlijk een iphone plus abonnement. Ik dacht dat je het over een S2 i.c.m. i-abonnement had.
En zo niet, dan heb je inderdaad die van de iphone gezien. Achterlijk duur ding.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar tussen KE2 en KE7 zitten er toch nog 5 updates? ( KE3 KE4 enz ) of zit ik er nu helemaal naast?
ohquote:Op maandag 6 juni 2011 09:30 schreef themole het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Lekker logische nummering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |