Nooit problemen met telfort. Heb je wel op je telefoon aanstaan dat roamen toegestaan is?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook al wel klaar mee. Abo is nog altijd niet geactiveerd en heb de telefoon nu een dag of 5.
Update KE7 zou dit idd moeten verhelpen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/tech-(...)n-met.12426284.lynkx
Als ik in NL ben, hoeft die telefoon toch niet te roamen?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nooit problemen met telfort. Heb je wel op je telefoon aanstaan dat roamen toegestaan is?
Telfort roamt op het netwerk van KPN. Ik moet roamen aanzetten, anders doet ie het niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik in NL ben, hoeft die telefoon toch niet te roamen?
Ik las dat die update er al zou moeten zijn, maar als ik hem een update laat zoeken zegt hij dat die er niet is. Helaas.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Update KE7 zou dit idd moeten verhelpen.
Je moet updaten via Kies als het goed is.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik las dat die update er al zou moeten zijn, maar als ik hem een update laat zoeken zegt hij dat die er niet is. Helaas.
Betaal je dan die extra kosten voor Skype e.d. ?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Telfort roamt op het netwerk van KPN. Ik moet roamen aanzetten, anders doet ie het niet.
Ik had hem 3 dagen voor de release aangevraagd en 2 dagen na de release ontvangen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:59 schreef Deoz het volgende:
Heb hem nog steeds niet binnen. Bijna 2 weken geleden besteld bij Hi icm abonnementsverlenging..
Voor 700 euro mag je mijne overnemenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe groot is de kans dat als ik een winkel binnenloop en weer uitloop met een los sgs2?
ditquote:Op zondag 5 juni 2011 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel? Ik wist niet eens wat ik wilde, en een kwartier later liep ik naar buiten met een S II
Tja, ik wist wel al wat ik wilde en kon online mijn abonnement verlengen dus waarom niet. Nu lees ik dit op de site:quote:Op zondag 5 juni 2011 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel? Ik wist niet eens wat ik wilde, en een kwartier later liep ik naar buiten met een S II
Ik heb een iPhone abo.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wat voor abonnement hebben jullie, eigenlijk? Ik heb moeten lachen en huilen om iPhone abo's110 euro per maand én bijbetalen voor de telefoon
![]()
Voor NL is KE7 er nog niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je moet updaten via Kies als het goed is.
20 tientjes in de maand de komende 9 maanden en daarna gewoon 39 euro. Das incl. 200 minuten bellen, 100 SMSjes en onbeperkt internet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
Wat voor abonnement hebben jullie, eigenlijk? Ik heb moeten lachen en huilen om iPhone abo's110 euro per maand én bijbetalen voor de telefoon
![]()
PDAshop had hem vrijdag iig nog op voorraad. Wel even van te voren bellen waar je hem mee wilt nemen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe groot is de kans dat als ik een winkel binnenloop en weer uitloop met een los sgs2?
FUP. Je hebt nooit onbeperkt internet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
20 tientjes in de maand de komende 9 maanden en daarna gewoon 39 euro. Das incl. 200 minuten bellen, 100 SMSjes en onbeperkt internet.
Nee geen extra kosten.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Betaal je dan die extra kosten voor Skype e.d. ?
Abonnement is overigens nog niet geactiveerd. Ben vandaag ff bij de winkel geweest.
Fair Use Policy idd. Het is voor mij iig genoeg. Op werk en thuis zit ik op WIFI.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
FUP. Je hebt nooit onbeperkt internet.
Waar zie je dat?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |