Waarom niet de villainrom?quote:
Staat er al op. Maar ik heb elke keer wel wat met villain. Eerst was mijn camera niet zo scherp als eerst en nu deed mijn navigatie het niet meer. Dus ik ga deze nu proberen. Gemaakt door een nederlander en schijnt heel snel te zijnquote:
Ah ok.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:19 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Staat er al op. Maar ik heb elke keer wel wat met villain. Eerst was mijn camera niet zo scherp als eerst en nu deed mijn navigatie het niet meer. Dus ik ga deze nu proberen. Gemaakt door een nederlander en schijnt heel snel te zijn
Staat backupen naar je gmail uit dan? Want bij mij staat het aan en als ik flash en mijn account weer aanmeld gaat hij vanzelf alles terugzetten ook mijn apps. Widgets enz moet je natuurlijk wel weer zelf indelen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ok.
Vervelende is dat als ik ga flashen ik een zooi dingen weer opnieuw kan gaan instellen.
Beetje jammer....
Hmmmm.....quote:Op zondag 5 juni 2011 19:57 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Staat backupen naar je gmail uit dan? Want bij mij staat het aan en als ik flash en mijn account weer aanmeld gaat hij vanzelf alles terugzetten ook mijn apps. Widgets enz moet je natuurlijk wel weer zelf indelen.
Daar heb ik ook last van. Bij normaal gedrag, na wat smsen en spelletjes is hij gewoon binnen een dag leeg!quote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef m-g-s het volgende:
De batterij val een klein beetje tegen. Heb scherm niet helder, veel dingen uit. Geen bleutooth enzo.
Iemand nog DE tip van: als je dit verandert scheelt het echt super veel?
Ik ben er nu ook al wel klaar mee. Abo is nog altijd niet geactiveerd en heb de telefoon nu een dag of 5.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah zo, dan kan het geen kwaad. Ik kom nu van Telfort af(ga naar Vodafone)en ik was echt niet te spreken over ze. Enkel het bereik was zeer positief, maar dat komt omdat ik op het KPN netwerk zat.
http://www.nujij.nl/tech-(...)n-met.12426284.lynkxquote:Op zondag 5 juni 2011 20:14 schreef m-g-s het volgende:
De batterij val een klein beetje tegen. Heb scherm niet helder, veel dingen uit. Geen bleutooth enzo.
Iemand nog DE tip van: als je dit verandert scheelt het echt super veel?
Nooit problemen met telfort. Heb je wel op je telefoon aanstaan dat roamen toegestaan is?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook al wel klaar mee. Abo is nog altijd niet geactiveerd en heb de telefoon nu een dag of 5.
Update KE7 zou dit idd moeten verhelpen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/tech-(...)n-met.12426284.lynkx
Als ik in NL ben, hoeft die telefoon toch niet te roamen?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nooit problemen met telfort. Heb je wel op je telefoon aanstaan dat roamen toegestaan is?
Telfort roamt op het netwerk van KPN. Ik moet roamen aanzetten, anders doet ie het niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ik in NL ben, hoeft die telefoon toch niet te roamen?
Ik las dat die update er al zou moeten zijn, maar als ik hem een update laat zoeken zegt hij dat die er niet is. Helaas.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Update KE7 zou dit idd moeten verhelpen.
Je moet updaten via Kies als het goed is.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik las dat die update er al zou moeten zijn, maar als ik hem een update laat zoeken zegt hij dat die er niet is. Helaas.
Betaal je dan die extra kosten voor Skype e.d. ?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Telfort roamt op het netwerk van KPN. Ik moet roamen aanzetten, anders doet ie het niet.
Ik had hem 3 dagen voor de release aangevraagd en 2 dagen na de release ontvangen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:59 schreef Deoz het volgende:
Heb hem nog steeds niet binnen. Bijna 2 weken geleden besteld bij Hi icm abonnementsverlenging..
Voor 700 euro mag je mijne overnemenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe groot is de kans dat als ik een winkel binnenloop en weer uitloop met een los sgs2?
ditquote:Op zondag 5 juni 2011 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon naar de winkel? Ik wist niet eens wat ik wilde, en een kwartier later liep ik naar buiten met een S II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |