Van aaaaaaaaaaaaaalle tijden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete liedje dan?
En?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En?
Gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En?
Gevonden?Huh, ik had nog niet in dit topic gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fairytale staat toch ook wel hoog op mijn favo lijstje, moet ik zeggen.
Troubadour was gewoon geweldig![]()
Ik was ook érg onder de indruk van Ukraine 2004
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ow jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
En Greys, beetje eens met de uitslag vanavond?
Of heb je geen favoriet?
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow jaWel eens.
Maar ik vind het van Rochelle erg jammer dat ze nul komma nul uitstraling heeft af en toe.
En van Adlicious vind ik het jammer dat ze nooit meer zo goed zijn geweest als bij Candy Man en Fireworks
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer een nieuw topic.Hmm. Dat vond ik wel aardig, maar niet heel bijzonder. In dat jaar vond ik de nummer twee (Servië en Montenegro - Zeljko Joksimovic met Lane Moje) en de nummer drie (Griekenland - (jawel) Sakis Rouvas met Shake it) wel erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fairytale staat toch ook wel hoog op mijn favo lijstje, moet ik zeggen.
Troubadour was gewoon geweldig![]()
Ik was ook érg onder de indruk van Ukraine 2004
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, Lane moje was een mooi nummer, maar haalde het toch net niet bij de act van Wild Dances
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond de hele act rond dat nummer gewoon geweldig![]()
En tuurlijk
Was ook erg goed.Nee, de act van Lane Moje vond ik ondanks de sfeer wel een beetje saai. De act van Sakis Rouvas daarentegen... (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, Lane moje was een mooi nummer, maar haalde het toch net niet bij de act van Wild Dancesis te, maar de act in het algemeen vond ik geweldig).
En dat je hem vergeten bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt he? Het is ook niet zo zeer dat ik hém vergeet, alleen zijn deelnames. Altijd weer!quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zal ik het ook niet zeggen, maar ik ben bang dat het bij mij wel enigszins duidelijk zal zijn
![]()
Hey Tombo!!!Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Doe dat dan ook niet, kom gewoon gezellig met ons praten en muziek luisterenquote:
Het enige van hem wat ik nooit vergeten ben is deze :quote:
Nee, ben wel vrijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, kom gewoon gezellig met ons praten en muziek luisteren![]()
Morgen is het toch zaterdag!Of moet je werken op zaterdag ?
![]()
Huiswerk: Songfestivalbiografie Sakis Rouvas. Morgen om 20.00 toets. De toets telt voor 50% mee voor je toelatingstest. Wat moet je weten:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja echt he? Het is ook niet zo zeer dat ik hém vergeet, alleen zijn deelnames. Altijd weer!
[..]
Dan zal ik het ook niet zeggen, maar ik ben bang dat het bij mij wel enigszins duidelijk zal zijn
![]()
Hey Tombo!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |