Oh, da's nog erger. Ik kan ze wel gewoon de hele dag dragen, maar ik heb dan duidelijk meer last dan met maandverband.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:33 schreef MsMessy het volgende:
Ik heb dit dus ook met tampons. Misschien niet de hele dag tampons dragen of een ander merk, model of maat proberen. Zelf gebruik ik meestal maandverband want ik word gewoon beroerd als ik een tampon langer dan een uur draag.
Ze bestaan ook in mini.quote:
Die heb ik juist, die silk dingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Ze bestaan ook in mini.
Anders moet je die nieuwste van ob eens proberen met zo'n silk gaasje er omheen die zitten veel soepeler
Geen softcups, wel van die sponsjes maar die zijn rot om te verwisselen...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 06:19 schreef -Trinity- het volgende:
Nee, geen last van hier. En heb je al eens van die softcups geprobeerd? Heb je er daarbij ook last van?
Punt is dat ik sowieso al flink wat pijnstillers nodig heb als ik ongesteld ben...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
Geen last van, denk ik. Ik weiger om maandverband te gebruiken omdat ik het zelf echt verre van fijn vind, maar ik zweer bij tampons en meh, wellicht zou het kunnen zijn dat ik mèt meer pijn heb, maar dat vind ik 't dan wel weer waard, want nee, maandverband...No-go hier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |