Whutquote:Op zondag 5 juni 2011 16:56 schreef guitarist het volgende:
Ik zag zostraks in Zwolle iemand lopen met een Kamtried shirt!
Ik maak gewoon met de webcam video's zodat ik kan zien en horen wat ik speel, hoe ik het speel, waar een eventuele capo staat en ik spreek, mits relevant, iets in als ondersteuning (hoe de gitaar gestemd is bijvoorbeeld). Dit gaat allemaal in een grote map waar ik 1 keer in de zoveel tijd doorheen spit en de slechte dingen weg gooi. Als ik een nummer wil opnemen dan kijk ik er even doorheen en pik ik er eentje uitquote:Op zondag 5 juni 2011 21:27 schreef maniack28 het volgende:
Guys.. hoe doen jullie dat met het opnemen van riffjes of ideeën. Ik heb nu een map met "riffs" en een map met "intro's" en "outro's", maar van sommigen ben ik inmiddels weer vergeten wat ik speel of wat het is. Wat voor naam geven jullie bijv. aan je riffjes en documenteer je alles?
noobmodus
Dat doe ik dus ook, maar na 2 maanden raggen wordt het al gauw een zooitjequote:Op zondag 5 juni 2011 21:31 schreef SingleCoil het volgende:
niet. Ik geef ze allemaal onzinnamen en luister af en toe de hele boel weer eens af. Dan kom ik soms tot hele aardige nieuwe ideeen.
Dat is een goeie, moet ik wel een webcam hebben, maar dan kan je idd alles zien! Slimquote:Op zondag 5 juni 2011 21:32 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik maak gewoon met de webcam video's zodat ik kan zien en horen wat ik speel, hoe ik het speel, waar een eventuele capo staat en ik spreek, mits relevant, iets in als ondersteuning (hoe de gitaar gestemd is bijvoorbeeld). Dit gaat allemaal in een grote map waar ik 1 keer in de zoveel tijd doorheen spit en de slechte dingen weg gooi. Als ik een nummer wil opnemen dan kijk ik er even doorheen en pik ik er eentje uit
Klinkt wederom weer goed. Hier komt haar stem weer helemaal tot zijn rechtquote:Op zondag 5 juni 2011 13:44 schreef savale het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar een variax lijkt me ideaal hoorIets wat je wel echt ff moet checken zijn dingen als delay, maar dat schijn je met deze niet te hebben.
hier trouwens het liedje dat we hadden voorbereid voor onze TVOH auditie:
die gast die de demo verzorgde was zelf niet van Line6 (natuurlijk door hun ingehuurd mrja) Enfin hij speelt zelf gigs met deze gitaar en wat hij liet horen klonk ook erg goedquote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef BurnaBoy het volgende:
Over die variaxes.
Het grootste voordeel wat ik zie is dat je ongelofelijk snel van stemming kunt wisselen. Op dunne snaren dus drop B spelen![]()
Alleen het gaat allemaal digitaal. En daar ben ik dan niet over uit zegmaar
thnx!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:41 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klinkt wederom weer goed. Hier komt haar stem weer helemaal tot zijn recht
www.saitenmarkt.comquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:15 schreef Niles-Crane het volgende:
Als iemand ooit nog een bestelling bij Thomann of een andere (plectrum)winkel gaat doen, laat me even weten want ik heb nog wat plectrums nodig maar geen zin om 10 euro verzendkosten te betalen
Ja, stom. Bij Nederland Muziek hebben ze ze af en toe, vorige keer de hele voorraad opgekochtquote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
www.saitenmarkt.com
3,40 verzendkosten
Al zijn de Ibanez Heavy's die eerder genoemd werden daar ook 1,19 p/stuk. Dunlops hebben wel goede prijsjes
Die maak ik nooit bewust meequote:Op maandag 6 juni 2011 09:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Naja,
Zondagochtenden zijn gewoon leuker
beetje overkill van het aantal amps in verhouding tot de zaal hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 00:17 schreef Scary_Hairy het volgende:
Zo, dat was een goed concert. Jammer dat ik heel laat binnen was en overal achteraan stond. Ik had net mijn eerste drankje en toen ging het licht uit en de spots aan. Het was een genot om Billy Sheehan aan het werk te zien. 'k zou bijna medelijden met zijn bas krijgen. Paul Gilbert vond ik niet zo goed uit de verf komen.
Nog wat wazige foto's.
Zag alleen het begin dat is dus gewoon een remake van falling down alleen dan door de foo fighters, briliante film trouwens echte aanraderquote:
Nee ik heb de X2, schijnt nog net een stapje beter te zijn maar die is uiteindelijk van de markt gehaald omdat er iets niet helemaal mocht omdat ze op bepaalde frequenties uitzonden ofzo.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef Witchfynder het volgende:
Dribbel_, jij hebt toch een Line6 Relay G30?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |