Als dat niet werkt help ik je wel. Ik sla die allah zo de kanker in en daarna laat ik hem mijn drol pijpen. Wat denkt die bovennatuurlijke pedo wel niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hou alles tegen met het kruis van rationaliteit
respect voor religies graag, wat is dit voor taalgebruik?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:38 schreef solyaris het volgende:
[..]
Als dat niet werkt help ik je wel. Ik sla die allah zo de kanker in en daarna laat ik hem mijn drol pijpen. Wat denkt die bovennatuurlijke pedo wel niet.
Je moet niks mag ik hopen. Respect verdien je.quote:
Ik denk dat zoiets groots als een geloof wel respect verdient, of niet soms?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je moet niks mag ik hopen. Respect verdien je.
Ik weet het niet. Ik respecteer een geloof niet expliciet, ik zie het als een hobby. En zolang ik er geen last van heb vind ik het best.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets groots als een geloof wel respect verdient, of niet soms?
Je bent zeker niet gelovig?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik respecteer een geloof niet expliciet, ik zie het als een hobby. En zolang ik er geen last van heb vind ik het best.
Jaa dan begrijp ik je gedachtengang wel. En ja, ik geloof wel.quote:
Dat komt omdat ze waarschijnlijk jouw mening ventileert, en Ebru Umar niet. Laat me raden, je bent Turks?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef coban het volgende:
Ik mag haar trouwens wel. Ze is eerlijk, spontaan en niet achterlijk bekrompen zoals o.a. Ebru Umar.![]()
Waarschijnlijk is ze interessant genoeg, anders zouden ze haar niet uitnodigen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:59 schreef Capi het volgende:
Irritant kutwijf met een kutstem, altijd last van tunnelvisie. Wat nog triester is zijn de programma's waar ze wordt uitgenodigd.
Religie moet uitgeroeid worden. Een chemotherapie, als je wil.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets groots als een geloof wel respect verdient, of niet soms?
Ja, of ze weten dat er genoeg mensen zijn die zich vermaken met haar domme opmerkingen, mensen zoals jij. Dan snap ik het gezien de kijkcijfergeilheid van tegenwoordig wel ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:01 schreef coban het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze interessant genoeg, anders zouden ze haar niet uitnodigen.
Ja ik ben Turks, nee ik heb waarschijnlijk niet dezelfde mening. Ik heb ebru umar nooit gemogen. En esmaa kende ik niet echt dus keek ik even op youtube naar filmpjes en zag daar ebru en esmaa in een gesprek. Door dit gesprek vind ik dat esmaa een leuker persoon is, maar ik weet niet hoe zij precies haar mening uit dus ik zeg niet dezelfde mening te hebben. Wat wss dus ook niet zo is.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:01 schreef Capi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze waarschijnlijk jouw mening ventileert, en Ebru Umar niet. Laat me raden, je bent Turks?
Waarom mag je Ebru Umar dan niet, het valt me op dat de meeste Turken die ik ken haar niet mogen.. Waarom..quote:Op zondag 5 juni 2011 13:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ben Turks, nee ik heb waarschijnlijk niet dezelfde mening. Ik heb ebru umar nooit gemogen. En esmaa kende ik niet echt dus keek ik even op youtube naar filmpjes en zag daar ebru en esmaa in een gesprek. Door dit gesprek vind ik dat esmaa een leuker persoon is, maar ik weet niet hoe zij precies haar mening uit dus ik zeg niet dezelfde mening te hebben. Wat wss dus ook niet zo is.
Ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:06 schreef Capi het volgende:
[..]
Waarom mag je Ebru Umar dan niet, het valt me op dat de meeste Turken die ik ken haar niet mogen.. Waarom..
Haar zus geeft les op in InHolland.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:59 schreef Capi het volgende:
Irritant kutwijf met een kutstem, altijd last van tunnelvisie. Wat nog triester is zijn de programma's waar ze wordt uitgenodigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |