nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
2 dingen.
Je hebt helium nodig en hoe valt het te controleren?
1 ) Je kunt de ballonen ook met de mond opblazen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:45 schreef Ikbenserieus het volgende:
2 dingen.
Je hebt helium nodig en hoe valt het te controleren?
En hoe wil je die de lucht in krijgen dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
1 ) Je kunt de ballonen ook met de mond opblazen.
Ja, dan komt die hier de straat nog niet eens uit gek!..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
1 ) Je kunt de ballonen ook met de mond opblazen.
hehehe kunnen we wel gelijk zien wie zijn ballon het verst gekomen isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, dan komt die hier de straat nog niet eens uit gek!..
Idd, gewoon zo'n spongebob-ballon halenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
Helliumballonnen heb je in ziekenhuiswinkeltjes en op kermissen.. Daar is wel aan te komen.
ik ga in September naar Canada , mag ik de ballon daar op laten ?:Pquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
En controle.. Je ballon oplaten bij een plaatsnaambord en daar een foto van maken. Dan kan degene die het allemaal leidt met een routeplanner of Google maps ofzo de afstand uitrekenen en is valsspelen een stuk lastiger.
Neeheeeeeee!!!..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga in September naar Canada , mag ik de ballon daar op laten ?:P
Dan kunnen we er beter meteen een gps chip aan vast makenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Lutte het volgende:
En controle.. Je ballon oplaten bij een plaatsnaambord en daar een foto van maken. Dan kan degene die het allemaal leidt met een routeplanner of Google maps ofzo de afstand uitrekenen en is valsspelen een stuk lastiger.
ok dealquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Neeheeeeeee!!!..Alleen vanuit Sittard!..
Als je de afstand oplaatplaats-neerstortplaats rekent maakt het niet uit waar je hem oplaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ga in September naar Canada , mag ik de ballon daar op laten ?:P
sahara dan maar, daar waait het lekker hardquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je de afstand oplaatplaats-neerstortplaats rekent maakt het niet uit waar je hem oplaat.
dan maar hopen dat je ballon ook teruggevonden gaat wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sahara dan maar, daar waait het lekker hard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |